מילון מושגים – שיווק דיגיטלי

אנו שמחים לחלוק את הידע המקצועי שלנו ולהעשיר אתכם במידע רב אודות שיווק דיגיטלי, קידום אתרים מקצועי, שיפור שיעורי המרות, תאימות מנועי חיפוש, שיווק במובייל ונושאים מקצועיים רבים נוספים הקשורים לשיווק דיגיטלי.

ריכזנו עבורכם הסברים בשפה פשוטה וברורה של מושגים בתחום שיווק דיגיטלי

יאנדקס - Yandex

Yandex הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר ברוסיה המחזיק בכ- 60% + נתח שוק ברוסיה עבור מנועי חיפוש. עסק המעוניין לשווק ברוסיה, חייב לבצע קודם כל אופטימיזציה של האתר למנוע חיפוש של Yandex, ורק לאחר מכן לפעול לקידום במנוע החיפוש של גוגל.
קרא עוד

יחס המרה

יחס המרה (Conversion Rate) מתאר את היחס בין מספר הגולשים באתר למספר הגולשים המבצעים פעולה כלשהי בהתאם למטרת בעל האתר- מילוי טופס, השארת פרטים, רכישת מוצר עוד.
קרא עוד

יצירת לידים

יצירת לידים הנה שיטת שיווק של קבלת מידע לצורך הרחבת היקף העסק והגדלת ההכנסות ממכירות על ידי איסוף פרטים של לקוחות. יצירת לידים הינה השלב הראשון בתהליך המכירה; כשאיכות הלידים וכמותם הם גורמים חשובים על מנת לבצע המרות.
קרא עוד