נתונים מובנים

נתונים מובנים (Rich Snippets) הם תצוגות מקדימות של מידע רלוונטי מהאתר המופיעות בתוצאות החיפוש. נתונים מובנים מספקים מידע נוסף למנועי החיפוש על האתר ועל התוכן הקיים בו. הם מציגים קישור ראשי לאתר בחלק העליון של תוצאות החיפוש וכן מס' שורות על מה שקיים באתר מתחת לקישור זה.

בכדי להציג נתונים מובנים בתוצאות החיפוש, גוגל מחפשת תבניות סימון Microformats ו-RDFa – שבעלי האתרים יכולים להוסיף לדפי האתר על מנת להפוך את הנתונים המובנים הללו לזמינים בתוצאות החיפוש. אתרים יכולים להשתמש בנתונים מובנים כדי לספק מידע נוסף בתוצאות מנוע החיפוש עבור גולשים שחיפשו מידע צרכני וכן על מנת להשפיע על ה-ROI של אתרים אלו.

נתונים מובנים

נתונים מובנים (Rich Snippets) הם תצוגות מקדימות של מידע רלוונטי מהאתר המופיעות בתוצאות החיפוש. נתונים מובנים מספקים מידע נוסף למנועי החיפוש על האתר ועל התוכן הקיים בו. הם מציגים קישור ראשי לאתר בחלק העליון של תוצאות החיפוש וכן מס' שורות על מה שקיים באתר מתחת לקישור זה.
קרא עוד

ניהול מוניטין מקוון (ORM)

ניהול מוניטין מקוון (ORM) הנו תהליך של שליטה במה שמוצג בתוצאות החיפוש על חברה ועל מותג, וכן שיפור התדמית והאמינות שלו. זוהי פעולה יזומה למזעור או ביטול חומר שלילי שנמצא באינטרנט ולהדגשת מידע חיובי לטובת שיפור המוניטין אונליין.
קרא עוד

נגישות אתרים

נגישות אתרים (באנגלית Accessibility) מאפשרת גם לאנשים עם מוגבלויות שונות ליהנות משימוש באתר. כאשר מחליטים על הנגשת האתר יש לבצע התאמות טכניות על ידי שיפור הקוד ומבנה האתר, התאמות תוכן והתאמות עיצוב.
קרא עוד

ניווט פירורי לחם (BC)

ניווט פירורי לחם (באנגלית: Bread Crumbs או בקיצור BC) מאפשר למנועי החיפוש ולגולשים באתר להבין את היחסים והמערכת ההיררכית בין עמודי האתר השונים. לרוב, הניווט ההיררכי מתחיל מעמוד הבית הראשי וממשיך עד לניווט הדף בו נמצאים (כלומר לרמת העמוד).
קרא עוד

נגן קובץ מצורף

נגן קובץ מצורף (באנגלית Embed Player) מאפשר להציג ולנגן מדיה מתוך אתרים שיתופיים ייעודים (כגון סרטון יוטיוב) בדפי האתר. למשל, אין צורך לאחסן את קובץ המדיה בשרת הייעודי של האתר אלא רק יוצרים קישור לקובץ המדיה המאוחסן בשרת של האתר שיתופי, לדוגמה יו טיוב.
קרא עוד