שיעור יציאה מדף כניסה / שיעור נטישה

שיעור היציאה מדף כניסה/שיעור נטישה (Bounce Rate/Abandonment Rate) הוא אחוז האנשים שמגיעים לאתר ועוזבים מבלי לבקר בדף השני (אחוז הכניסות לדף אחד בלבד). שיעור היציאה מעמוד הכניסה אמור לספק מידע האם לאתר מגיע הקהל הנכון, ואם הוא עומד בציפיות שלהם.

אם 100 מבקרים נכנסים לדף מסוים באתר ו-40 ממשיכים לדף השני, אחוז הנטישה מדף הכניסה הוא 60% כאשר 60 מתוך 100 יוצאים מיד לאחר הכניסה. שיעור יציאה מדף כניסה ממוצע הוא בדרך כלל כ-40%-50%, יותר מ-50% נתפסים כשיעור נטישה גבוה, ופחות מ-40% הם שיעור יציאה מצוין.

שיעור היציאה מדף כניסה תלוי במספר גורמים, כמו סוג התנועה שהיא מושכת, מקורות התנועה, דף הנחיתה, עיצוב האתר ופריסתו, מהירות האתר, בהירות ושימושיות.

שיעור יציאה מדף כניסה / שיעור נטישה

שיעור היציאה מדף כניסה/שיעור נטישה הוא אחוז האנשים שמגיעים לאתר ועוזבים מבלי לבקר בדף השני (אחוז הכניסות לדף אחד בלבד). שיעור היציאה מעמוד הכניסה אמור לספק מידע האם לאתר מגיע הקהל הנכון, ואם הוא עומד בציפיות שלהם.
קרא עוד

שיווק דיגיטלי עסק לעסק B2B

שיווק דיגיטלי מסוג עסק לעסק או בשמו המוכר יותר - שיווק דיגיטלי B2B - פירושו מכירת מוצר או שירות של עסק אחד לעסק אחר. שיווק דיגיטלי B2B מתבצע בעיקר על ידי חברות שמציעות לרוב מוצרים שאינם פרקטיים עבור צרכנים פרטיים.
קרא עוד

שיווק דיגיטלי עסק-לקוח B2C

שיווק דיגיטלי של עסק ללקוח (B2C) מתייחס לטקטיקות ולשיטות שיווק מומלצות המשמשות לקידום מוצרים ושירותים בקרב צרכנים פרטיים ובעיקר מוצרים לשימוש אישי ושמציעים גם אפשרויות אריזה המתאימים לצריכה פרטנית.
קרא עוד

שיווק תוכן

שיווק תוכן הנו אסטרטגיה שיווקית של יצירת תוכן איכותי רלוונטי ובעל ערך לקהל יעד מסוים ומשיכת לקוחות קיימים ופוטנציאליים באמצעות יצירת תוכן.
קרא עוד

שיווק בנייד

שיווק בנייד (Mobile Marketing) הוא פעילות קידום מכירות שממוקדת לשיווק באמצעות מכשיר נייד (לרוב טלפון נייד או טאבלט). עם מספר גדל והולך של משתמשים בניידים, כל עסק יכול להגיע לקהל היעד באופן ישיר ולכן מכשירים ניידים הנם ערוץ יעיל וחשוב לשם שיווק תוכן דיגיטלי אישי.
קרא עוד

שיווק במנועי חיפוש (SEM)

שיווק במנועי חיפוש (SEM - Search Engine Marketing) מביאה לדעת מומחים רבים בענף השיווק הדיגיטלי לתוצאות הטובות ביותר (במודל פרסום PPC - פרסום ממומן של גוגל) ולכן אופציה זו נחשבת בעיני מפרסמים רבים ליעילה ביותר.
קרא עוד

שימושיות של אתר אינטרנט

שימושיות של אתר אינטרנט (Website usability) פירושה עד כמה השימוש באתר קל לתפעול ועד כמה הוא ידידותי למשתמש. שימושיות של אתר אינטרנט מתמקדת בכמה מהר ובקלות יכולים הגולשים להשתמש באתר, כאשר אתרים טובים חייבים להיות נגישים ובעלי עיצוב ידידותי.
קרא עוד

שפת XML

XML היא שפה (Extensible Markup Language) המהווה תקן אוניברסלי לייצוג נתונים במחשבים המבוססים על שפת התגיות. שפת XML עוזרת לבצע סינדיקציה בין נתונים במערכות מחשב שונות ותפקידה להגדיר כיצד יוצג המידע לעיני הגולש.
קרא עוד