Retargeting יהפוך את המבקרים באתר שלך ללקוחות באמצעות קמפיינים של Remarketing
"איך מביאים לקוחות חדשים?" היא השאלה שאולי כל בעל עסק שואל את עצמו. והתשובה היא - פנייה מחדש ללקוחות פוטנציאלים שכבר ביצעו אינטראקציה עם העסק / המותג שלכם. אסטרטגיה זו מכונה "שיווק מחדש" (Remarketing), ומשמעותה היא להזכיר לאנשים את הערך המוסף של עסק שהם כבר מכירים. שיווק מחדש הוא אחד ההיבטים המשמעותיים בבסיסה של כל תכנית שיווקי דיגיטלי רצינית.
העיקרון הבסיסי של רימרקטינג הוא להשיג ולשמור על תשומת הלב של האורח שכבר הביע מידה מסוימת של עניין בהצעות שלכם. הרעיון הוא פשוט, למרות שהיישום יכול להיות מורכב. על אף שהיעילות של אסטרטגיית רימרקטינג צריכה להיות ברורה מאליה, מחקרים מלפני מספר שנים הצביעו על כך שרוב העסקים לא משתמשים בה מספיק. יתר על כן, אפילו חלק מהארגונים המנוסים ביותר אינם משתמשים בשיווק ומיקוד מחדש (Re-targeting) כחלק מתמהיל התכנית השיווקית שלהם.
אנו מייחסים משמעות רבה לרימרקטינג ומאמינים כי שימוש נכון באסטרטגיה זו יכול להגדיל באופן משמעותי את שיעור ההמרות וה-ROI.
אנו משתמשים בעוגיות תוכן (editorial cookies) כדי למקד מחדש מסרים רלוונטיים המניעים לפעולה. אסטרטגיה זו אינה אלא ארגז כלים של טקטיקות רימרקטינג יעילות אחרות.
רימרקטינג הוא גם כלי רב עוצמה בכדי לייצר תנועה רלוונטית לאתר, שהופכת למכירות. ניתן להשתמש בו גם ברשתות החברתיות, ב- PPC ופרסום ברשת המדיה (display).
פיקסל ריטרגטינג של פייסבוק
נכסי המדיה החברתית הם קריטיים לתכנית השיווקית הכוללת. פייסבוק, למשל, מהווה תחנת ביניים מכריעה לאורך מסלול הרכישה. יש לנו ניסיון מוכח במינוף מודעות ריטרגטינג (מיקוד מחדש) באמצעות פיקסלים בפייסבוק. לכן, אנו יכולים לתכנן ולבצע אסטרטגיות רימרקטינג חכמות כדי להגיע ליעדים הדמוגרפיים העיקריים שלכם וללקוחות הטובים ביותר.
ריטרגטינג עם קהלים מותאמים אישית בפייסבוק
חדשנות בשיווק לעיתים באה לידי ביטוי בנבירה וניתוח נתונים ומידע עד שמגיעים למיקוד הנכון ביותר והוא לקוחות ממירים. למשל, על ידי פנייה (טירגוט) בפייסבוק למנויי הניוזלטר שלכם שלא הגיבו להצעה האחרונה ששלחתם, ניתן לגרום לקהל "הלא פותחים" להיות מודע למבצעים ולחדשות של המותג. כדי שדבר זה יהיה ניתן לביצוע, יש לטעון את הדאטה (רשימת המיילים במקרה זה) שברשותכם לפייסבוק. בשלב הבא, פייסבוק תצליב את אותה רשימת מיילים עם משתמשים נוכחיים כדי להציג מודעות התואמות את המסר השיווקי אליהם.
מיקוד מחדש לדיספליי של גוגל
מיקוד מחדש לדיספליי של גוגל עוזר לנו למנף את התעבורה הקיימת באתר כדי להציג מודעות ויזואליות לגולשים באופן חסכוני. שיטה זו משתמשת בנתוני Google Analytics כדי למקד מחדש את מבקרי האתר באתרים אחרים ברחבי האינטרנט וכדי "לדחוף" אותם לקנות. פעולה זו ניתנת לביצוע כאשר מאפשרים מיקוד מחדש באמצעות Google Analytics, ואז מיקוד מחדש של קהלים באמצעות Analytics על סמך התנהגות האתר שלך.
פיקסל / עוגיית ריטרגטינג מעוכב
אסטרטגיה נוספת שמייצרת תוצאות המרה טובות היא להבטיח שתקציב המודעות שלנו לא יבוזבז על גולשים בעלי שיעור המרות נמוך או שאינם ממירים כלל. אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת היא "לדחות" את הפיקסל או עוגיית המעקב למשך עד דקה בכדי "ללכוד" משתמשים שלא יצאו מהעמודאו המודעה מיד לאחר שהקליקו. בדרך זו אנחנו מתמקדים בגולשים בעלי סבירות גבוהה להתעניין במוצר, שניהלו אינטראקציה כלשהי עם התוכן שלנו. מודעות הריטרגטינג שנפרסם לאחר מכן יגיעו לקהל בעל סבירות גבוהה לבצע המרות.
ריטרגטינג באמצעות דוא"ל
רשימת המיילים שלנו יכולה להוות בסיס מצוין לקמפיין ריטרגטינג על ידי הוספת פיקסל שמכוון מחדש לרשימת הדוא"ל היוצאת. כאשר הפיקסל "יורה", כלומר הדוא"ל ששלחנו נפתח, אנו פשוט נציג מודעות בפני קהל זה כדי להפיק חשיפות נוספות מקהל שבמקרה אחר פשוט היה נכנס לרשימת "לידים קרים". ההשפעות הן מכמה היבטים - ראשית, בכל הנוגע לחשיפת מותג למשל, הלקוחות הפוטנציאליים מקבלים את הרושם שהעסק שלכם קיים בכל מקום. נתונים סטטיסטיים מראים כי רימרקטינג יכול להמיר עד 70% מהקהל שכבר ביצע אינטראקציה כזו או אחרת עם המותג. מחקר שנערך לאחרונה ב- ComScore מגלה שמודעות ריטרגטינג הובילו לעלייה של 1046% בחיפוש המותג (!), מה שהביא להגדלת שיעור ההמרות ב-147% לאורך זמן. לסיכום, אי יצירת קמפיין רימרקטינג משמעותו איבוד לידים / מכירות רבות שיכולתם להשיג בקלות יחסית, מקהל פוטנציאלי שכבר מכיר את המותג. קמפיין רימרקטינג מתוכנן היטב יניע מכירות ויגדיל את ההמרות בצורה טובה ומהירה מיצירת קמפיין "שגר ושכח" רגיל. ביצוע רימרקטינג יעיל וטוב מצריך ידע וניסיון ואנו תמיד ממליצים להשתמש בו בשילוב עם מערך רחב יותר של אסטרטגיות שיווק דיגיטליות חכמות כדי למקסם את האפקטיביות שלו.