יצירת לידים

יצירת לידים הנה שיטת שיווק של קבלת מידע לצורך הרחבת היקף העסק והגדלת ההכנסות ממכירות על ידי איסוף פרטים של לקוחות. לידים אלו יכולים לכלול מידע ליצירת קשר עם אנשים פרטיים או חברות שהביעו עניין במוצר או בשירות מסוים ובדרך כלל נרשמו עם הפרטים האישיים שלהם.

רשימות של הפניות (לידים) ניתן גם לאסוף או לסנן באמצעות ממסדי נתונים ממוקדים כמו רשימות באינטרנט (directories) וכו'. יצירת לידים הינה השלב הראשון בתהליך המכירה; כשאיכות הלידים וכמותם הם גורמים חשובים על מנת לבצע המרות.

יאנדקס - Yandex

Yandex הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר ברוסיה המחזיק בכ- 60% + נתח שוק ברוסיה עבור מנועי חיפוש. עסק המעוניין לשווק ברוסיה, חייב לבצע קודם כל אופטימיזציה של האתר למנוע חיפוש של Yandex, ורק לאחר מכן לפעול לקידום במנוע החיפוש של גוגל.
קרא עוד

יחס המרה

יחס המרה (Conversion Rate) מתאר את היחס בין מספר הגולשים באתר למספר הגולשים המבצעים פעולה כלשהי בהתאם למטרת בעל האתר- מילוי טופס, השארת פרטים, רכישת מוצר עוד.
קרא עוד

יצירת לידים

יצירת לידים הנה שיטת שיווק של קבלת מידע לצורך הרחבת היקף העסק והגדלת ההכנסות ממכירות על ידי איסוף פרטים של לקוחות. יצירת לידים הינה השלב הראשון בתהליך המכירה; כשאיכות הלידים וכמותם הם גורמים חשובים על מנת לבצע המרות.
קרא עוד