נתונים מובנים – Rich-Snippets
Rich Snippets (נתונים מובנים) הם תצוגות מקדימות של מידע רלוונטי מהאתר המופיעות בתוצאות החיפוש. Rich Snippets מספקים מידע נוסף למנועי החיפוש על האתר ועל התוכן הקיים בו. הם מציגים קישור ראשי לאתר בחלק העליון של תוצאות החיפוש וכן מס' שורות על מה שקיים באתר מתחת לקישור זה.
בכדי להציג Rich Snippets בתוצאות החיפוש, גוגל מחפשת תבניות סימון Microformats ו-RDFa – שבעלי האתרים יכולים להוסיף לדפי האתר על מנת להפוך את הנתונים המובנים הללו לזמינים בתוצאות החיפוש.
אתרים יכולים להשתמש ב-Rich Snippets כדי לספק מידע נוסף בתוצאות מנוע החיפוש עבור גולשים שחיפשו מידע צרכני, וכן על מנת להשפיע על ה-ROI של אתרים אלו
מונחים נוספים