כיצד הודעות טקסט מסייעות בהגדלת הכנסות של מלון?

ינואר 19, 2017 אליס קונולי

פעמים רבות, מלונאים, ובמיוחד מנהלי הכספים, צריכים לבחור באסטרטגיות שונות שיסייעו לשפר את שביעות רצון האורחים אך גם – כמובן - להגדיל את ההכנסות. כך למשל, בתי מלון יכולים להציע Wi-Fi חינם וללא הגבלה לאורחיהם על מנת להגביר את שביעות רצונם, או שיכולים לגבות מהם כמה דולרים ולהרוויח כלכלית משירותים אלו.

באופן אישי, אני מחזיקה בתפיסה כי שיפור בשביעות רצון האורחים משפיע באופן מעשי על ההכנסות. מחקרים אף מראים כי 76% מהנוסעים מוכנים לשלם יותר עבור מלון עם דירוג גבוה. עם זאת, לא תמיד קל למצוא את הקשר הישיר בין דירוגי שביעות רצון גבוהים לבין גידול בהכנסות, אך לא מדובר במשימה בלתי אפשרית. לפיכך, יש צורך במוצר שעושה קצת משניהם – גם יענה על הציפיות של האורחים ויתרום לשביעות רצונם, וגם יוכל לספק הכנסות בעת ובעונה אחת.

את הפתרון לכך ניתן למצוא בתפעול של הודעות טקסט מטעם בית המלון, שמסקרים שונים עולה כי קרוב ל-80% מהצרכנים מעדיפים לתקשר עם בית עסק באמצעות טקסט וכי 90% מההודעות הללו נקראות בתוך 3 דקות מרגע קבלתן. בשל כך, בתי מלון יכולים להשתמש בהודעות טקסט כערוץ תקשורת יעיל ושימושי על מנת להגדיל את שביעות רצון אורחיהם, לקדם את איכות השירות עבורם - וכתוצאה מכך - להגדיל את ההכנסות.

דוגמאות להודעות טקסט של מלון והשפעתן הישירה על הפדיון:

הודעות טקסט מבית המלון להצעת שדרוג

מי לא אוהב שדרוג, במיוחד אם מדובר בהוזלת עלויות השהות? כאשר אתם, כבעלי ומנהלי בית מלון, מנסים למלא חדרים משודרגים בעונות הפחות מבוקשות off season)) – אתם בהחלט יכולים לשלוח הודעת טקסט מהירה ללקוחות פוטנציאליים ולהציע להם הנחה קטנה על שדרוג החדר. כדי שההמרה תהיה אפקטיבית וממוקדת, הקפידו לשלוח את המסר רק לאורחים מתאימים. בעזרת מערכת ה-PMS של בית המלון, אתם יכולים למצוא באופן אוטומטי את רשימת כל האורחים שהזמינו חדר סטנדרטי ולהציע להם שדרוג, הדבר יבטיח כי  לא יישלחו תמריצים לאורחים ששילמו כבר מחיר מלא עבור חדר משודרג.

"שלום [שם אורח], אנו מזמינים אותך לשדרג את החופשה ולקבל חדר עם נוף לים בתוספת של $30 בלבד ללילה. עדכן אותנו בבקשה אם אתה מעוניין... המבצע למשך זמן מוגבל

הודעות טקסט מבית המלון להצעת שירותים ללקוח

אם בתחומי המלון פועל ספא מפנק, אך האורחים לא יודעים על זה - האם הוא באמת קיים? אתם עלולים להיות מופתעים לרעה כשתגלו שאורחים רבים לא מודעים כלל למגוון השירותים שהמלון שלכם מעמיד לרשותם. באמצעות הודעות טקסט תוכלו לשווק את השירותים השונים ובכך לגרום לאורחים לדעת אודותם. חשוב לציין כי המסרונים היעילים ביותר צריכים להיות אותנטיים ומשכנעים, ולכן, יש להימנע מנוסח מכירתי מדי בהודעה, ובמקום זאת, ניתן לשלב בהודעה פעולת צ'ק-אין לצד המסר הפרסומי.

"היי [שם אורח]..., אנו מקווים שאתם נהנים מהביקור שלכם אצלנו עד כה. אם אתם זקוקים לקצת רגיעה, הספא שלנו מציע היום עיסוי של 20 דקות עבור 20$ בלבד. לכל הפרטים - כתבו לנו"

הודעות טקסט מבית המלון לבקשת משוב

אוקיי, זוהי דרך קצת יותר מעורפלת, אבל כפי שצוין קודם, אני מאמינה באמונה שלמה במשוואה הבאה: כמות גדולה יותר של חוות דעת אורחים = דירוגים טובים יותר באינטרנט = הגדלת הכנסות. אם המלון שלכם שולח סקר שביעות רצון לאחר שהייה, הודעות טקסט הן ערוץ מצוין לבקשת משוב זה. שלחו מדי יום הודעה אוטומטית לאורחים העתידים לסיים את חופשתם ולעזוב את המלון וכללו בה קישור לסקר חוות דעת על המלון. לא מן הנמנע שבתוך זמן קצר - תתחילו לראות את העלייה בתגובות. מכיוון שבקשת חוות דעת גורמות לעלייה של 8% בציונים גבוהים יותר, ניתן יהיה לראות את ההשפעה החיובית הזו גם בדירוג הכולל של המלון באינטרנט.

"תודה שנשארת איתנו, [שם האורח]. אנא תנו לנו לדעת איך חוויתם את החופשה, שלכם אצלנו ובמה אנחנו יכולים להשתפר לקראת השהייה הבאה שלכם כאן: [קישור לסקר]. תודה רבה ונסיעה בטוחה הביתה! "

לסיכום, תקשורת עם אורחים באמצעות הערוץ שהם מעדיפים, תגרום למלון שלכם להרוויח בשתי דרכים משמעותיות. ראשית, היכולת של האורחים להתכתב עם המלון תספק להם נוחות רבה ומענה הולם על ציפיותיהם. בנוסף, הוספת הודעות טקסט אסטרטגיות המשווקות את שירותי המלון השונים ומעודדות למסור חוות דעת – מהווה ערוץ חדש המסייע בהגדלת הכנסות. לזה בדיוק מתכוונים כשאומרים "win-win".

למידע על השירותים אותם אנו מציעים ב"כרמלון" בתחום ניהול מוניטין ושיפור חוות דעת למלונות – לחצו כאן

תחומי פעילות

בהתבסס על הידע הרחב שלנו בענף התיירות, אנו מספקים פתרונות בהתאמה אישית המגדילים את שיעור ההזמנות הישירות באתרי המלונות.

סיפור ההצלחה של רשת מלונות פתאל

סיפור ההצלחה של רשת מלונות פתאל
אנו עובדים עם רשת מלונות פתאל משנת 2016, שיפרנו את תהליך ההזמנה במנוע ההזמנות, ואנו שותפים בהקמה וניהול קמפייני PPC ממוקדי ROI, בין כמה אסטרטגיות שיווק דיגיטלי אחרות המגדילות באופן משמעותי את כמות ההזמנות הישירות מהאתר.

קרא עוד

195%+ גידול בהמרות האורגניות, בהשוואה בין השנים
2019 ל-2018

"כחלק מאסטרטגיית השיווק שלנו לשווקים בינלאומיים, רצינו להגדיל את הנוכחות הדיגיטלית שלנו ולמקד לקהלים חדשים ביעדים שונים. באמצעות הפתרונות שהמליצה לנו חברת כרמלון שיווק דיגיטלי, שיפרנו את התוצאות העסקיות של רשת מלונות פתאל בנכסים הדיגיטליים שלנו, תוך התמקדות בשיפור התנועה האורגנית מ- SEO, מדיה ממומנת ופרסום Metasearch. "
ענת אהרון
מנהלת אגף שיווק ומכירות
סחר אלקטרוני הוא ענף המתפתח בצמיחה מתמדת עם עסקים רבים המתחרים על לקוחות ומכירות. אנו מציעים שירותי שיווק דיגיטלי מדויקים המגדילים את שיעור המכירות המקוונות.

ענף הרכב יכול לנצל את מלוא היתרון של שיווק דיגיטלי חכם כדי להגיע ליותר לקוחות. אנו מציעים אסטרטגיות שיווק שיביאו יותר קונים לאולם התצוגה.

סיפור ההצלחה של אאודי

סיפור ההצלחה של אאודי
אאודי ישראל בחרה בנו ללוות אותה בהקמת פלטפורמות השיווק הדיגיטלי, שיתוף פעולה מוצלח שהביא לגידול של 20%+ ביחס ההמרה של האתר וגידול של 24%+ בתנועה האורגנית, בשנת 2019 לעומת 2018, .

קרא עוד

24%+ גידול בתנועה האורגנית,
2019 לעומת 2018

"אנו עובדים עם צוות כרמלון שיווק דיגיטל מאז שנת 2016, אנו שמחים מאוד מרמת השירות והמקצועיות הגבוהה והגישה הפרואקטיבית. יש לנו שיתוף פעולה מעולה ואנו מגדילים את היעדים ואת הביצועים הדיגיטליים של הנכסים הדיגיטליים שלנו."
ג'קי הר ציון
מנהל שיווק דיגיטלי, צ'מפיון מוטורס
אף שוק אינו זקוק לתובנות מדויקות וניתנות להפעלה יותר מאשר המגזר הפיננסי. אנו משתמשים באסטרטגיות UX, SEO ו- SEM כדי להגדיל את נראות המותג ולייצר יותר תנועה רלוונטית לאתר.

אנו עוזרים למותגי מוצרי צריכה להתגבר על האתגרים שבהתמודדות עם תאגידי הענק.

השירותים שלנו

Traffic

הגדלת טראפיק איכותי וממוקד לאתר עם יחס המרה גבוה יותר להגדלת ההכנסות ולשיפור התוצאות העסקיות.

הגדלת טראפיק איכותי וממוקד לאתר עם יחס המרה גבוה יותר להגדלת ההכנסות ולשיפור התוצאות העסקיות.

Data & Analytics

למדוד, לנתח את התנהגות הגולשים ולקבל החלטות על בסיס דאטה ותוצאות, לטובת שיפור יחס ההמרה על בסיס קבוע ולאורך זמן.

למדוד, לנתח את התנהגות הגולשים ולקבל החלטות על בסיס דאטה ותוצאות, לטובת שיפור יחס ההמרה על בסיס קבוע ולאורך זמן.

Conversion Optimization

חתירה מתמדת לשיפור יחס ההמרה באתר מבוסס התנהגות גולשים וכלי דאטה חכמים, חווית משתמש מצוינת, הנעה לפעולה ותוכן איכותי ממוקד.

חתירה מתמדת לשיפור יחס ההמרה באתר מבוסס התנהגות גולשים וכלי דאטה חכמים, חווית משתמש מצוינת, הנעה לפעולה ותוכן איכותי ממוקד.

Content

התוכן הוא המלך!
ליצור תוכן איכותי, שכתוב לגולשים אנושיים ולא לרובוטים, להגדלת התנועה האורגנית ולהגדלת המכירות והפעולות באתר!

התוכן הוא המלך!
ליצור תוכן איכותי, שכתוב לגולשים אנושיים ולא לרובוטים, להגדלת התנועה האורגנית ולהגדלת המכירות והפעולות באתר!