פרסום קונטקסטואלי

פרסום קונטקסטואלי (Contextual advertising) נקרא גם פרסום תלוי תוכן ותפקידו להציג מודעות פרסום באופן רלוונטי לגולש בעזרת התאמה בין הגולש למאפייניו השונים ולתחומי העניין שלו, לדוגמה התאמה על בסיס חתכים כגון גיל, מין, אזור גיאוגרפי או התאמה להרגלי הרכישה שלו.

הפרסום ממוקד ומאפשר לפנות ללקוחות פוטנציאליים ולכן הסיכוי להפוך את הגולשים הנחשפים לפרסום זה ללקוחות גבוה ויעיל יותר. יש מגוון אפשרויות לפרסום קונטקסטואלי ואחת הנפוצות ביותר היא פרסום מודעות קונטקסט בעזרת Google Ads, בפרסום זה מוצגות המודעות במנוע החיפוש גוגל ובאתרי תוכן נוספים, לרבות יוטיוב.

פרסום קונטקסטואלי

פרסום קונטקסטואלי (Contextual advertising) נקרא גם פרסום תלוי תוכן ותפקידו להציג מודעות פרסום באופן רלוונטי לגולש בעזרת התאמה בין הגולש למאפייניו השונים ולתחומי העניין שלו, לדוגמה התאמה על בסיס חתכים כגון גיל, מין, אזור גיאוגרפי או התאמה להרגלי הרכישה שלו.
קרא עוד