סיפור ההצלחה של אאודי

גידול של 24%+ בתנועה האורגנית 2019 לעומת 2018

אאודי הינו מותג רכב גרמני יוקרתי בבעלות קבוצת פולקסווגן, יצרנית הרכב הגדולה ביותר במכירות ברחבי העולם. צ'מפיון מוטורס, היבואנית הישראלית הרשמית של אאודי ושאר מותגי קבוצת פולקסווגן, בחרה בנו להקים אתר רכב מודרני, רספונסיבי, לשיווק לקהל היעד המקומי.

בצענו אפיון מעמיק של האתר והכנו תוכנית לקידום אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי, החל מאפיון חווית המשתמש ועד תוכנית SEO לקידום האתר מבחינת תוכן ומבחינה טכנית, תוך התמקדות בקידום ואופטימיזציה לוקאלית.

בנינו תוכנית אסטרטגית לשיפור יחס ההמרה (CRO) כחלק מחבילת שירות השיווק הדיגיטלי שלנו. אאודי ישראל חווה כיום גידול משמעותי בכמות ההמרות. אנו עושים מאמצים רבים ומעקב באופן שוטף, תוך שימוש בכלי Web Analytics ובמדדים נוספים אחרים כדי לזהות דרכים נוספות למיקסום יחס ההמרה.

הפעילות המשותפת המוצלחת הביאה לגידול של 24%+ התנועה האורגנית וגידול של 20%+ בשיעור ההמרה באתרים בשנת 2019 לעומת 2018.

ג'קי הר ציון, מנהל דיגיטל, צ'מפיון מוטורס:

"אנו עובדים עם צוות כרמלון שיווק דיגיטל מאז שנת 2016, אנו שמחים מאוד מרמת השירות והמקצועיות הגבוהה והגישה הפרואקטיבית. יש לנו שיתוף פעולה מעולה ואנו מגדילים את היעדים ואת הביצועים הדיגיטליים של הנכסים הדיגיטליים שלנו."

More Success Stories

צור קשר

אנא מלאו את פרטיכם ואנו נשמח ליצור איתכם קשר בהקדם.
*כל השדות הם חובה