גוגל סייטלינק (Google Sitelinks) הם פורמט של תת-רישום המופיעים תחת התוצאה הראשונה בתוצאת החיפוש (בדרך כלל כאשר מחפשים מותגים). Sitelinks יכולים לשמש מקור לשיפור המוניטין אונליין, וגם דרך לשלוט על שטח גדול יותר של עמוד תוצאות החיפוש. Google Sitelinks יכולים לסייע בתהליך החיפוש בשתי דרכים: הבנה טובה יותר של האתר והמבנה שלו, וקיצור דרך מתוצאות החיפוש ישירות לעמוד שמעניין את הגולשים.
במילים של גוגל: "אנו מציגים 'Google Sitelinks' בתוצאת החיפוש רק כאשר אנו סבורים שהם יועילו למשתמש. אם מבנה האתר אינו מאפשר לאלגוריתמים שלנו למצוא Sitelinks טובים, או שאנחנו לא חושבים שה-Sitelinks רלוונטיים לאתר עבור מילת המפתח המחופשת, לא נציג אותם בתוצאת החיפוש". בנוסף, למנהלי האתר ישנה שליטה מועטה על sitelinks, והם יכולים לבטל את האפשרות של Sitelinks לתוצאות החיפוש לאתר שלהם.