אופטימיזצייה לאפליקציות

קידום אפליקציות App Store (ASO) - להגדלת מספר הורדות האפליקציה

במידה ויש לכם אפליקציה, אם אינכם מבצע אופטימיזציה בחנות האפליקציות, אינכם מנצלים את מלוא הפוטנציאל של ערוץ זה. מכיוון שרוב מפתחי האפליקציות ובעלי האפליקציות לא לוקחים בחשבון ASO, אתם יכולים ליהנות מהיתרונות של כניסה לחנויות האפליקציות תוך זמן קצר, ולהגדיל את מספר ההורדות הכולל באופן משמעותי. יש לנו ניסיון רב בתחום זה, ונוכל לתכנן ולהוציא לפועל את האסטרטגיות הפועלות להגדלת דירוג האפליקציות שלכם בזמן קצר מאוד.

שירות ASO – App Store Optimization, הידוע גם כשיווק בחנות אפליקציות (App Store Marketing) או אופטימיזציה של אפליקציות מובייל (Mobile App Optimization) הוא תהליך המשפר את דירוג האפליקציה בחנויות אפליקציות כמו iTunes Store עבור iOS של אפל, ו- Google Play עבור מערכת ההפעלה אנדרואיד.

ASO נחוץ כדי לשמור על האפליקציה שלכם ברשימת האפליקציות המובילות שניתן לגלות עבור משתמשי הסמארטפונים ברחבי העולם.

נתונים סטטיסטיים אלו מראים מדוע ASO היא אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית הכרחית לכל מותג אשר מפעיל אפליקציה:

  • עד שנת 2022, מספר הורדות האפליקציות ברחבי העולם צפוי להגיע ליותר מ-258 מיליארד (Statista).
  • אצל 39% מהגולשים, אפליקציות מדיה חברתית הן הנפוצות ביותר (The Manifest).
  • במחצית הראשונה של 2018 הכנסות Apple App Store היו כ-22.6 מיליארד דולר, גדולים פי שניים מחנות Google Play (מה שמעניק משמעות לקביעת סדרי העדיפויות מבחינת בחירת סוג האפליקציה וההחלטה באיזו חנות להשקיע).
  • 10 הקטגוריות המובילות ב-App Store כוללות, בסדר זה: משחקים, עסקים, חינוך, אורח חיים, בידור, שירותים, נסיעות, בריאות וכושר, ספרים, מזון ושתייה.
  • 57% מכלל השימוש במדיה דיגיטלית מגיעים מאפליקציות למובייל (comScore).
  • 68% מבעלי הסמארטפונים אומרים שהם בודקים את הטלפון שלהם בטווח של 15 דקות מרגע ההתעוררות בבוקר (Google) ו-91% מהם פונים לטלפונים שלהם כדי לקבל רעיונות במהלך ביצוע משימה.

שיטת עבודה

יסודות לאסטרטגיית קידום אפליקציות מוצלחת -

מטרת פעילות ASO היא להגדיל את דירוג האפליקציה שלכם בתוך חנות האפליקציות. ככל שהדירוג גבוה יותר, כך תהיינה הורדות רבות יותר. בנוסף, יעדים משלימים יכולים לכלול חשיפה מוגברת למותג, ביקורות חיוביות יותר על אפליקציות ודירוגים טובים יותר. אסטרטגיה כזו מאפשרת אינטראקציה עם משתמשי סמארטפון ייעודיים שתמיד בדרכים. כמו כן, מדובר גם בגיוון ערוצי השיווק הדיגיטלי ומקור נוסף למכירות והכנסות.

אנו משתמשים רק באסטרטגיות "כובע לבן" לאופטימיזציה בחנות אפליקציות כדי לעזור לאפליקציה שלכם לדירוג גבוה יותר. לאורך כל התהליך, אנו מתמקדים בכל פרט שעשוי להשפיע על גילוי האפליקציות בחנות, אך גם בדפי תוצאות גנריים של מנועי החיפוש (SERP).

חלק מהצעדים שאנו נוקטים כדי לשפר את הדירוג וההורדות של האפליקציה שלך כוללים:

  • ביצוע אופטימיזציה למטא נתונים של האפליקציה כדי לשפר את הדירוג שלה בחיפוש.
  • כתיבת תיאור לאפליקציה בחנות, תוך כדי הדגשת היתרונות והצעת הערך הייחודית בכדי לעודד את המשתמשים להורדה.
  • שימוש מירבי בכל נכסי חנויות האפליקציות העומדים - אייקונים, סרטון לקידום מכירות, צילומי מסך - כדי לעורר עניין בקרב המשתמשים.
  • עידוד המשתמשים לכתוב ביקורות ולדרג את האפליקציה.
  • ביצוע A/B טסט כדי למטב קמפיינים של ASO.
  • פיתוח אסטרטגיית קישור חכמה שתעזור לאפליקציה להגיע לדירוג גבוה גם במנועי חיפוש מסורתיים.

לסיכום, ASO הוא תהליך שזקוק לניטור ותחזוקה קבועים; לכן הליך זה דורש זמן ועין נוקבת. אנו נדאג לכל הפרטים כך שתוכלו להתמקד בעדכונים ופיתוח.

צור קשר

אנא מלאו את פרטיכם ואנו נשמח ליצור איתכם קשר בהקדם.
*כל השדות הם חובה