מגמות המפתח הצפויות לתעשיית המלונות בשנת 2017

מרץ 13, 2017 ואלרי קסטילו

תהליכי הפרסונליזציה ישתפרו, מעורבות האורחים תגדל, חוות דעת תהיינה רלוונטיות מתמיד, והטכנולוגיות ימשיכו לחדש ולהתחדש. אלו מגמות המפתח הצפויות לתעשיית המלונות ב-2017.

בכל שנה, ב-TrustYou שולפים את כל כדורי המזל, ומנסים לראות אם אנו יכולים לחזות את העתיד הצפוי לתעשיית האירוח והמלונות. השנה, אנו רואים עתיד מזהיר עבור בתי מלון ואורחיהם. כמובן, תחזית זו לא נשענת על קסמים ולהטוטים, אלא על ידע עצום שהצטבר אצלנו ועל התייעצויות עם מקורות מומחים ומובילים בתעשייה. אז מהן מגמות המפתח שאנו צופים שיתרחשו בשנת 2017 בתעשיית האירוח? קראו עד הסוף...

ההתאמה אישית (פרסונליזציה) תשתפר

מפרטי הזמנה עד לחוות דעת נוסעים - אורחים משאירים לנו פיסות מידע קטנות על עצמם לכל אורך המסע שלהם. הנתונים האלו חשובים מאוד לצורך הפיכתם למותאמים אישית ובכך מאפשרים למלונות לבנות חוויה אישית עבור כל אחד מהאורחים שלהם. עם זאת, פעמים רבות נתונים אלו מפוזרים במספר מקורות ומערכות שונות, בהתאם לשלבי המסע של אורח. אנו צופים כי במהלך שנת 2017, תוכנות אירוח שונות יתאגדו ויוכלו לשלב נתונים ממערכות מרובות, כך שיופיעו במרוכז במקום אחד בלבד. כתוצאה - פרטי הקשר של האורחים יופיעו לצד דירוגי שביעות הרצון שלהם, דבר שיאפשר למלונות ליהנות מנתונים איכותיים ועמוקים, וליצור תקשורת הדדית בין המלון לבין האורחים.

מחויבות האורחים תתרחב

טכנולוגיות חדשות עבור בתי מלון שהוצגו בשנת 2016 פתחו את עינינו למגוון האפשרויות של מעורבות האורחים. בשנת 2017, המגמה תתרחב עוד יותר ובתי מלון יכולים לצפות לטכנולוגיות משופרות יותר שיגרמו להם לשמור על קשר עם האורחים. זה כולל כמובן גם טכנולוגיות מובייל חדשות שיסייעו למלון להציע את שירותיו השונים בצורה נגישה וקלה לשימוש.

בהקשר זה מעניין לציין שמלון חכם נמצא כבר בהישג יד וכולל שירותים שונים ומגוונים כמו חדרים ללא מפתח ושליטה מרחוק על מערכות שונות בחדר. הטכנולוגיות המתקדמות הקיימות והחדשות להוטות לנצל את יכולות המובייל עד תום, ולמצוא למלון קהל חדש שיוכלו לשווק לו את מוצריהם.

למרות שהחדשנות הזו עלולה גם להרתיע, מלונות יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי טכנולוגיות אלה יעשו את המקסימום על מנת לאפשר ללקוחות המלונות לקבל את כל הדרוש להם, כשהתועלת הרווחית והתדמיתית עבור מלונות שווה בהחלט את המאמץ.

חוות דעת תהיינה רלוונטיות מתמיד

בשנת 2017, עידוד האורחים לעלות חוות דעת כבר אינו נחשב למגמה חדשה, אבל הוא בוודאי משיך להיות רלוונטי וחשוב גם בשנים הקרובות. לאחר איסוף חוות דעת מהאורחים במהלך השנים האחרונות, מלונות מתחילים לגלות את ההשפעה הגדולה שלהן על לקוחות. ובהתבסס על חוות דעת אורחים, מותגי מלון רבים יוצרים ומיישמים שירותים רלוונטיים נוספים בידיעה שהאורחים יאהבו את זה בעתיד. לדוגמה, רשת מלונות Hyatt - במאמץ ליצור מלון נעים יותר עבור אורחיהם העסקיים - מתכנן לצאת בתוכנית אירוח חדשה המעודדת את האורחים לשמור על כושר גופני ועל מצב רוח בריא ומאושר.

בכדי להגביר את ערכן של חוות הדעת, על מלונות להבטיח כי הביקורות החיוביות עליהם ישווקו אל קהל היעד שלהם, לכן מלונות יצטרכו להראות לאורחיהם שהם מקדמים תכנים אלו בשיתוף חברתי ובסקרי משוב. השנה, על מנת לוודא שהמלון שלכם מנצל את שיטות השיווק הללו עם TrustYou, מלונות יכולים לפקח על המעורבות שלהם במדיה החברתית, לקדם את התוכן הטוב ביותר שלהם, ולעודד אורחים לשתף חוות דעת בגוגל ובערוצי הזמנה פופולאריים אחרים.

לסיכום, משנה לשנה, צצות מגמות חדשות, אחרות נשארות אותו הדבר, וכמה בודדות ומיוחדות נהיות פופולריות ורווחיות. 2017 אינה שונה. מלונות יכולים לצפות לקצת יותר מאותן מגמות: משוב, עלייה בפופולריות ובמעורבות האורחים, ויכולות חדשות לחיזוק המותג בדמות פרסונליזציה מהודקת יותר.

אנו מצפים להמשיך לסייע לשותפינו המלונאים וללקוחותינו לנצל מגמות אלה, ומאחלים לכם שנה חדשה, מוצלחת ומאושרת.

תחומי פעילות

בהתבסס על הידע הרחב שלנו בענף התיירות, אנו מספקים פתרונות בהתאמה אישית המגדילים את שיעור ההזמנות הישירות באתרי המלונות.

סיפור ההצלחה של רשת מלונות פתאל

סיפור ההצלחה של רשת מלונות פתאל
אנו עובדים עם רשת מלונות פתאל משנת 2016, שיפרנו את תהליך ההזמנה במנוע ההזמנות, ואנו שותפים בהקמה וניהול קמפייני PPC ממוקדי ROI, בין כמה אסטרטגיות שיווק דיגיטלי אחרות המגדילות באופן משמעותי את כמות ההזמנות הישירות מהאתר.

קרא עוד

195%+ גידול בהמרות האורגניות, בהשוואה בין השנים
2019 ל-2018

"כחלק מאסטרטגיית השיווק שלנו לשווקים בינלאומיים, רצינו להגדיל את הנוכחות הדיגיטלית שלנו ולמקד לקהלים חדשים ביעדים שונים. באמצעות הפתרונות שהמליצה לנו חברת כרמלון שיווק דיגיטלי, שיפרנו את התוצאות העסקיות של רשת מלונות פתאל בנכסים הדיגיטליים שלנו, תוך התמקדות בשיפור התנועה האורגנית מ- SEO, מדיה ממומנת ופרסום Metasearch. "
ענת אהרון
מנהלת אגף שיווק ומכירות
סחר אלקטרוני הוא ענף המתפתח בצמיחה מתמדת עם עסקים רבים המתחרים על לקוחות ומכירות. אנו מציעים שירותי שיווק דיגיטלי מדויקים המגדילים את שיעור המכירות המקוונות.

ענף הרכב יכול לנצל את מלוא היתרון של שיווק דיגיטלי חכם כדי להגיע ליותר לקוחות. אנו מציעים אסטרטגיות שיווק שיביאו יותר קונים לאולם התצוגה.

סיפור ההצלחה של אאודי

סיפור ההצלחה של אאודי
אאודי ישראל בחרה בנו ללוות אותה בהקמת פלטפורמות השיווק הדיגיטלי, שיתוף פעולה מוצלח שהביא לגידול של 20%+ ביחס ההמרה של האתר וגידול של 24%+ בתנועה האורגנית, בשנת 2019 לעומת 2018, .

קרא עוד

24%+ גידול בתנועה האורגנית,
2019 לעומת 2018

"אנו עובדים עם צוות כרמלון שיווק דיגיטל מאז שנת 2016, אנו שמחים מאוד מרמת השירות והמקצועיות הגבוהה והגישה הפרואקטיבית. יש לנו שיתוף פעולה מעולה ואנו מגדילים את היעדים ואת הביצועים הדיגיטליים של הנכסים הדיגיטליים שלנו."
ג'קי הר ציון
מנהל שיווק דיגיטלי, צ'מפיון מוטורס
אף שוק אינו זקוק לתובנות מדויקות וניתנות להפעלה יותר מאשר המגזר הפיננסי. אנו משתמשים באסטרטגיות UX, SEO ו- SEM כדי להגדיל את נראות המותג ולייצר יותר תנועה רלוונטית לאתר.

אנו עוזרים למותגי מוצרי צריכה להתגבר על האתגרים שבהתמודדות עם תאגידי הענק.

השירותים שלנו

Traffic

הגדלת טראפיק איכותי וממוקד לאתר עם יחס המרה גבוה יותר להגדלת ההכנסות ולשיפור התוצאות העסקיות.

הגדלת טראפיק איכותי וממוקד לאתר עם יחס המרה גבוה יותר להגדלת ההכנסות ולשיפור התוצאות העסקיות.

Data & Analytics

למדוד, לנתח את התנהגות הגולשים ולקבל החלטות על בסיס דאטה ותוצאות, לטובת שיפור יחס ההמרה על בסיס קבוע ולאורך זמן.

למדוד, לנתח את התנהגות הגולשים ולקבל החלטות על בסיס דאטה ותוצאות, לטובת שיפור יחס ההמרה על בסיס קבוע ולאורך זמן.

Conversion Optimization

חתירה מתמדת לשיפור יחס ההמרה באתר מבוסס התנהגות גולשים וכלי דאטה חכמים, חווית משתמש מצוינת, הנעה לפעולה ותוכן איכותי ממוקד.

חתירה מתמדת לשיפור יחס ההמרה באתר מבוסס התנהגות גולשים וכלי דאטה חכמים, חווית משתמש מצוינת, הנעה לפעולה ותוכן איכותי ממוקד.

Content

התוכן הוא המלך!
ליצור תוכן איכותי, שכתוב לגולשים אנושיים ולא לרובוטים, להגדלת התנועה האורגנית ולהגדלת המכירות והפעולות באתר!

התוכן הוא המלך!
ליצור תוכן איכותי, שכתוב לגולשים אנושיים ולא לרובוטים, להגדלת התנועה האורגנית ולהגדלת המכירות והפעולות באתר!