רידיירקט 302 Redirect

הפנייה מסוג 302 (המכונה גם הפניה זמנית או 302 Found) היא שינוי זמני והפנייה לעמוד מסוים לזמן מוגבל עד להסרתו. הפנייה מסוג זו יכולה גם להיות מוצגת כ Found 302- (HTTP 1.1) או moved temporarily (HTTP 1.0), ויכולה להתבצע באמצעות תגית meta או JavaScript ללא צורך בגישה לקבצי השרת של האתר.

הפניית 302 שימושית מאוד במקרים כגון: בדיקת A/B testing של ביצועי עמוד אינטרנט, קבלת משוב על עמוד חדש או עדכון עמוד, תוך מתן חוויית אתר עקבית לגולשים ללא כל השפעה על ה-PageRank. עם זאת, לעתים הפנייה מסוג זה יכולה לגרום לבלבול ולהשפיע לרעה על הנראות במנוע החיפוש.

רשימת תפוצה

רשימת תפוצה היא רשימת נמענים ואנשי קשר באמצעותה יכול העסק לשמור על קשר עם לקוחותיו ולשלוח במייל ניוזלטר וחומר שיווקי. ניהול רשימת נמענים מדויקת ואיכותית יכולה להגדיל את הכנסות העסק ולשמור על קשר רציף עם הלקוחות.
קרא עוד

רשת המדיה של גוגל (GDN)

רשת המדיה של גוגל (GDN – Google Display Network) היא כלי פרסומי חזק המאפשר למפרסמים להציג מסר שיווקי בקרב קהל יעד מוגדר מראש על פי בחירת מילות מפתח או נושאים, על פי קטגוריות עניין ובאתרים או בדפים ספציפיים העונים על דרישות הקמפיין ומתאימים ביותר.
קרא עוד

ריקוד גוגל

ריקוד גוגל (Google Dance) הוא מונח המתאר את העדכונים החודשיים שחברת גוגל נהגה לבצע במנוע החיפוש שלה. כיום עדכון האינדקס של גוגל נעשה באופן יומי, והמונח השגור בפי עובדי החברה, מקדמי האתרים וחברות השיווק הדיגיטלי הוא Everflux.
קרא עוד

רובוט הסריקה של מנוע החיפוש גוגל

מנועי החיפוש סורקים באופן תמידי את רשת האינטרנט על מנת לאנדקס דפים ואתרים חדשים ולהציגם בתוצאות החיפוש לגולשים. רובוט הסריקה של גוגל נקרא googlebot ("זחלן") והוא מבקר באתרים חדשים שסופקו על ידי מנהלי האתרים.
קרא עוד

רידיירקט 301 Redirect

הפנייה מסוג רידיירקט 301 מודיעה למנועי החיפוש שכתובת האתר שאליה הם מנסים לגשת השתנתה לצמיתות. כדי להימנע מקבלת שגיאות 404, מומלץ להשתמש בפנייה מחדש מסוג 301.
קרא עוד

רידיירקט 302 Redirect

הפנייה מסוג 302 (המכונה גם הפניה זמנית או 302 Found) היא שינוי זמני והפנייה לעמוד מסוים לזמן מוגבל עד להסרתו. הפנייה מסוג זו יכולה גם להיות מוצגת כ Found 302- (HTTP 1.1) או moved temporarily (HTTP 1.0), ויכולה להתבצע באמצעות תגית meta או JavaScript ללא צורך בגישה לקבצי השרת של האתר.
קרא עוד

רימרקטינג - Remarketing

מערכת הפרסום של גוגל Ads מציעה מספר תכונות חשובות למפרסם, ביניהן כלי הרימרקטינג (Remarketing) אשר מאפשר לעקוב אחרי גולש שביקר באתר החברה ולהמשיך לפרסם עבורו באתרים אחרים בהם הוא עבר לגלוש.
קרא עוד