יחס המרה

יחס המרה (Conversion Rate) מתאר את היחס בין מספר הגולשים באתר למספר הגולשים המבצעים פעולה כלשהי בהתאם למטרת בעל האתר. לדוגמה - מילוי טופס, השארת פרטים, רכישת מוצר או שירות, הרשמה לרשימות תפוצה ועוד. ככל שיחס ההמרה גבוה יותר כך זוכה האתר לניקוד גבוה יותר ובעל האתר יכול ליהנות, בהתאם לסוג ומהות האתר, מהכנסות גבוהות יותר. שיפור באחוז ההמרה מעיד על שיפור משמעותי בביצועי האתר ובגידול בהכנסות ובמכירות המתבצעות דרך האתר.

יאנדקס - Yandex

Yandex הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר ברוסיה המחזיק בכ- 60% + נתח שוק ברוסיה עבור מנועי חיפוש. עסק המעוניין לשווק ברוסיה, חייב לבצע קודם כל אופטימיזציה של האתר למנוע חיפוש של Yandex, ורק לאחר מכן לפעול לקידום במנוע החיפוש של גוגל.
קרא עוד

יחס המרה

יחס המרה (Conversion Rate) מתאר את היחס בין מספר הגולשים באתר למספר הגולשים המבצעים פעולה כלשהי בהתאם למטרת בעל האתר- מילוי טופס, השארת פרטים, רכישת מוצר עוד.
קרא עוד

יצירת לידים

יצירת לידים הנה שיטת שיווק של קבלת מידע לצורך הרחבת היקף העסק והגדלת ההכנסות ממכירות על ידי איסוף פרטים של לקוחות. יצירת לידים הינה השלב הראשון בתהליך המכירה; כשאיכות הלידים וכמותם הם גורמים חשובים על מנת לבצע המרות.
קרא עוד