Global SEO - קידום אתרים גלובלי ורב לשוני למנועי חיפוש.
ההחלטה לפנות לשווקים בינלאומיים היא מאתגרת מבחינת קידום אורגני ומורכבת ממחקר יסודי והבנה מעמיקה של השוק הבינלאומי אליו פונים, טרגוט מדויק של מדינה ושפה ואופטימיזציה טכנית מותאמת של האתר, המכוונת למשתמש הבינלאומי (geolocation). אנו יוצרים תוכנית קידום אורגני שמטרתה להנגיש את האתר שלך גם עבור לקוחות הנמצאים מעבר לים. לכרמלון שיווק דיגיטלי עשרות שנות ניסיון בתחום לאחר שביצענו אופטימיזציה גלובאלית לאתרי רשתות מלון, בנקים ומוסדות פיננסיים, עסקים בתחום הרכב, ועוד עסקים בעלי מוניטין ופעילות בינלאומית ענפה.
מהו SEO גלובאלי?
SEO גלובאלי הוא תהליך אופטימיזציה למנועי חיפוש אשר מכוון לקהלים ושווקים בינלאומיים. מומלץ לכל עסק אשר שואף אשר שואף לפעילות בינלאומית, להרחיב את טביעת האצבע הדיגיטלית שלו על מנת לגייס יותר לקוחות בינלאומיים.
המונח SEO גלובאלי, (או SEO בינלאומי) מרמז על אופטימיזציה למדינות, שפות ותרבויות שונות אבל המשמעות היא גם עמידה ברגולציות שונות של פרטיות והגנת מידע שונות.
על מנת לבצע אופטימיזציה לשווקים בינלאומיים, לא מספיק לתרגם את התוכן המקורי של האתר לשפות שונות. הטקסטים חייבים להתאים למאפיינים התרבותיים והחברתיים הייחודיים לכל אזור אליו אנו פונים. כמו כן, חשוב גם להבין את המנטליות השונה של משתמשים ממדינות אחרות והתנהגויות החיפוש שלהם.
לפיכך, יש להשתמש במתרגמים "נייטיב" – ילידי אותה מדינה אליה פונים, אשר מסוגלים לא רק לפרש את המילה הכתובה כלשונה, אלא להבין את ההקשר התרבותי ובכך להתאים את התוכן לשוק עצמו, תוך תשומת לב לכל מרכיבי השפה כגון סלנג, ביטויי לשון, אוצר מילים, דקדוק, רטוריקה משמעות מילולית ומשתמעת ועוד הבדלים תרבותיים ולשוניים.
כרמלון שיווק דיגיטלי הנה שותפה אידאלית ל-SEO גלובאלי, שכן הצוות שלנו כולל כותבי נייטיב ומתרגמים מקצועיים בעלי רקע בפילולוגיה ועיתונאות.