גוגל, TrustYou והגדלת ההזמנות הישירות: כך מלונות יישארו תחרותיים גם בשנת 2016

פברואר 14, 2016 מרגרט עדי, סגנית נשיא לשיווק בחברת TrustYou

שם המשחק השנה הוא הזמנת חופשה במלון מהנייד. הנייד הופך את תהליך החיפוש והזמנת החופשה לאטרקטיבי בשל הפשטות והזמינות המתאפשרת.

כשזה מגיע לשטח היקר והמוגבל של מסך הנייד, נוסעים מצפים שהבדיקה שהם עורכים לקראת הזמנת חופשה תהיה מהירה, תציג תוצאות רלוונטיות, תצריך כמה שפחות הקלקות ושתהיה כמה שיותר ויזואלית. המשימה העיקרית של בתי מלון השנה היא לוודא שבכל הפלטפורמות הנגישות בנייד - במיוחד במנועי החיפוש, בהם רוב המטיילים מתחילים את תכנון החופשה שלהם – הם מציעים את חווית הגלישה הטובה ביותר. מלונות שידאגו לכך, יעקפו את המתחרים שלהם ויזכו בתשומת ליבם של אורחים פוטנציאליים.

כשמדובר ביצירת יתרון תחרותי, TrustYou Stars הוא כלי משמעותי בארגז הכלים העומד לרשות בתי מלון בשנת 2016. הכלי הייחודי מאפשר למלונות לשפר את תוכן חוות הדעת שנכתבות עליהם, ולהעביר חוות דעת ישירות לגוגל, כך שמטיילים נחשפים למידע נוסף שמקנה להם ביטחון בקבלת ההחלטה בעת הזמנת החופשה.

חוות הדעת נכללות גם ב- Meta-Review של המלון בתצורת סיכום תמציתי של תוכן חוות הדעת המאומתות ממגוון מקורות אינטרנטיים (כגון: Booking.com, Expedia.com, Hotels.com וכדומה).

מלונות משתמשים ב- TrustYou Stars לצורך הפצת סקרי שביעות רצון לאורחים שסיימו את שהותם במלון. המלון יכול להעביר את חוות הדעת מסקרי שביעות הרצון ישירות לגוגל. חוות הדעת שישלחו באמצעות TrustYou Stars יופיעו בתוצאות החיפוש של גוגל ואף יכללו בתקצירי ה-TrustYou’s Meta-Review המוצגים במאות אתרים ברחבי העולם, ביניהם: Trivago, KAYAK, Skyscanner, Wego, Sabre GDS ועוד.

TrustYou Meta-Review מופיעות מעל חוות הדעת בתוצאות החיפוש של גוגל

 

כמות גדולה של תוכן ייחודי ואיכותי מספקת ביטחון רב יותר לנוסעים. עם TrustYou Stars, מלונות יכולים לראות עלייה מיידית וגבוהה בנפח של חוות הדעת בגוגל. כך למשל, רשת מלונות Meininger רשמה גידול של 200% בכמות חוות הדעת בגוגל בהשוואה לכל שנת 2014, וזאת לאחר שימוש של מספר חודשים בלבד ב-TrustYou Stars.

בנוסף לכמות גדולה יותר של חוות דעת בגוגל, רוב בתי המלון המשתמשים ב- TrustYou Stars, שמו לב לשיפור גם בציון חוות הדעת המשוקלל של TrustYou שנקרא TrustScore, בהקשר זה, מעניין להזכיר את רשת מלונות Ayres שזכתה לעלייה של 4% בציון ה-TrustScore, במקביל לגידול של 3000% בכמות חוות הדעת בגוגל.

רשת מלונות B&B נהנו משיפור של 2.5% בציון ה-TrustScore בתוך חודשיים בלבד, מה שלטענתם הוביל לשיפור ביחס ההמרה: "באמצעות שימוש ב- TrustYou Stars, ראינו עלייה של 740% בכמות חוות הדעת בגוגל, אשר סייעו להגברת הנוכחות שלנו במנוע החיפוש והגדילו משמעותית את שיעור ההקלקות המפנות לאתר שלנו" - אנה קארין דאוט, יועצת מסחר אלקטרוני ברשת המלונות B&B.

TrustYou Stars משתלב היטב גם עם כלים חשובים אחרים. נתוני חוות דעת מ- TrustYou Stars יכולים להיכלל בקלות בתצוגת התוכן העשיר של אתר המלון (Rich Snippets). תצוגה זו מאפשרת למלון לקדם ולהבליט את תוכן חוות הדעת בתוצאות החיפוש ובהתאם לעודד את הנוסעים להזמין.

לחוויית משתמש טובה יותר ולשיפור יחסי ההמרה, ניתן לשלב את חוות הדעת מה- TrustYou Stars גם לצד מנוע ההזמנות באתר המלון, ובכך לעודד את האורחים לבצע הזמנות ישירות באופן מיידי.

קטעי תוכן עשירים (Rich Snippets) המבוססים על חוות דעת שנאספו באמצעות ה- TrustYou Stars

 

ככל שסוכנויות נסיעות מקוונות (OTA’s) ממשיכות לגדול, ונהיה קשה יותר למלונות לזכות לחשיפה במנועי חיפוש, המלונות נדרשים ליישם מגוון אסטרטגיות להגברת הנוכחות שלהם באינטרנט לטובת הגדלת כמות ההזמנות הישירות.

חשיבותה של גוגל הולכת וגדלה עבור מלונות, במיוחד בשל העובדה שהם ממשיכים לפתח ולהגדיל את תוצאות החיפוש של המלונות.

עכשיו, עם היכולת ליצור יותר חוות דעת אורחים בגוגל, מלונות יכולים להוסיף את ה-TrustYou Stars לארגז הכלים השיווקיים שלהם וליהנות מתוצאות משמעותיות בטווח זמן קצר.

לפרטים נוספים על ה-TrustYou Stars - לחצו כאן

תחומי פעילות

בהתבסס על הידע הרחב שלנו בענף התיירות, אנו מספקים פתרונות בהתאמה אישית המגדילים את שיעור ההזמנות הישירות באתרי המלונות.

סיפור ההצלחה של רשת מלונות פתאל

סיפור ההצלחה של רשת מלונות פתאל
אנו עובדים עם רשת מלונות פתאל משנת 2016, שיפרנו את תהליך ההזמנה במנוע ההזמנות, ואנו שותפים בהקמה וניהול קמפייני PPC ממוקדי ROI, בין כמה אסטרטגיות שיווק דיגיטלי אחרות המגדילות באופן משמעותי את כמות ההזמנות הישירות מהאתר.

קרא עוד

195%+ גידול בהמרות האורגניות, בהשוואה בין השנים
2019 ל-2018

"כחלק מאסטרטגיית השיווק שלנו לשווקים בינלאומיים, רצינו להגדיל את הנוכחות הדיגיטלית שלנו ולמקד לקהלים חדשים ביעדים שונים. באמצעות הפתרונות שהמליצה לנו חברת כרמלון שיווק דיגיטלי, שיפרנו את התוצאות העסקיות של רשת מלונות פתאל בנכסים הדיגיטליים שלנו, תוך התמקדות בשיפור התנועה האורגנית מ- SEO, מדיה ממומנת ופרסום Metasearch. "
ענת אהרון
מנהלת אגף שיווק ומכירות
סחר אלקטרוני הוא ענף המתפתח בצמיחה מתמדת עם עסקים רבים המתחרים על לקוחות ומכירות. אנו מציעים שירותי שיווק דיגיטלי מדויקים המגדילים את שיעור המכירות המקוונות.

ענף הרכב יכול לנצל את מלוא היתרון של שיווק דיגיטלי חכם כדי להגיע ליותר לקוחות. אנו מציעים אסטרטגיות שיווק שיביאו יותר קונים לאולם התצוגה.

סיפור ההצלחה של אאודי

סיפור ההצלחה של אאודי
אאודי ישראל בחרה בנו ללוות אותה בהקמת פלטפורמות השיווק הדיגיטלי, שיתוף פעולה מוצלח שהביא לגידול של 20%+ ביחס ההמרה של האתר וגידול של 24%+ בתנועה האורגנית, בשנת 2019 לעומת 2018, .

קרא עוד

24%+ גידול בתנועה האורגנית,
2019 לעומת 2018

"אנו עובדים עם צוות כרמלון שיווק דיגיטל מאז שנת 2016, אנו שמחים מאוד מרמת השירות והמקצועיות הגבוהה והגישה הפרואקטיבית. יש לנו שיתוף פעולה מעולה ואנו מגדילים את היעדים ואת הביצועים הדיגיטליים של הנכסים הדיגיטליים שלנו."
ג'קי הר ציון
מנהל שיווק דיגיטלי, צ'מפיון מוטורס
אף שוק אינו זקוק לתובנות מדויקות וניתנות להפעלה יותר מאשר המגזר הפיננסי. אנו משתמשים באסטרטגיות UX, SEO ו- SEM כדי להגדיל את נראות המותג ולייצר יותר תנועה רלוונטית לאתר.

אנו עוזרים למותגי מוצרי צריכה להתגבר על האתגרים שבהתמודדות עם תאגידי הענק.

השירותים שלנו

Traffic

הגדלת טראפיק איכותי וממוקד לאתר עם יחס המרה גבוה יותר להגדלת ההכנסות ולשיפור התוצאות העסקיות.

הגדלת טראפיק איכותי וממוקד לאתר עם יחס המרה גבוה יותר להגדלת ההכנסות ולשיפור התוצאות העסקיות.

Data & Analytics

למדוד, לנתח את התנהגות הגולשים ולקבל החלטות על בסיס דאטה ותוצאות, לטובת שיפור יחס ההמרה על בסיס קבוע ולאורך זמן.

למדוד, לנתח את התנהגות הגולשים ולקבל החלטות על בסיס דאטה ותוצאות, לטובת שיפור יחס ההמרה על בסיס קבוע ולאורך זמן.

Conversion Optimization

חתירה מתמדת לשיפור יחס ההמרה באתר מבוסס התנהגות גולשים וכלי דאטה חכמים, חווית משתמש מצוינת, הנעה לפעולה ותוכן איכותי ממוקד.

חתירה מתמדת לשיפור יחס ההמרה באתר מבוסס התנהגות גולשים וכלי דאטה חכמים, חווית משתמש מצוינת, הנעה לפעולה ותוכן איכותי ממוקד.

Content

התוכן הוא המלך!
ליצור תוכן איכותי, שכתוב לגולשים אנושיים ולא לרובוטים, להגדלת התנועה האורגנית ולהגדלת המכירות והפעולות באתר!

התוכן הוא המלך!
ליצור תוכן איכותי, שכתוב לגולשים אנושיים ולא לרובוטים, להגדלת התנועה האורגנית ולהגדלת המכירות והפעולות באתר!