מילון מושגים – שיווק דיגיטלי

אנו שמחים לחלוק את הידע המקצועי שלנו ולהעשיר אתכם במידע רב אודות שיווק דיגיטלי, קידום אתרים מקצועי, שיפור שיעורי המרות, תאימות מנועי חיפוש, שיווק במובייל ונושאים מקצועיים רבים נוספים הקשורים לשיווק דיגיטלי.

ריכזנו עבורכם הסברים בשפה פשוטה וברורה של מושגים בתחום שיווק דיגיטלי

קריאה לפעולה (CTA)

קריאה לפעולה או הנעה לפעולה, נועדה לשכנע את הגולש לבצע פעולה מסוימת באופן מיידי, "קנה עכשיו!" או "הירשם היום!", למשל. הקריאה לפעולה אמורה לשפר את שיעור התגובה של השוק למודעה, שכן היעדרה עלול לגרום למבקר לעזוב את האתר ללא לידים או רכישה.
קרא עוד

קישור נכנס

קישור נכנס (Inbound Link) הוא קישור מאתר אחד למשנהו. קישור מאתר אחר ישפר את קידום האתר במנועי החיפוש (SEO) ובמיוחד אם האתר פופולרי ומבוסס היטב.
קרא עוד

קישור נו-פולו

קישור נו-פולו (Nofollow link) הוא הוראה בקוד העמוד המודיעה למנועי החיפוש להתעלם מדף אינטרנט מסוים או לא לאנדקס עמוד או אתר מסוים שבו נמצא הקוד.
קרא עוד

קוד פתוח

קוד פתוח (Open Source) מתאר תוכנות שקוד המקור שלהן פתוח ונגיש לכל אחד וניתן לערוך שינויים והתאמה אישית לתוכנה בהתאם לצרכי המפתח או חברת בניית האתרים. ניתן לבנות אתרי אינטרנט במערכות ניהול תוכן עם קוד פתוח וכך להתאים את מבנה האתר לצרכי הלקוח.
קרא עוד

קישור חיצוני

קישור יוצא או קישור חיצוני (outbound link external link) הוא קישור לאתר או בלוג חיצוני. כאשר ישנם מספר קישורים חיצוניים מועט או בכלל לא, הדבר אינו מומלץ מפני שמנועי החיפוש עשויים להתייחס אל האתר כמקור לא טוב.
קרא עוד

קובץ Robots.txt

קובץ robots.txt הוא קובץ היושב בתיקייה הראשית של האתר ונועד להנחות את מנועי החיפוש אילו אזורים באתר יש לסרוק ולאנדקס ואילו לא.
קרא עוד