כדי לספק את דוחות הניתוח הרלוונטיים שיעזרו לכם לקבל החלטות עסקיות מבוססות מידע, אנו משתמשים בכלים הבאים:
Google Tag Manager - מערכת לניהול תגים המשלבת את כל התגים של גוגל וצד שלישי למיניהם, המאפשרת לאתרים ולאפליקציות לנהל ולעדכן תגים ולקבל החלטות מושכלות יותר במהירות. תג מנג'ר מאפשר למשווקים לשפר את חוויית הלקוח באמצעות מעקב המרות ושיווק מחדש באמצעות Google Ads.
Google Analytics - ערכת כלים המאפשרת לעסקים להשיג הבנה טובה יותר של משתמשי האתר והאפליקציה שלהם, ולהעריך את הביצועים שלהם, השיווק, התוכן, המוצרים והשירותים שלהם.
Lucky Orange - מערכת אופטימיזציה של יחס המרה ומשוב לקוחות שמספקת ערך מוסף לניתוחים מסורתיים, באמצעות כלים דיגיטליים חכמים כמו מפות חום דינמיות, הקלטות הפעלות באתר מבקרים, צ'אט בזמן אמת, ניתוח טפסים, סקרים ועוד.
Carmelon Tool Center - עם פיצ'רים קריטיים כמו ביצוע ביקורת טכנית לזיהוי בעיות באתר; ניתוח SEO כדי לשכלל אופטימיזציה באתר לצורך דירוג טוב יותר ב- SERP; בתוספת כלים לבניית קישורים; ניתוח מדיה חברתית; ושיווק; CTC הוא משאב רב עוצמה לביקורות אתר, פיקוח ודיווח מעמיק.
ארגז הכלים שלנו חיוני להשגת פעילות רלוונטיות לצרכים העסקיים הייחודיים שלכם וכמובן לתוצאות מוצלחות. נשלב כלים מתקדמים ומדויקים כדי לנטר את התנועה אל ובתוך האתר ולנצל באופן נכון את הנוכחות הדיגיטלית של המותג שלכם. הדוחות שלנו מותאמים ליעדים העסקיים שלכם, כדי לשפר את התוצאות, בין אם באתר או באפליקציה. אנו מספקים דוחות פשוטים להבנה ומותאמים שיעניקו לכם תובנה מעמיקה על המשתמשים באתר / באפליקציה שלכם ומה שהם מחפשים.
מערך הכלים שלנו יאפשר לכם להתגבר על אתגרים בשיווק דיגיטלי.
ניישם כלים שונים של WA באתר.
נייצר עבורכם דשבורדים באמצעות Google Data Studio.
ניצור סופר מטריקס ונדווח בהתאם.
נכין דוחות מותאמים אישית, המובילים לתובנות אפקטיביות שיסייעו להמשיך במגמת השיפור.
נמדוד בדיוק המירבי את נתוני האתר או האפליקציה.