מילון מושגים – שיווק דיגיטלי

אנו שמחים לחלוק את הידע המקצועי שלנו ולהעשיר אתכם במידע רב אודות שיווק דיגיטלי, קידום אתרים מקצועי, שיפור שיעורי המרות, תאימות מנועי חיפוש, שיווק במובייל ונושאים מקצועיים רבים נוספים הקשורים לשיווק דיגיטלי.

ריכזנו עבורכם הסברים בשפה פשוטה וברורה של מושגים בתחום שיווק דיגיטלי

תוכן משוכפל

תוכן משוכפל (Duplicate Content) הוא תוכן החוזר על עצמו באתר. מנועי החיפוש ובעיקר גוגל אינם אוהבים תוכן כפול ולכן הדבר עלול לפגוע בדירוג האתר. בתהליך קידום האתר בודקים לעומק את התכנים ומנסים ככל הניתן להימנע מתוכן משוכפל.
קרא עוד

תוכנית שותפים

תוכנית שותפים (Affiliate Program) הינה תוכנית בה הגולש מקבל עמלה כלשהי על פעולה מסוימת, לדוגמה פניות דרך האתר שלו לאתר אחר, עמלה על שהייה ארוכה באתר, עמלה על מכירות, עמלה על הבאת חברים ועוד.
קרא עוד

תגי ALT

תגי ALT (אלט טגס - Alt tags/Alt Attribute) הינם תגיות HTML המשמשות לתיאור תמונות וגרפיקה באתר על ידי הצגת טקסט על גביהם בעת מעבר עכבר.
קרא עוד

תג קנוניקל

תג קנוניקל נועד לטפל באחת הבעיות השכיחות באתרים- שכפול תוכן. תג Canonical URL אומץ בשנת 2009 בחום על ידי מנועי החיפוש הגדולים, ביניהם גוגל, יאהו ומייקרוסופט. חשוב לדעת כי כפילות תוכן באתר פוגמת בעבודת קידום האתרים ולמעשה התג קובע מהי כתובת ה- URL המועדפת מבין כתובות שונות המכילות תוכן דומה או תוכן משוכפל.
קרא עוד

תשלום על בסיס הפניה/פעולה (CPA)

תשלום על בסיס הפניה/פעולה (CPA -  Cost Per Action/Acquisition) הוא מונח מקצועי בתחום קידום האתרים המתאר ניהול קמפיין בו המפרסם משלם עבור רכישה שבוצעה בפועל לאחר שגולש הגיע לאתר או לדף הנחיתה לאחר שהקליק באתר המפרסם.
קרא עוד

תשלום פר ליד (CPL)

תשלום פר ליד (Cost per Lead - CPL) הוא מונח המתאר תשלום עבור ליד בקמפיינים בהם גולש מבצע פעולה מסוימת באתר או בפורטל המפרסם. כל פנייה המתקבלת מהטופס נקראת ליד, שבטיפול נכון יכול להיות מתורגם למכירה.
קרא עוד

תגיות כותרת (HTML Header)

כותרת עמוד מסוג HTML Header tags וכותרות המשנה בעמוד הם רכיבים קריטיים של שיווק במנועי חיפוש. מומלץ מאוד שהכותרות של עמודי האתר יכללו את ביטויי המפתח של העמוד ויספקו מידע רלוונטי על מטרת העמוד והנושא שלו.
קרא עוד

תגי מטה (Mata Tags)

תגי מטה (Mata Tags) נכללים בראש הדף (Head) הכתוב בשפת HTML ותפקידם לספק מידע למנועי החיפוש על האתר. מנהלי האתרים ומקדמי האתרים נעזרים בתגיות המטה על מנת לספק מידע ולקדם את האתר במנועי החיפוש השונים, ובעיקר במנוע החיפוש הפופולארי גוגל.
קרא עוד

תוצאות חיפוש אורגניות

המונח תוצאות חיפוש אורגניות (Organic Search Results) מתייחס לתוצאות מנוע החיפוש הטבעיות (SERP) שמופיעות בשאילתות חיפוש שונות. תוצאות מנוע החיפוש האורגני נפרדות מתוצאות החיפוש בתשלום ממומן (PPC), והן תוצאות החיפוש הרלוונטיות ביותר למילת החיפוש של הגולש.
קרא עוד