ליד
מקור המונח ליד (Lead) הוא מתחום השיווק בו מסמנים אנשי קשר כלקוחות פוטנציאליים. ליד בתחום השיווק הדיגיטלי הוא פנייה המתקבלת מדף הנחיתה שלנו או מאתר המיני סייט (mimi site) . למעשה, הליד כולל את פרטי הגולש המשאיר אותם במיני סייט או בדף הנחיתה ובסופו של תהליך יכול להפוך ללקוח. כאשר מעוניינים לקדם את האתר ולייצר תנועת גולשים ערה יותר ניתן להשתמש בקמפיין PPL על מנת לאסוף לידים וליצור עם הלקוחות הפוטנציאליים קשר במועד מאוחר יותר כדי להציע מוצרים ושירותים שונים של העסק.
מונחים נוספים