סיפור ההצלחה של פולקסווגן

גידול של 181%+ בהמרות האורגניות בשנת 2017 לעומת 2016

פולקסווגן, היא אחד ממותגי הרכב הפופולאריים בעולם. למעשה, קבוצת פולקסווגן הייתה יצרנית הרכב שלה מכירות הרכב הרבות ביותר ברחבי העולם בשנת 2016.

צ'מפיון מוטורס, היבואנית הרשמית של פולקסווגן בישראל, שכרה את שירותנו בתחום השיווק הדיגיטלי כדי לשדרג את האתר של פולקסווגן ישראל. במסגרת זו אנו מספקים חבילה של שירותי שיווק דיגיטלי מותאמת אישית לטובת שיפור ההנעה לפעולה ושיפור דירוג האתר בחיפושים מקומיים בעברית.

אפיינו את האתר החדש, הגדרנו ותכננו את עץ האתר עם מבנה ה- URL של דפי האתר, וסיפקנו ללקוח הנחיות תוכן מדוייקות ומבנה תוכן של SEO, על מנת שהאתר יתקדם וישתלב במיקומים אופטימליים בתוצאות של מנועי החיפוש.

בנוסף, דאגנו לכל פרטי ה- SEO הלוקאליים בכדי לתת לאתר מיקום מעולה בתוצאות החיפוש וב- Google Maps באמצעות Google My Business ואסטרטגיות אחרות. תהליך קידום האתר התבצע בהצלחה, והאתר רושם עליות מרשימות בתנועה האורגנית ובהחזר ההשקעה.

הפעילות הביאה לעלייה מרשימה של 181%+ בהמרות האורגניות, גידול של 135%+ ביחס ההמרה האורגני, וגידול של 130%+ ביחס ההמרה של האתר בשנת 2017 לעומת 2016.

ג'קי הר ציון, מנהל דיגיטל, צ'מפיון מוטורס:

"אנו עובדים עם צוות כרמלון שיווק דיגיטל מאז שנת 2016, אנו שמחים מאוד מרמת השירות והמקצועיות הגבוהה והגישה הפרואקטיבית. יש לנו שיתוף פעולה מעולה ואנו מגדילים את היעדים ואת הביצועים הדיגיטליים של הנכסים הדיגיטליים שלנו."

More Success Stories

צור קשר

אנא מלאו את פרטיכם ואנו נשמח ליצור איתכם קשר בהקדם.
*כל השדות הם חובה