החלפת קישורים

אחת השיטות הנפוצות והוותיקות לקידום אתרים באינטרנט היא החלפת קישורים (Link exchange). הקישור בדף מפנה את הגולש לעמוד אינטרנט אחר באותו האתר או לאתר חיצוני. ישנם כמה סוגי קישורים החשובים בשיווק דיגיטלי וקידום אתרים, לרבות הקישור ההדדי בו שני אתרים מחליפים ביניהם קישורים. יש לבדוק את הקישורים היוצאים מהאתר על מנת לבדוק שהם פעילים ותורמים למיקום האתר מאחר והרובוט של מנוע החיפוש מעניק ציון שלילי לקישורים לא איכותיים או שבורים.  בנוסף, חשוב שהמונח  (Anchor text) שמוצג על גבי הלינק המפנה יהיה רלוונטי ויקדם את הנושא והביטוי שרוצים לקדם.

האשטאג - Hashtag (#)

סימן Hashtag (#), שנקרא בעבר "סימן פאונד", נפוץ במדיה חברתית לאינדוקס הודעות ותמונות על נושא מסוים לפי קטגוריה או ביטוי.
קרא עוד

החלפת קישורים

אחת השיטות הנפוצות והוותיקות לקידום אתרים באינטרנט היא החלפת קישורים (Link exchange). הקישור בדף מפנה את הגולש לעמוד אינטרנט אחר באותו האתר או לאתר חיצוני.
קרא עוד

החזר השקעה (ROI)

מדד ROI הוא מדד כלכלי להחזר השקעה (Return Of Investment) שמאפשר למפרסם לבחון ולהשוות את הרווח הכספי שהושג בקמפיין מהפעולות השיווקיות להשקעה הכספית הכרוכה בכך והושקעה בקמפיין.
קרא עוד