ניהול פרסום ברשת המדיה לקמפיינים של מיתוג, הפקת לידים ומכירות מקוונות למסחר אלקטרוני עם החזר ROI חיובי על ידי הפחתת מחיר לרכישה CPA
Display Advertising - מודעות דיספליי יכולות להיות יצירתיות ויעילות בהעלאת כמות קליקים ויצירת אינטראקציה עם הקהל. למודעות דיספליי גדלים ופורמטים רבים. אמנם רבים עדיין מפרסמים באמצעות הבאנרים הסטטיים המסורתיים, במודעות דיספליי נעשה שימוש תדיר בקבצי ווידיאו ובמדיה עשירה כדי להעביר מסר מורכב יותר, המבוסס על סיפור הנרטיב של המותג והן מצליחות ביותר באסטרטגיות שיווק עכשוויות.
דיספליי הוא סוג פרסום במסגרתו מפרסם "שוכר" שטח באתר. במילים פשוטות, מדובר במודעות באתר אינטרנט. ישנם מספר סוגים של מודעות דיספליי, ביניהן מודעות מבוססות טקסט, תמונה, מדיה עשירה (אנימציות או קרוסלת מוצרים נעים), ווידאו וצורות אחרות של תוכן אינטראקטיבי, שנועדו לגרום לצופה ללחוץ. אלה אינן המודעות הממומנות הטיפוסיות שמוצגות על ידי גוגל ב- SERPs, אלא תופסות פלח שונה במרחב השיווקי המקוון, במדיה שנבחרה, כולל רשת גוגל, אתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק וטוויטר, אתרי חדשות וכן הלאה. מודעות דיספליי מופיעות מול צרכנים כאשר הם גולשים באתרים מסויימים, מבלי שביצעו חיפוש כלשהו בגוגל, במטרה לשכנע אותם לרכוש מוצר או שירות - והשיטה די משתלמת. יש מספיק נתונים סטטיסטיים המדגימים את הפופולריות של פרסום לתצוגה:
- רשת המדיה של גוגל מורכבת מיותר משני מיליון אתרים ומגיעה ליותר מ- 90% מכלל הגולשים (Google).
- 85% ממודעות הדיספליי מוצגות במכשירים ניידים (SEMRush).
- 67.5% מהמודעות ברשת המדיה (דיספליי) הן מודעות טקסט רגיל (WordStream).
- שיעור הקליקים הממוצע ברשת המדיה של גוגל הוא 0.23% למודעות טקסט ו- 0.31% למודעות תמונה.
- מודעות דיספליי גדלו ב -13.1% בשנת 2017 לעומת מודעות חיפוש ב- 12.8% בלבד (IAB) מכיוון שפרסום דיספליי אינו מוגבל לרשת המדיה של גוגל, עסקים יכולים להגיע לאינספור לקוחות בכל מקום בו הם בוחרים להמשיך ולהיות פעילים.
לדוגמא, ברשת הקהל של פייסבוק, המתהדרת ביותר ממיליארד משתמשים ברחבי העולם, ורשת Media.net המאפשרת לדחוף מודעות דיספליי ב-Yahoo! ורשת Bing, מוצגות מיליוני מודעות דיפסליי מדי יום.