סיפור הצלחה של סיאט

 גידול של 68%+ ביחס ההמרה באתר באתר בשנת 2017 לעומת 2016

סיאט הוא מותג רכב ספרדי שהוקם בשנת 1950 על ידי Instituto Nacional de Industria והוא בבעלות קבוצת פולקסווגן הגרמנית משנת 1986. בישראל מיוצגת החברה על ידי היבואן הרשמי צ'מפיון מוטורס.

בשנת 2017 החלה חברת כרמלון שיווק דיגיטלי לעבוד עם חברת SEAT. במסגרת העבודה המשותפת, תכנן צוות כרמלון שיווק דיגיטלי את אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי באופן מסודר ומפורט, החל מביצוע מחקרי מילות מפתח, ובניית את ארכיטקטורת התוכן וה- SEO של האתר על סמך החיפושים המקומיים הרלוונטיים ביותר. בצענו אפיון מלא של האתר והפעילות, לרבות אפיון חווית משתמש UX, כדי לשכלל כל היבט בעיצוב האתר על מנת למקסם את ההמרות שיגיעו מהפעילות המקוונת.

שיפרנו את הנראות של אתר SEAT בעברית עם תוכן ייחודי ואיכותי, שמעביר באופן שוטף תנועה אורגנית ממוקדת ואיכותית, ומשפר את התנועה מהדסקטופ ומניידים, מה שגורם לשיפור התוצאות לטווח ארוך.

הפעילות הביאה לגידול של 85%+ ביעדים האורגניים, גידול של 13%+ בתנועה האורגנית, גידול של 63%+ ביחס ההמרה האורגני וגידול של 68%+ ביחס ההמרה של האתר בשנת 2017 לעומת 2016.

ג'קי הר ציון, מנהל דיגיטל, צ'מפיון מוטורס:

"אנו עובדים עם צוות כרמלון שיווק דיגיטל מאז שנת 2016, אנו שמחים מאוד מרמת השירות והמקצועיות הגבוהה והגישה הפרואקטיבית. יש לנו שיתוף פעולה מעולה ואנו מגדילים את היעדים ואת הביצועים הדיגיטליים של הנכסים הדיגיטליים שלנו."

More Success Stories

צור קשר

אנא מלאו את פרטיכם ואנו נשמח ליצור איתכם קשר בהקדם.
*כל השדות הם חובה