תפסיק לתהות מדוע 98% מתנועת האתר שלך אינה ממירה
CRO הוא תהליך מיטוב שיווקי המגדיל את שיעור ההמרות באתר על מנת לעמוד במכלול יעדים מוגדר. כשם שאנו מסתמכים על SEP, PPC, מדיה חברתית, ניוזלטרים ורימרקטינג להעלאת התנועה לאתר, תכנית CRO יעילה מודדת, מנתחת ומסייעת למיטוב ההמרות המתקבלות מתנועת הגולשים מהמקורות הנ"ל.
כחלק מתהליך זה, אנו מנתחים את התנהגות הגולשים באתר ומתמקדים באופן בו הם פועלים בכל אחד מעמודי האתר בכל אחד משלבי משפך ההמרה. באמצעות תהליךCRO נכון, ניתן למפות את החולשות והחוזקות של האתר, ולזהות אילו אלמנטים דרושים שיפור על מנת להניע את הגולשים להקליק היכן שאנו רוצים שיקליקו על מנת לבצע רכישה או כל סוג אחר של פעולה המתורגמת להמרה.
קיומה של אסטרטגיה שיווקית מוכחת היא היסוד להצלחת תכנית CRO. המטרה העיקרית של CRO היא לא להגדיל את התנועה לאתר, אלא לתקן את הגורמים העיקריים המביאים את הגולשים שלא להמיר (להשאיר ליד / לרכוש) או לעזוב את האתר מבלי שביצעו פעולה שנחשבת כיעד עסקי. אופטימיזצית שיעורי המרה נועד למקסם את הפוטנציאל מהמספרים הקיימים באתר. כאשר הוא מבוצע בצורה נכונה, CRO יכול להיטיב מאוד עם האתר.