אחוזי הקלקה (CTR)

שיעור הקליקים (או אחוזי הקלקה, click-through rate -CTR) הוא מדד שיווק דיגיטלי שמודד את האחוז מסך ההופעות לקליקים במדיומים מקוונים שונים, ויכול להצביע על האפקטיביות של תוכן המודעה, מטא תגים, דוא"ל וכו'. מדד זה הנו הממוצע של קליקים לכל מאה הופעות של מודעה, המתבטא באחוזים:

סה"כ קליקים / סה"כ הופעות עבור מודעה מסוימת = שיעור קליקים

CTR משמש לעתים קרובות בשיווק באינטרנט כדי לתאר את אחוז המשתמשים הלוחצים על קישור או פרסומת. שיעור הקליקים משמש כאמצעי לקביעת היעילות של פרסומת או קישור, כך שככל ששיעור הקליקים גבוה יותר, כך המבקרים מקבלים יותר תוכן רלוונטי ומעניין. שיעור הקליקים אינו המדד היחיד להצלחה. ב-Google Ads לכל מודעה ומילת מפתח יש שיעור קליקים ייחודי וניתן למעקב, וחשוב לקבוע את ציון האיכות, המשפיע על מיקום המודעה ועל המחיר לקליק.

איקומרס - מסחר אלקטרוני

פירוש המונח איקומרס (E-commerce) הנו מסחר אלקטרוני (electronic commerce ,e-commerce retail) והוא משמש לתיאור עסקאות המתבצעות באופן מקוון באמצעות יישומי אינטרנט כגון דואר אלקטרוני, הודעות מיידיות, עגלות קניות, שירותי אינטרנט, UDDI ,FTP , EDI וכו'.
קרא עוד

אתר ידידותי לנייד

אתר ידידותי לנייד (Mobile-Friendly website) הוא אתר שמוצג כראוי בהתקנים ידניים כגון סמארטפונים, אייפד וטאבלטים, כך שהמידע בנייד (תמונות, טקסטים, סרטונים, קישורים) קל וברור ונגיש בכל הפלטפורמות השונות. עיצוב ידידותי לנייד פירושו שהאתר מספק למשתמש תוכן בצורה אופטימלית לגודל המסך שלו.
קרא עוד

או קיי קוד 200 OK Code

קוד OK 200 הוא קוד השרת הנפוץ ביותר והנו התשובה הסטנדרטית עבור בקשות HTTP מוצלחות. זה מה שיוחזר כברירת מחדל כאשר דף אינטרנט עולה בהצלחה.
קרא עוד

אלגוריתם

אלגוריתם (Algorithm) הוא מערך הוראות מוגדר היטב המיועד לעבד פונקציה מחושבת. מנועי החיפוש משפרים כל העת את אלגוריתם אינדוקס האתרים שלהם כדי לספק לגולשים מידע אמין ומהיר.
קרא עוד

אופטימיזציה לאתרים Black Hat

אופטימיזציית Black Hat מורכבת מטקטיקות אופטימיזציה להשגת דירוג גבוה בתוצאות החיפוש, על ידי שימוש בשיטות שאינן תואמות את ההנחיות של מנועי החיפוש
קרא עוד

אחוזי הקלקה (CTR)

שיעור הקליקים (או אחוזי הקלקה, click-through rate -CTR) הוא מדד שיווק דיגיטלי שמודד את האחוז מסך ההופעות לקליקים במדיומים מקוונים שונים, ויכול להצביע על האפקטיביות של תוכן המודעה, מטא תגים, דוא"ל וכו'.
קרא עוד

אינדוקס

אינדקס אתרים (Indexing) הוא טכניקה לרישום תוכן האתר באמצעות מילות מפתח ומטא-נתונים. האינדוקס מתבצע לרוב על ידי מקדמי האתרים המוסיפים את האתר באינדקס אתרים באופן ידני.
קרא עוד

אוטומציה שיווקית

שיווק פרוגרמטי (אוטומציה שיווקית) היא טכנולוגיה המשתמשת באוטומציה כדי לסייע למשווקים לבצע רכישות מקוונות של מודעות המגיעות לקהל היעד. באמצעות שיווק פרוגרמטי, יכולים משווקים לצמצם את טווח ההגעה על סמך מגוון גורמים המאפשרים יכולת מיקוד לפי קהלים בצורה מדויקת יותר, ומייעלים את חוויית המשתמש.
קרא עוד

אתר רספונסיבי

אתר אינטרנט רספונסיבי (המכונה לעתים אדפטיבי) הוא אתר שמגיב (או משתנה) על סמך הצרכים של המשתמשים והמכשיר שלהם. לדוגמה, טקסט ותמונות משתנים מ-3 עמודות לתצוגת עמודה אחת, תמונות מיותרות מוסתרות כך שלא יפריעו לנתונים החשובים יותר בתצוגה הקטנה יותר, ועוד.
קרא עוד

אתרי לוויין

אתר לוויין (Satellite website) הוא אתר משנה שנועד לתמוך באתר הראשי של החברה והוא שימושי בקרב חברות קידום האתרים. באתרי לוויין ישנם קישורים לאתר הראשי ולאתרים אחרים.
קרא עוד

אלוגריתם של מנועי חיפוש

אלגוריתם של מנוע חיפוש (Search Engine Algorithm) הוא סט של כללים שמנוע החיפוש פועל לפיהם על מנת לדרג את התוצאות בהתאם לשאילתת חיפוש מסוימת.
קרא עוד