אנו מאמינים כי חוויית משתמש מעולה מובילה להמרות ומשפרת באופן משמעותי את יחס ההמרה של האתר.
חווית המשתמש (UX) היא מה שהגולשים והגולשים הפוטנציאליים חשים בעת אינטראקציה עם אחד הנכסים הדיגיטליים שלכם. כלומר, חוויית המשתמש נוגעת לכלל התחושות, המחשבות והרגשות של הגולש כלפי המוצר/שירות שלכם, הנובעות מכל סוגי האינטראקציות בכל הפלטפורמות בהן הוא פוגש את המותג. בהגדרה זו ניתן לכלול את האתר על שלל תכניו וממשקיו, יישומונים, נכסי מדיה חברתית, קטעי וידאו ושפע של ערוצים אחרים. ניתן לטעון כי UX הוא הפן החשוב ביותר בהצעות הערך של כל מותג.
מדוע UX חשוב?
UX חשוב מכיוון שחוויית המשתמש הכוללת עונה על צרכי הלקוח בנקודה מכריעה במשפך הרכישה. מטרת ה-UX לספק חוויות חיוביות, שהופכות את הלקוחות נאמנים למוצר או למותג. UX הוא אחד המשתנים בשיווק דיגיטלי שניתן לשלוט ולכוון אותם ואיכותו היא קריטית להצלחת המותג. העקרון המוביל ב-UX הוא פשוט להיות נגיש עבור הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים. אם לקוח / לקוח פוטנציאלי מוציא זמן ואנרגיות כדי לנהל אינטראקציה עם המותג שלכם, כדאי מאוד שתהיו נכונים ומוכנים לתקשורת הדדית יעילה ולהענקת חוויה טובה, כי בזבוז ההזדמנות יכול לעלות ביוקר. כלל האצבע הוא "האזין-התבונן-שאל", כאשר תגובת המותג היא חלק מהחוויה של הלקוח.
מרכיבים חיוניים ליצירת UX איכותי:
יצירת "המשתמש משה כהן" - דומה ליצירת פרסונות של קונה.
הדרך הטובה ביותר ליצור UX טוב לנכסים הדיגיטליים שלכם היא ליצור משתמש פיקטיבי המייצג בצורה הטובה ביותר את קהל היעד. על ידי יצירת משתמש ממוצע, באמצעות נתוני משתמשים שנאספו, ניתן להתחיל לפתח UX בסיסי שימשוך את המשתמש הממוצע. ברגע שמשלימים את פרופיל הטסט שינהל אינטראקציה עם האתר, ניתן להתחיל לדייק ולשפר את חווית המשתמש עד שתתאים לו. לאחר מכן ניתן לשפר את ה-UX באמצעות נתוני לקוחות משניים ובאמצעות סקרים המכוונים לקהל היעד.