ניהול קמפייני PPC של MetaSearch ב- Google, Trivago, TripAdvisor, בשיטת ROI 10
מנועי Metasearch מספקים לצרכנים פלטפורמת מחקר המאפשרת לאסוף מידע רב ממקורות שונים, כגון מחיר וזמינות, לקבלת החלטת הזמנה מושכלת. פלטפורמות אלה לא רק עוזרות לגולשים לבחור מבצעים, אלא הן גם חלק ממסע הלקוחות. על ידי הצגת תוכן מרתק, אינפורמטיבי ומותאם אישית, metasearch עוזר גם לשחקנים קטנים להתבלט בשוק המלונאות בהזמנת OTAs. בעוד שכ- 65% מכלל ההזמנות למלונות שנוצרו באמצעות מנועי metasearch מגיעות ממודעות גוגל על פי מחקרי שוק של Roiback, ישנם כמה מנועי metasearch אחרים המזייעים במטרה להרחיב את טווח החשיפה.
מודעות Metasearch מגדילות את ההכנסות
אנו ממליצים לכל מלון להקצות חלק מהתקציב השיווק ל- Metasearch. מדובר במחולל הכנסות מוכח שחוסך את תשלומי העמלות לספקי ה-OTA. אנו יודעי ששירותי OTA כמו Expedia ו- Priceline יכולים לקחת עמלה של עד 30% להזמנה. על ידי פרסום במנועי metasearch כמו TripAdvisor, למשל, מלונות משלמים רק בין 12% ל -15% תמורת נראות מובטחת בתוצאות החיפוש. אם מסתכלים על האופן בו מודעות מלונות בגוגל (GHA) הקלו על הגולשים למצוא את המבצעים המתאימים במלונות, ולמשווקים לפרסם בצורה יעילה, מלונות שלא פועלים בזירת ה-Metasearch מסתכנים בתלות יתר בגוגל, בהתחשב ביתרון המסיבי שלו בחיפוש.
Metasearch מניע הזמנות ישירות
מחקרים שנערכו בשנת 2016 גילו כי יותר ממחצית הגולשים בארה"ב בחרו ב- OTA בעת חיפוש אחר דילים למלונות. באופן משמעותי יותר, המחקר הראה כי הזמנות דרך אתרי OTA גברו על אתרי מלונות בהפרש של 43-40% מבחינת כמות ההזמנות. עם זאת, מלונות המשתמשים ב-metasearch, מפרסמים את חדריהם בעלויות נמוכות יותר מ- OTA על ידי שימוש בסכמת העלות לקליק של metasearch. כבונוס, אתר המלון נהנה מתנועה ישירה ממנוע ה-metasearch, וכתוצאה מכך, גם ההזמנות שמתבצעות הנן ישירות.
- תוכן: Metasearch כולל סקירות ודירוגים מאומתים על מלונות, מידע קל לשימוש, תוכן מקצועי יותר, התאמה אישית ושיווק תוכן שוטף.
- כלים למלונאים / מסעדנים: מנועי Metasearch כוללים אפשרויות פרסום רבות, ניהול פרופילים ואפשרויות פרסום וידיאו, בין היתר.
- מחיר: ב- Metasearch השוואת המחירים היא שקופה, ניתנות ערבויות למחירים מוצגים והתראות בעת ירידת מחירים.
- ניהול הצעות מחיר בזמן אמת: מנועי Metasearch מציעים ניהול מעקב בזמן אמת אחר הצעות מחיר. תכונה זו מאפשרת למותגים להתאים את הקמפיינים שלהם, כך שיעמדו בדרישות הצרכנים בזמן אמת.
יתרונות נוספים של Metasearch כוללים ראות מוגברת, בעלות על נתוני האורחים בעת ההזמנה הישירה, ויצירת התחרות בין Metasearch ל-OTA יכולה להפחית את העלות להזמנה.