ליד

מקור המונח ליד (Lead) הוא מתחום השיווק בו מסמנים אנשי קשר כלקוחות פוטנציאליים. ליד בתחום השיווק הדיגיטלי הוא פנייה המתקבלת מדף הנחיתה שלנו או מאתר המיני סייט (mimi site) . למעשה, הליד כולל את פרטי הגולש המשאיר אותם במיני סייט או בדף הנחיתה ובסופו של תהליך יכול להפוך ללקוח. כאשר מעוניינים לקדם את האתר ולייצר תנועת גולשים ערה יותר ניתן להשתמש בקמפיין PPL על מנת לאסוף לידים וליצור עם הלקוחות הפוטנציאליים קשר במועד מאוחר יותר כדי להציע מוצרים ושירותים שונים של העסק.

לינק שבור

קישור שבור (או קישור מת) הוא קישור בעמוד אינטרנט שאינו פועל כי האתר נתקל באחת או יותר מהסיבות הבאות: כתובת אתר לא נכונה, האתר הסיר את הדף ללא הפנייה מחדש של רידיירקט 301, האתר הועבר לצמיתות או לא זמין יותר, למשתמש יש חומת אש במחשב שחוסמת את האתר וכו'.
קרא עוד

לינק פנימי

קישור פנימי (Internal link) הוא קישור שמוביל לאותו דומיין (למשל מ-domain.com אל domain.com/page2.html) והוא יכול לכלול גם קישורים לקובצי מדיה, הורדות ועוד. ישנם מקרים שבהם קישורים בתוך אותו דומיין עשויים להיחשב חיצוניים, כגון כאשר יש תחומי משנה שונים.
קרא עוד

ליד

ליד (Lead) בתחום השיווק הדיגיטלי הוא פנייה המתקבלת מדף הנחיתה שלנו או מאתר המיני סייט (mimi site). למעשה, הליד כולל את פרטי הגולש המשאיר אותם במיני סייט או בדף הנחיתה ובסופו של תהליך יכול להפוך ללקוח.
קרא עוד