קידום אפליקציות App Store (ASO) - להגדלת מספר הורדות האפליקציה
במידה ויש לכם אפליקציה, אם אינכם מבצע אופטימיזציה בחנות האפליקציות, אינכם מנצלים את מלוא הפוטנציאל של ערוץ זה. מכיוון שרוב מפתחי האפליקציות ובעלי האפליקציות לא לוקחים בחשבון ASO, אתם יכולים ליהנות מהיתרונות של כניסה לחנויות האפליקציות תוך זמן קצר, ולהגדיל את מספר ההורדות הכולל באופן משמעותי. יש לנו ניסיון רב בתחום זה, ונוכל לתכנן ולהוציא לפועל את האסטרטגיות הפועלות להגדלת דירוג האפליקציות שלכם בזמן קצר מאוד.
שירות ASO – App Store Optimization, הידוע גם כשיווק בחנות אפליקציות (App Store Marketing) או אופטימיזציה של אפליקציות מובייל (Mobile App Optimization) הוא תהליך המשפר את דירוג האפליקציה בחנויות אפליקציות כמו iTunes Store עבור iOS של אפל, ו- Google Play עבור מערכת ההפעלה אנדרואיד.
ASO נחוץ כדי לשמור על האפליקציה שלכם ברשימת האפליקציות המובילות שניתן לגלות עבור משתמשי הסמארטפונים ברחבי העולם.
נתונים סטטיסטיים אלו מראים מדוע ASO היא אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית הכרחית לכל מותג אשר מפעיל אפליקציה:
- עד שנת 2022, מספר הורדות האפליקציות ברחבי העולם צפוי להגיע ליותר מ-258 מיליארד (Statista).
- אצל 39% מהגולשים, אפליקציות מדיה חברתית הן הנפוצות ביותר (The Manifest).
- במחצית הראשונה של 2018 הכנסות Apple App Store היו כ-22.6 מיליארד דולר, גדולים פי שניים מחנות Google Play (מה שמעניק משמעות לקביעת סדרי העדיפויות מבחינת בחירת סוג האפליקציה וההחלטה באיזו חנות להשקיע).
- 10 הקטגוריות המובילות ב-App Store כוללות, בסדר זה: משחקים, עסקים, חינוך, אורח חיים, בידור, שירותים, נסיעות, בריאות וכושר, ספרים, מזון ושתייה.
- 57% מכלל השימוש במדיה דיגיטלית מגיעים מאפליקציות למובייל (comScore).
- 68% מבעלי הסמארטפונים אומרים שהם בודקים את הטלפון שלהם בטווח של 15 דקות מרגע ההתעוררות בבוקר (Google) ו-91% מהם פונים לטלפונים שלהם כדי לקבל רעיונות במהלך ביצוע משימה.