הצוות שלנו מורכב ממומחי SEO, כותבי תוכן וקופירייטרים נייטיב (עברית ואנגלית) על מנת לבנות אסטרטגיית SEO יעילה, אשר עומדת ביעדי העסק. כאשר אנחנו מבצעים ביקרות ואופטימיזציה לאתר אנו עושים זאת בצורה היסודית ביותר, תחת כללים קפדניים ביותר של איכות, רלוונטיות וערך לגולש.
עבודת ה-SEO שלנו ממוקדת לקהל היעד על מנת למקסם את התנועה לאתר כדי להביא תוצאות משופרות יותר לידים / מכירות / כל פעולה אחרת שהוגדרה כיעד עסקי.
בין אם אנחנו מבצעים אופטימיזציה לאתרים קיימים או מסייעים בבניית נוכחות חדשה ברשת, עבודת ה-SEO שלנו תביא לשיפור בנראות העסק ב-SERP.
השירות שלנו לעבודת SEO מתקדמת יכלול:
- מומחי טכנולוגיה לשיפור קוד, זמן טעינת העמוד, מהירות האתר, תאימות למכשירי מובייל.
- מומחי תוכן לתכנון מבנה התוכן של האתר.
- יועצי SEO עם ניסיון של עשרות שנים בתחומם הספציפי.
- שילוב של מומחי טכנולוגיה ויועצי SEO לעבודה על היררכית אתר נכונה.
הצוות שלנו יעבוד בשיתוף פעולה עם כל המחלקות הרלוונטיות בעסק אשר קשורות לפעילות הדיגיטלית, החל ממחלקת השיווק, דרך מחלקת מערכות מידע וכיוצ"ב, אנו ננטר את האתר וביצועיו, ניישם או נעדכן אסטרטגיות SEO במידת הצורך, על מנת להתעדכן באלגוריתמי מנועי החיפוש המתפתחים ללא הרף. ללא קשר לטקטיקות SEO בהן אנו משתמשים, המיקוד יישאר יצירת ערך מוסף לגולשי האתר, שהם בסופו של דבר לקוחות העסק.
זוהי פילוסופיית ה-SEO שלנו, אך גם שיטת עבודה מומלצת על ידי גוגל. כוונת משתמש (User Intent) היא גורם משמעותי בדירוג אתרים בגוגל. בכל פעם שאנחנו מתכננים אסטרטגיית SEO, אנו מבצעים מחקרSERP מעמיק על מנת לקבוע מה לדעת גוגל רלוונטי למחפשים. פעולה זו מסייעת לנו לייצר אסטרטגיות קידום אתרים ממוקדת מאוד. וכך, ככל שהאתר רלוונטי יותר לגולשים, כך הוא ידורג גבוה יותר במנועי החיפוש.
כאמור, קידום אתרים הוא תהליך מורכב. בהתאם למדיניות השקיפות המלאה שלנו, הנה כמה מהאסטרטגיות שאולי נצטרך ליישם כדי לשפר את דירוג האתר שלך ב-SERPs וכדי להניע יותר תנועה ולידים/מכירות לאתר.
On-page SEO – קידום פנימי באתר:
- תאימות טכנית של הקוד ומבנה האתר.
- תכנון והתאמת ההיררכיה של דפי האתר, הנגשת האתר לרובוטי האינדוקס של מנועי החיפוש והטמעת ניווט בפירורי לחם לחוויית משתמש ללא תקלות.
- שיפור מהירות טעינת העמודים בכל אתר - גורם דירוג משמעותי בגוגל מאז יולי 2018.
- הטמעת מערכות מעקב ותקשורת (כלי מנהלי אתרים) למעקב אחר פעילות מנועי החיפוש. כלים אלה יכולים לזהות שגיאות ולסייע בטיפול בבעיות העלולות לפגוע באינדקס הנכון של האתר ב-SERPs.
- טיפול בתאימות טכנית לתוכן - תיאורי מטא, תגי כותרות (גורם דירוג מאושר על ידי גוגל), תגי מדיה ותגים מיוחדים אחרים - למזהים אלה יש חשיבות עצומה באינדוקס נכון של דפי האתר.
- תאימות תוכן - כולל מחקר מילות מפתח וכתיבה נכונה של תיאור האתר, במה הוא עוסק וצורת הופעתו במנועי החיפוש.
- תאימות תוכן מתקדמת - סימון סוגי תוכן עם נכונים ומובנים וכלים חיצוניים המתאימים לאלגוריתמים חדשים של מנועי חיפוש.
- הסרת תוכן כפול וטיפול בסימון תוכן מתקדם בתוך האתר על מנת למנוע עונשים במנועי חיפוש.
- הכרה ופתרון של וטיפול בגורמים הנתפסים על ידי מנועי החיפוש כנקודות תורפה וטכנולוגיות בעייתיות.
SEO חיצוני:
- יצירת קישורים איכותיים נכנסים מאתרי-נישה אמינים ורלוונטיים - גורם קריטי בדירוג מנועי החיפוש בגוגל.
- קבלת הפניות לאתר - זוהי שיטה שמביאה תנועה ממוקדת לצפייה בתוכן האתר, אך היא גם מסייעת להוסיף למספר הקישורים והקישורים הרלוונטיים המפנים לאתר שלך.
- הפצת תוכן - אסטרטגיה יעילה להגדלת מספר הקישורים וההפניות.
- רשתות חברתיות - פעילות מתאימה ברשתות חברתיות, , בלוגים ומדיה חברתית אחרת.
- יצירה והפעלה נכונה של בלוגים ואתרי לוויין המוסיפים ערך לטווח הארוך , מעודדים תוכן חדש ומושכים קישורים ושיתופים חברתיים.
SEO גלובלי לעומת לוקאלי:
עסק מקומי הפונה ללקוחות ברדיוס הנמצא סביב מיקום מסוים, יפיק תועלת מרבית מהשקעה בתכנית קידום מקומית, מאשר בכניסה לתחרות מול מתחרים בינלאומיים.
בהתאם ליעדים העסקיים, אנו נבנה אסטרטגיית קידום מותאמת וממוקדת שתאפשר לעסק שלך לפגוש בלקוחות פוטנציאליים במקום בו הם נמצאים.
בקידום אתרים מקומי, אנו משתמשים בכלי הקידום המקומי המוצעים על ידי גוגל, Google My Business על מנת לשפר את נראות העסק בגוגל מפות ומנוע החיפוש בקהילה המקומית בה העסק פעיל. ובמנוע החיפוש Bing המציע סט כלים דומים כחלק מ-Bing Places for Business.
ולבסוף, בניית מסד נתונים מובנה (schema.org) שעוזר לכוונן את ה-SEO הלוקאלי על מנת למקסם את פוטנציאל דירוג האתר, עם מידע ה-NAP (Name, Address, Phone Number) הנכון.
SEO גלובאלי עוזר לעסקים המעוניינים להרחיב את טביעות האצבע הדיגיטלית שלהם לשווקים בינלאומיים. לכך ישנן מספר משמעויות, ביניהן:
- צורך בתרגום האתר על מנת לפנות לצרכנים במדינות וערים שונות
- התאמת התוכן לקהלים אחרים בעלי העדפות אחרות
- פעילות SEO רב לשונית ורב לאומית
- הפיכת השירותים / המוצרים המוצעים לבינלאומיים (למשל, משלוחים)
- הגדרת תגי hreflang נכונים
- התאמת ההגדרות של Google search console
- קביעת הדומיין ומבנה האתר הנכונים ועוד, בהתאם לצרכים ולמטרות העסקיות, ניתן לבחור ב-SEO לוקאלי, או שילוב של SEO לוקאלי וגלובלי.
לסיכום, SEO הוא חוד החנית המקצועי של כרמלון שיווק דיגיטלי. עם ניסיון של מעל עשור בקידום אתרים מכל הגדלים ובמגוון תחומים וצוות מקצועי ומיומן שמעודכן באופן שוטף, אנו נפתח עבורכם תכנית קידום מותאמת לצרכיכם וליעדים שלכם באופן מתודולוגי, מסודר ומקצועי שיביא לתוצאות.