מפת אתר

מפת אתר (Site Map) נועדה להציג את עמודי האתר בצורה קלה ונוחה לקריאה. מפת האתר חשובה לנושא קידום האתר ומאפשרת לחברת הקידום לבצע רפיטציה על תכני האתר השונים הנדרשים במקביל לעריכת קישורים פנימיים.

כיום נהוג להציג את מפת האתר בשפת XML ולאחר יצירת מפת האתר יכול מקדם האתרים להודיע למנועי החיפוש על האתר החדש או על הוספת תכנים לאתר קיים על מנת לסרוק אותם בקלות וכן לעדכן את מנועי החיפוש בהיררכיית האתר. ישנן גם מפות XML לסרטונים של האתר בנפרד.

מדיה חברתית

מדיה חברתית הנה מגוון של פלטפורמות וקהילות מבוססות אינטרנט המאפשרות לאנשים ליצור תוכן ולתקשר עם שאר המשתמשים אונליין, ולהפוך את המשתמשים לבעלי תוכן פעילים.
קרא עוד

מערכת ניהול תוכן (CMS)

מערכת ניהול תוכן (CMS) מאפשרת לבעל האתר לעדכן תכנים, לערוך טקסטים, למחוק דפים ולהוסיף תמונות ומאפיינים שונים לדפי האתר. מערכת ניהול התוכן מאפשרת לכל אדם לנהל את התוכן באתרים או בבלוג שלו בקלות בעזרת ממשק ידידותי ונוח לתפעול.
קרא עוד

מיקוד גיאוגרפי

מיקוד גיאוגרפי הוא היכולת להגיע ללקוחות פוטנציאליים לפי המיקום הפיזי שלהם. בעזרת מיקוד גיאוגרפי ניתן להגדיר את התוכן והמודעות כדי להגיע רק לאלו שנמצאים במיקום פיזי מסוים.
קרא עוד

מילות מפתח

מילות מפתח (Keywords) הן מילים או ביטויים (ביטויי מפתח) אותם הגולשים נוהגים להקיש במנוע החיפוש על מנת לאתר תוכן ומידע רלוונטי. מילות מפתח נקראות גם מילות חיפוש ותהליך בחירת מילות וביטויי המפתח הוא קריטי לתהליך קידום האתרים האורגני והממומן.
קרא עוד

מג'נטו

מג'נטו (magento) היא מערכת קוד פתוח שנועדה לטפל במסחר אלקטרוני. המערכת כתובת בשפת PHP ועושה שימוש ב- MySQL לטיפול במסד הנתונים הנדרש למסחר האלקטרוני.
קרא עוד

מיני סייט

מיני סייט (mini site) הוא לרוב אתר קטן אליו מגיעים על ידי לחיצה על קישור או באנר באתר מסוים. מיני סייט, או בעברית מיני אתר, מאפשר למקדם האתרים להכין אתר קטן, בשונה מדף נחיתה הכולל רק דף אחד.
קרא עוד

מדד איכות

ציון האיכות (QS) של Google Ads הוא מערכת דירוג המסייעת לגוגל ולעסקים לנתח את היעילות של כל מודעה בסולם ציונים של 1-10 המושפע משיעור הקליקים הצפוי (CTR) על המודעה, הרלוונטיות שלה בהקשר למילות המפתח הממוקדות, וחוויית דף הנחיתה המהווה אינדיקטור לאופן שבו דף הנחיתה צפוי לבצע, ואם קל לנווט בו. חוויית דף נחיתה טובה יכולה להוביל ליותר הפניות, רכישות וכו'.
קרא עוד

מנוע חיפוש

מנוע חיפוש (Search Engine) הוא כלי אינטרנט המשמש לאיתור ולמציאת מידע רלוונטי בצורה נוחה ומהירה לגולש. מנוע החיפוש הפופולארי ביותר בישראל וברוב מדינות העולם הוא גוגל (GOOGLE). לאחר הקלדת ערך החיפוש מקבלים רשימה ארוכה של תוצאות ולחיצה על קישור מפנה את הגולש לאתר או לדף ייעודי של העסק.
קרא עוד

מפת אתר

מפת אתר (Site Map) נועדה להציג את עמודי האתר בצורה קלה ונוחה לקריאה. מפת האתר חשובה גם לנושא קידום האתרים והיא מאפשרת לחברת הקידום לבצע רפיטציה על תכני האתר השונים הנדרשים במקביל לעריכת הקישורים הפנימיים.
קרא עוד