עיצוב UX לצמיחה דיגיטלית

אנו מאמינים כי חוויית משתמש מעולה מובילה להמרות ומשפרת באופן משמעותי את יחס ההמרה של האתר.

חווית המשתמש (UX) היא מה שהגולשים והגולשים הפוטנציאליים חשים בעת אינטראקציה עם אחד הנכסים הדיגיטליים שלכם. כלומר, חוויית המשתמש נוגעת לכלל התחושות, המחשבות והרגשות של הגולש כלפי המוצר/שירות שלכם, הנובעות מכל סוגי האינטראקציות בכל הפלטפורמות בהן הוא פוגש את המותג. בהגדרה זו ניתן לכלול את האתר על שלל תכניו וממשקיו, יישומונים, נכסי מדיה חברתית, קטעי וידאו ושפע של ערוצים אחרים. ניתן לטעון כי UX הוא הפן החשוב ביותר בהצעות הערך של כל מותג.

מדוע UX חשוב?

UX חשוב מכיוון שחוויית המשתמש הכוללת עונה על צרכי הלקוח בנקודה מכריעה במשפך הרכישה. מטרת ה-UX לספק חוויות חיוביות, שהופכות את הלקוחות נאמנים למוצר או למותג. UX הוא אחד המשתנים בשיווק דיגיטלי שניתן לשלוט ולכוון אותם ואיכותו היא קריטית להצלחת המותג. העקרון המוביל ב-UX הוא פשוט להיות נגיש עבור הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים. אם לקוח / לקוח פוטנציאלי מוציא זמן ואנרגיות כדי לנהל אינטראקציה עם המותג שלכם, כדאי מאוד שתהיו נכונים ומוכנים לתקשורת הדדית יעילה ולהענקת חוויה טובה, כי בזבוז ההזדמנות יכול לעלות ביוקר. כלל האצבע הוא "האזין-התבונן-שאל", כאשר תגובת המותג היא חלק מהחוויה של הלקוח.

מרכיבים חיוניים ליצירת UX איכותי:

יצירת "המשתמש משה כהן" - דומה ליצירת פרסונות של קונה.

הדרך הטובה ביותר ליצור UX טוב לנכסים הדיגיטליים שלכם היא ליצור משתמש פיקטיבי המייצג בצורה הטובה ביותר את קהל היעד. על ידי יצירת משתמש ממוצע, באמצעות נתוני משתמשים שנאספו, ניתן להתחיל לפתח UX בסיסי שימשוך את המשתמש הממוצע. ברגע שמשלימים את פרופיל הטסט שינהל אינטראקציה עם האתר, ניתן להתחיל לדייק ולשפר את חווית המשתמש עד שתתאים לו. לאחר מכן ניתן לשפר את ה-UX באמצעות נתוני לקוחות משניים ובאמצעות סקרים המכוונים לקהל היעד.

שיטת עבודה

אנו בוחנים קהלים בעלי מאפיינים דומים (Lookalike) כדי לשקף את אותן תכונות המאפיינות את המשתמשים הנוכחיים שלנו. בכך אנו מחפשים את המאפיינים המשותפים הבאים:

  • דמוגרפיה - גיל, מיקום, מצב משפחתי, קריירה וכו'.
  • תכונות אישיות כמו מופנמים, מוחצנים, יצירתיים וכן הלאה.
  • מה מניע משתמשים ותכונות כמו רשימות משאלות, תמריץ פחד, כוח ואחרים.

אנו בוחנים מגוון רחב של נתונים נלווים ליצירת פרופיל "קונה" אידיאלי.

בדיקות

אנו נסייע בבניית מחקר להשוואה בין יעילות ואיכות החוויה בין ממשקי משתמש שונים. יש להבין כי אפילו השינוי הטריוויאלי ביותר יכול להשפיע בצורה קריטית על האופן בו המשתמשים תופסים את המותג ומוצריו. דרך טובה להעריך אתרים היא באמצעות פלטפורמת האופטימיזציה של גוגל לבדיקת A/B. לאחר מכן, נוכל לקבוע איזו גרסה של אתר מפיקה ביצועים טובים יותר ולהתאים אליה את הנוכחות הדיגיטלית.

תרשימי זרימה

השימוש בתרשימי זרימה על מנת לראות כיצד משתמשים מנווטים באתר, הוא צעד מכריע ביצירת UX טוב. אנו מתחילים בהחלטה כיצד באופן אידיאלי משתמשים צריכים לנווט באתר, ומשווים זאת לאופן בו הם מנווטים כעת באתר. על ידי הבנת השימוש באתר שלהם, ועל ידי עידוד המשפך הרצוי, אנו יכולים לייעל את חוויית המשתמש. ישנם כלים אנליטיים רבים המאפשרים לנו לראות כיצד משתמשים מנהלים אינטראקציה עם האתר שלכם בזמן אמת. פלטפורמות כמו Lucky Orange יכולות לעקוב אחר מיקומו של העכבר בכל דף בזמן נתון.

מפות אתר ומסמך איפיון

יצירת מפת האתר מפשטת עבור המשתמשים את המעבר מנקודה A לנקודה B באתר. מפת האתר עוזרת בבניית הקשר בין הדפים השונים והחיבור שלהם זה לזה. שרטוט האיפיון (Wireframe) מייצג את מסגרת השלד של האתר ומספק תצוגה מקדימה של המראה והתחושה של האתר לפני ביצוע עבודות הליבה והעיצוב.

דפוסי עיצוב ומדריכי סגנון

יצירת עיצוב ממשק ידידותי למשתמש עם האלמנטים הנכונים תסייע לחסוך זמן ואנרגיות בטווח הרחוק. התמקדות במשימות הנכונות ויעילותן תוביל ל- UX טוב יותר. באמצעות מדריכי הסגנון, כותבים ומעצבים גרפיים יכולים לעבוד על בסיס מסגרת עקבית ליצירת תוכן העונה על מדריך הסגנון והיעדים של המותג. אנו יוצרים את הבסיס לחוויית משתמש משופרת על ידי התמקדות במה שהגולשים מחפשים ורוצים למצוא באתר.

לסיכום, צוות האיפיון שלנו מורכב מחבורת מקצוענים המעודכנים בכל המגמות, התקנים והידע המקצועי הדרוש על מנת לאפיין אתר בעל חווית משתמש מצטיינת שלא רק מקלה על הגולשים למצוא בקלות את המידע שהם מחפשים אלא מייצרת הליכי רכישה / המרה פשוטים וזורמים שמגדילים את שיעורי ההמרות והמכירות באתר.

סיפורי הצלחה

צור קשר

אנא מלאו את פרטיכם ואנו נשמח ליצור איתכם קשר בהקדם.
*כל השדות הם חובה