שיווק ממוקד לעסקים המאפשר להגיע לקהל פוטנציאלי באופן מדויק

ישנם מספר הבדלים מהותיים בין שיווק B2C (Business to customer) לשיווק B2B. ראשית, הגישה השיווקית כולה היא שונה ומתאפיינת במסרים ברורים, מדויקים ו"יבשים" ביחס לשיווק B2C. הסיבה לכך היא שמדובר בהחלטות רכישה עסקית, נטולת גורמים רגשיים או אימפולסיבים שפעמים רבות ניתן למצוא כאשר פונים לקהל הרחב.

בנוסף, תפיסת הערך עבור הלקוח היא שונה לחלוטין ומתבססת בעיקר על שיעור החזר ההשקעה ROI הצפוי, בניגוד לצרכנים, כאשר נתון זה הוא לעיתים רחוקות שיקול עבור האדם היומיומי - לפחות במובן הכספי - אך הוא מהווה מוקד עיקרי עבור מקבלי ההחלטות של החברה.

בסביבה המודרנית, קהל היעד של משווקי B2B לעתים קרובות מורכב מוועדות רכישה או בעלי עניין מרכזיים שונים - נוף מורכב ומאתגר, אך ככל שמקורות הנתונים הופכים לחזקים ומדויקים יותר, היכולת למפות קהלי מפתח ולהגיע לקונים פוטנציאלים רלוונטיים משתפרת מאוד.

התחרות על לקוחות פוטנציאלים ועל תשומת הלב של הגולשים היא גבוהה. בניית אסטרטגית B2B המספקת תוצאות דורשת תכנון מוקפד, ביצוע וניהול שוטף.

ניסיוננו בתחום יאפשר לנו להרכיב את האסטרטגיה השיווקית המתאימה ביותר עבור המותג שלכם, ואשר תספק את נתוני ה-ROI  הטובים ביותר.

שירותים נבחרים

לקוחות ומותגים

צור קשר

אנא מלאו את פרטיכם ואנו נשמח ליצור איתכם קשר בהקדם.
*כל השדות הם חובה