מדריך SEO eBook 2019

אפריל 22, 2019 צוות כרמלון שיווק דיגיטלי

מדריך SEO מקיף לדירוג טוב יותר במנועי החיפוש

SEO הוא תהליך מאומץ ומאתגר, הדורש זמן ומחויבות. מדריך ה-SEO האלקטרוני המקיף של כרמלון שיווק דיגיטלי לשנת 2019, מכסה את כל עקרונות היסוד של עולם ה-SEO ואת כל האלמנטים הדרושים לבניית אתר אפקטיבי בעל סיכוי אמיתי להיות מדורג היטב בתוצאות מנועי החיפוש.

SEO eBook 2019

לחץ כאן להורדת מדריך ה- SEO המקיף

ה- e-book הייחודי שהכנו עבורכם לשנת 2019, מפרט את הצורך החיוני לשלב SEO באסטרטגיית השיווק עבור כל אתר אינטרנט, כשהמסקנה החותכת היא שללא אופטימיזציה למנועי חיפוש, אתרים לא יגיעו ללקוחות רבים, ובוודאי שלא יוכלו למקסם את הפוטנציאל בחשיפה לקהלים רחבים ככל האפשר.

זירת האינטרנט מתנהלת בשוק תחרותי וקשוח כשמטרת העל של כל העסקים והחברות היא להופיע בדף הראשון בדירוג תוצאות החיפוש של גוגל. מה- e-book של כרמלון שיווק דיגיטלי, עולה כי רק לעתים נדירות משתמשי גוגל ממשיכים לחקור מעבר לדף התוצאות הראשון ו/או מעבר ל-10 תוצאות החיפוש האורגניות המובילות. התוצאה הראשונה המופיעה בדף תזכה ברוב המקרים ל-32.5% מהתנועה, השנייה ל-17.6%, והשלישית רק ל-11.4%. בשל כל אלו, המדריך המקיף מספק את כל הכלים והאסטרטגיות הדרושות ליצירת דף אינטרנט שידורג בין עשרת התוצאות האורגניות המובילות בגוגל.

מומחית ה-SEO של כרמלון שיווק דיגיטלי, אלין אלבז, מפרטת במדריך כיצד יש לבצע מחקר מילות מפתח מקצועי ויעיל, תוך פירוט הכלים שיספקו מפת ביטויי מפתח מקיפה ביותר, ויסייעו לכם לשפר את התוכן באתר, כך שידורג היטב במנועי החיפוש.

בהיותו ממוקד בראש ובראשונה לסייע לעסקים קטנים עם מעט משאבים - ה- e-book הייחודי שלנו, מציע שפע כלים חינמיים אפקטיביים, כשלצידם, כלים מקצועיים, המתאימים יותר עבור אתרי אינטרנט גדולים.

לצד הצעות מעשיות כיצד להשתמש בכלי מחקר מילות מפתח ולתכנן על-פיו את האסטרטגיה השיווקית, מדריך ה-SEO שלנו מקנה כלים יעילים רבים נוספים: ביצוע אופטימיזציה של טקסטים, מניעת אופטימיזציית יתר ו"קניבליזם" פנימי, טיפים שימושיים ליצירת תוכן ייחודי ודרכים אפקטיביות להתמודד עם תוכן כפול שעלול לפגוע בדירוג האתר. כמו כן מציע המדריך הוראות מפורטות, שלב אחר שלב, לביצוע אופטימיזציה של כותרות-מטה (meta titles) תיאורי-מטה (meta descriptions), תיוגי תמונות (image alt attributes), תיוגי כותרות וכותרות HTML.

פרק נרחב במדריך מוקדש ל-SEO טכני (technical SEO) על מכלול היבטיו המורכבים, לרבות מטה-רובוטים (meta robots), קובצי robots.txt, תגים קנוניים, תאימות לדפדפנים שונים, סימוני תוכן (content markup), מפות אתר, ניווטי breadcrumb, ועוד.

בפרקים האחרונים במדריך מדגישים המחברים את החשיבות העליונה בהתאמה למובייל של אתרי אינטרנט מכל הסוגים ואת ההשפעות המהותיות של מהירות טעינת האתר. המדריך מסתיים בפרק החושף את דרישות הסף המומלצות עבור אתרי אינטרנט לניהול תוכן ומפרט כיצד לפקח על תפעול נכון של האתר ועל דירוגו באמצעות מנהל התגים של גוגל (Google tag manager), גוגל אנליטיקס (Google Analytics) וקונסולת החיפוש של גוגל (Google Search Console).

ה- e-book שלנו לשנת 2019 הוא בגדר קריאת חובה לפני תכנון אתר חדש, אבל חיוני מאוד גם עבור אופטימיזציה של אתרים קיימים שסובלים מביצועים ירודים במנועי החיפוש. יישום ההמלצות המפורטות במדריך יעזור לבעלי אתרים לשפר את הנוכחות הדיגיטלית שלהם ולהשיג תנועה אורגנית רבה יותר ממנועי החיפוש. המדריך עוסק ב-SEO הפנימי של כל אתר, תוך דגש רב הן על תוכן והן על אלמנטים טכניים המשפיעים על הדירוג.

תחומי פעילות

בהתבסס על הידע הרחב שלנו בענף התיירות, אנו מספקים פתרונות בהתאמה אישית המגדילים את שיעור ההזמנות הישירות באתרי המלונות.

סיפור ההצלחה של רשת מלונות פתאל

סיפור ההצלחה של רשת מלונות פתאל
אנו עובדים עם רשת מלונות פתאל משנת 2016, שיפרנו את תהליך ההזמנה במנוע ההזמנות, ואנו שותפים בהקמה וניהול קמפייני PPC ממוקדי ROI, בין כמה אסטרטגיות שיווק דיגיטלי אחרות המגדילות באופן משמעותי את כמות ההזמנות הישירות מהאתר.

קרא עוד

195%+ גידול בהמרות האורגניות, בהשוואה בין השנים
2019 ל-2018

"כחלק מאסטרטגיית השיווק שלנו לשווקים בינלאומיים, רצינו להגדיל את הנוכחות הדיגיטלית שלנו ולמקד לקהלים חדשים ביעדים שונים. באמצעות הפתרונות שהמליצה לנו חברת כרמלון שיווק דיגיטלי, שיפרנו את התוצאות העסקיות של רשת מלונות פתאל בנכסים הדיגיטליים שלנו, תוך התמקדות בשיפור התנועה האורגנית מ- SEO, מדיה ממומנת ופרסום Metasearch. "
ענת אהרון
מנהלת אגף שיווק ומכירות
סחר אלקטרוני הוא ענף המתפתח בצמיחה מתמדת עם עסקים רבים המתחרים על לקוחות ומכירות. אנו מציעים שירותי שיווק דיגיטלי מדויקים המגדילים את שיעור המכירות המקוונות.

ענף הרכב יכול לנצל את מלוא היתרון של שיווק דיגיטלי חכם כדי להגיע ליותר לקוחות. אנו מציעים אסטרטגיות שיווק שיביאו יותר קונים לאולם התצוגה.

סיפור ההצלחה של אאודי

סיפור ההצלחה של אאודי
אאודי ישראל בחרה בנו ללוות אותה בהקמת פלטפורמות השיווק הדיגיטלי, שיתוף פעולה מוצלח שהביא לגידול של 20%+ ביחס ההמרה של האתר וגידול של 24%+ בתנועה האורגנית, בשנת 2019 לעומת 2018, .

קרא עוד

24%+ גידול בתנועה האורגנית,
2019 לעומת 2018

"אנו עובדים עם צוות כרמלון שיווק דיגיטל מאז שנת 2016, אנו שמחים מאוד מרמת השירות והמקצועיות הגבוהה והגישה הפרואקטיבית. יש לנו שיתוף פעולה מעולה ואנו מגדילים את היעדים ואת הביצועים הדיגיטליים של הנכסים הדיגיטליים שלנו."
ג'קי הר ציון
מנהל שיווק דיגיטלי, צ'מפיון מוטורס
אף שוק אינו זקוק לתובנות מדויקות וניתנות להפעלה יותר מאשר המגזר הפיננסי. אנו משתמשים באסטרטגיות UX, SEO ו- SEM כדי להגדיל את נראות המותג ולייצר יותר תנועה רלוונטית לאתר.

אנו עוזרים למותגי מוצרי צריכה להתגבר על האתגרים שבהתמודדות עם תאגידי הענק.

השירותים שלנו

Traffic

הגדלת טראפיק איכותי וממוקד לאתר עם יחס המרה גבוה יותר להגדלת ההכנסות ולשיפור התוצאות העסקיות.

הגדלת טראפיק איכותי וממוקד לאתר עם יחס המרה גבוה יותר להגדלת ההכנסות ולשיפור התוצאות העסקיות.

Data & Analytics

למדוד, לנתח את התנהגות הגולשים ולקבל החלטות על בסיס דאטה ותוצאות, לטובת שיפור יחס ההמרה על בסיס קבוע ולאורך זמן.

למדוד, לנתח את התנהגות הגולשים ולקבל החלטות על בסיס דאטה ותוצאות, לטובת שיפור יחס ההמרה על בסיס קבוע ולאורך זמן.

Conversion Optimization

חתירה מתמדת לשיפור יחס ההמרה באתר מבוסס התנהגות גולשים וכלי דאטה חכמים, חווית משתמש מצוינת, הנעה לפעולה ותוכן איכותי ממוקד.

חתירה מתמדת לשיפור יחס ההמרה באתר מבוסס התנהגות גולשים וכלי דאטה חכמים, חווית משתמש מצוינת, הנעה לפעולה ותוכן איכותי ממוקד.

Content

התוכן הוא המלך!
ליצור תוכן איכותי, שכתוב לגולשים אנושיים ולא לרובוטים, להגדלת התנועה האורגנית ולהגדלת המכירות והפעולות באתר!

התוכן הוא המלך!
ליצור תוכן איכותי, שכתוב לגולשים אנושיים ולא לרובוטים, להגדלת התנועה האורגנית ולהגדלת המכירות והפעולות באתר!