ציון האיכות (QS) של Google Ads (הידוע גם בשם Google AdWords) הוא מערכת דירוג המסייעת לגוגל ולעסקים לנתח את היעילות של כל מודעה בסולם ציונים של 1-10 המושפע משיעור הקליקים הצפוי (CTR) על המודעה, הרלוונטיות שלה בהקשר למילות המפתח הממוקדות, וחוויית דף הנחיתה המהווה אינדיקטור לאופן שבו דף הנחיתה צפוי לבצע, ואם קל לנווט בו. חוויית דף נחיתה טובה יכולה להוביל ליותר הפניות, רכישות וכו'.
Google Ads מחשב דירוג מודעה תוך שימוש ברכיבים של ציון האיכות וזה מה שקובע אם והיכן המודעה מופיעה בתוצאות החיפוש בתשלום. ציוני איכות גבוהים יותר יכולים לגרום לדירוג מודעה טוב יותר ומודעות באיכות גבוהה יותר מובילות בדרך כלל לעלויות נמוכות יותר ולמיקום טוב יותר של המודעה.