התוכן הוא המלך! אנו מאמינים בתוכן איכותי המשפר את חוויית המשתמש ומגדיל את התנועה וההמרות האורגניות.
אם בעבר תוכן היה מיועד בעיקר למנועי החיפוש במטרה להשיג דירוגים גבוהים יותר, הרי שכיום אנחנו יודעים שאיכות התוכן והרלוונטיות שלו לגולשים הם בין הגורמים שמשוקללים באלגוריתם של גוגל, ולכן התוכן באתר צריך להיות מדויק, בעל ערך ורלוונטי לגולשים.
ולפיכך, לא משנה אם האתר שלכם תדמיתי, שיווקי או מכירתי, לתוכן המופיע בו חשיבות רבה באינטראקציה שהגולש ינהל עם אתרכם. אם בעבר אתרי סחר למשל לא טרחו כלל סביב התוכן באתר ועיקר תשומת לבם הופנתה להעלאת מוצרים ומחירים, הרי שכיום ידוע שעל מנת לייצר מכירות, צריך להשקיע גם בתוכן.
ע"פ מחקר של בנק GE Capital , 81% מהגולשים מבצעים מחקר באינטרנט בטרם רכישה (GE Capital Retail Finance's Annual Major Purchase Shopper Study). לכן, גם אם הרכישה עצמה מתבצעת בחנות פיזית, נתונים אלה מראים כי לתוכן אליו נחשף הגולש בשלב המחקר, הנו משמעותי.
כתיבת בלוג היא דרך נהדרת להביא מבקרים אורגניים חדשים לאתר שלכם. ורוב האתרים מתפעלים בלוגים כרגע, במיוחד במרחב ה-B2B. אבל לא כולם עושים זאת בצורה אופטימלית.