כלי תכנון מילות מפתח

קיימות אפשרויות שונות לביצוע מחקר מילות מפתח, כשאחד הכלים החינמיים והפופולריים ביותר הוא מתכנן מילות המפתח של גוגל ששינה את השימוש בשירותי גוגל למחקר מילות מפתח. הכלי לתכנון מילות מפתח (Google Keyword Planner) הוא חלק מפלטפורמת Google Ads והוא ממוקד בעיקר לביצוע מחקר מילות מפתח עבור מסעות פרסום מסוג PPC, אך ניתן להשתמש בו גם אם אין מסעות פרסום פעילים לטובת טיוב וקידום התוכן באתר, כשהוא מהווה כלי חיוני בעת ביצוע מחקר מילות מפתח לטובת SEO.

גוגל מזהה את מספר החיפושים עבור מילים ספציפיות או ביטויי מפתח וקובעת באופן אוטומטי את המיקום והשפה עבור התוצאות הרלוונטיות בחיפוש מילות המפתח. ניתן לשנות את ההגדרות הללו כדי שיהיו רלוונטיות למחקר הספציפי על ידי עדכון הנתונים ב-Advances Search, ע"י מילות מפתח שליליות ופילטרים חשובים אחרים.

כתובת אתר ידידותית

אחת הפעולות החשובות בקידום אתרים אורגני היא יצירת כתובת אתר ידידותית (Friendly Url) המורכבת לרוב משם הדומיין ולאחריו סימן החילוק (/) ושם הדף באנגלית או בעברית.
קרא עוד

כלי תכנון מילות מפתח

קיימות אפשרויות שונות לביצוע מחקר מילות מפתח, כשאחד הכלים החינמיים והפופולריים ביותר הוא מתכנן מילות המפתח של גוגל ששינה את השימוש בשירותי גוגל למחקר מילות מפתח.
קרא עוד

כלי מנהלי האתרים של גוגל

כלי מנהלי האתרים של גוגל (Google webmaster Tools) הוא כלי חינמי של מנוע החיפוש גוגל המסייע לקבל נתונים טכניים וסטטיסטיים על אתרים. זהו כלי חשוב ביותר לקידום אתרים.
קרא עוד