השתתפות באירועים שיווקיים היא אחת הדרכים היעילות ביותר לעדכן את הידע שלכם ושל הצוות שלכם בכל הקשור באסטרטגיות SEO ו-SEM. מעבר לעדכונים במגמות הבולטות בתחום, כנסים כאלו מספקים הזמנות מצוינת להיפגש עם עמיתים רלוונטיים וליצור קשרים חדשים בתעשייה הכל כך דינאמית הזו. ברחבי העולם מתקיימים מדי שנה כנסים רבים בתחום, ואם עד כה לא הספקתם להשתתף באחד מהם – הכנו לכם רשימה קצרה של אירועים בולטים שעתידים להתרחש במחצית השנייה של 2019, ושמומלץ מאוד להשתתף בהם, בעיקר מפני שבעולם הדיגיטלי המהיר של היום, אין לכם את הפריבילגיה להישאר מאחור.
אוגוסט: IMPACT Live, קונטיקט
ב-6-7 באוגוסט יתקיים בהרטפורד, קונטיקט, אירוע ה-IMPACT Live, שמארגניו טוענים שהוא אירוע השיווקי הדיגיטלי המרשים ביותר של השנה. הנחת היסוד של האירוע היא להציף את המשתתפים בשפע חוויות למידה אטרקטיביות, שבמסגרתן ההצלחה משחקת תפקיד מרכזי. במהלך הסדנה, יקנו מומחים רבים בתעשייה אסטרטגיות מוכחות בנושא אמון השיווק, פיתוח תוכן מניע למכירות, סרטוני וידאו כמגבירי ערך המותג והאמון בו, שיווק בפייסבוק, שיחות שיווק ומכירה ועוד. המחירים לכנס מתחילים מ-599 דולר.
ספטמבר: INBOUND 2019, בוסטון
Inbound 2019 הוא אחד מכנסי השיווק הדיגיטלי הגדול ביותר של השנה, שיתקיים ב-3-6 בספטמבר במרכז הכנסים והתערוכות בבוסטון. זוהי הזדמנות נהדרת לפגוש את הנואמים-הכוכבים הבינלאומיים הגדולים ביותר בתחום וכן מומחים רבים שחושבים מחוץ לקופסה ושהמומחיות שלהם מגדירה אסטרטגיות ומודלים שיווקיים מודרניים. הכנס פונה למשווקים, אנשי מכירות ואנשי מקצוע בתחום הצלחת הלקוחות, כשהשנה, רשימת הנואמים כוללת את מייסדי HubSpot, בריאן האליגן ודרמש שאה; מייסד Reddit, אלכס אוהניאן; העיתונאית האגדית קייטי קוריק; סופרת רבי המכר, אליזבת גילברט, ועוד רבים אחרים. המחירים מתחילים מ-199 דולר עבור כניסה לאירועי הקהילה ועד ל-2,199 דולר עבור גישה מלאה לכל תכני הכנס.
ספטמבר: Content Marketing World 2019, אוהיו
בשנת 2018, השתתפו יותר מ-3,700 משווקים מלמעלה מ-50 מדינות במפגש התוכן השיווקי הענק הזה. השנה, מתקיים כנס ה-Content Marketing World 2019 בין ה-6-9 בספטמבר במרכז הכנסים הנטינגטון בקליבלנד, אוהיו, כשגם הפעם הוא יתמקד בסדנאות מעשיות ופורומים פעילים, נטוורקינג מאסיבי ותובנות של מובילים בתעשייה. כמה מהדוברים שאישרו השתתפותם בכנס הם איימי היגינס מSalesforce-, אמנדה לורדי מ-NASCAR, לאורה ראמוס מ-Forrester Research, ו-נילה עלי מ-Buzzfeed. למרות שרוב הכרטיסים כבר נמכרו, עדיין ניתן להירשם לכנס תמורת 699 דולר.
ספטמבר: Brand ManageCamp, לאס וגאס
כנס Brand ManageCamp , שיתרחש ב-17-19 בספטמבר במלון קיזאר פאלאס וקזינו בלאס וגאס, כולל רשימה ארוכה של אנשי שיווק מובילים, בהם סופר רבי המכר, ג'יי באר; מפיק TEDEX לשעבר, טאמסן וובסטר; המנהל הראשי של שיווק מותג בגוגל, גובי קלאייל; ג'וזפה יפה, מומחה הנאמנות של מותג Brittany Hodak, ודוברים נוספים שזכו לשבחים רבים בתעשייה. כנס Brand ManageCamp מתמקד בעיקר במיתוג ובהתנהגות המשתמשים, כשלאחר יומיים אינטנסיביים תוכלו לצאת עם ידע רב על איך הטכנולוגיה משפיעה על מיתוג ושיווק; כיצד לכתוב תוכן מרתק ומתאים לשיתופים; כיצד להשתמש בתבונה במשפיענים לטובת השיווק שלכם; ועוד. עלות האירוע מתחילה ב-2495 דולר, אם תרשמו לפני ה-23.8. לאחר מכן המחיר קופץ ל-2695 דולר.
ספטמבר: Advanced Search Summit D.C, וושינגטון
ב-19-20 בספטמבר יתקיים במלון W בוושינגטון, כנס ה-Advanced Search Summit D.C, שיפגיש בין אנשי שיווק דיגיטלי, מקצוענים בתעשיית החיפוש ומומחים שמכירים את כל מה שחם עכשיו בעולם החיפוש המתקדם. על מנת לחוות את המומחיות והטיפים הרבים, ירצו בכנס יותר מ-40 מקבלי החלטות ומשפיעים בתעשייה, כשרשימת המשתתפים תמנה 250 איש בלבד, דבר המבטיח מפגשים אינטימיים ואישיים. ברשימת הדוברים תוכלו למצוא את קית' גוד, אבי אסטרטגיית ה-SEO ואבטחת המידע ב-IBM; מייקל טיך, מנהל שיווק טכנולוגיה ב-Airbnb; ושון הובר, מנכ"ל ומומחה ה-SEO ב-T-Mobile. בזכות היותו קטן יחסית, הכנס מהווה הזדמנות נדירה להתחבר ברמה האישית עם המובילים הטובים ביותר בתעשייה. עלות לנרשמים מראש: 1199 דולר.
אוקטובר: Pubcon, לאס וגאס
כנס Pubcon, הנערך זו השנה ה-19, הוכרז ע"י המגזין פורבס ככזה שחובה להשתתף בו. הוא מתקיים במרכז הכנסים בלאס וגאס בתאריכים 7-10 באוקטובר, ובשונה מרוב כנסי השיווק וה-SEO האחרים – הוא מציע אווירה בינלאומית יותר ומתמקד בטכנולוגיות חדשות, אופטימיזציה, מחקרים מקוונים, ורעיונות שיווקיים מהפכניים ושוברי שוק מכל רחבי העולם. את הכנס המרתק הזה מנהלים אנשי חדשנות מובילים בעולם, והשנה ישתתפו בו השמות העולמיים המובילים, כמו נואמים מרכזיים מ-SurveyMonkey, גוגל, ועוד רבים. בנוסף, ישתתפו בכנס חברות תערוכות מובילות, וייווצרו אפשרויות מצוינות לבניית נטוורקינג ומפגשים עסקיים. העלות מתחילה מ-699 דולר ועד ל-4900 דולר לחבילה הכוללת גם טיסה ומלון.
נובמבר: UnGagged , לוס אנג'לס
ב-7-8 בנובמבר ייערך בלוס אנג'לס אירוע UnGagged הייחודי, שנוצר במטרה לטפח פתיחות ושקיפות, מפני שמייסדיו סוברים כי במהלך כנסים אחרים בתחום, אנשי SEO ומשווקים דיגיטליים מפספסים את ההזדמנות לשתף עצות, המלצות ורעיונות עם עמיתיהם, כמו גם עם יזמים ומנהיגים. דוברים שעד כה אישרו השתתפותם בכנס, כוללים את ברנט קסוטוראס ממנוע החיפוש Journal; וגורו ה-SEO, ברוס קליי. חשוב לדעת ש-Ungagged אוסרים להקליט ולתעד, כך שהמומחים יכולים לדבר בכנות ובחופשיות בכל נושא, כמוSEO , SEM, תוכן, קישורים, מובייל ומדיה חברתית. עלות לנרשמים מראש: 999 דולר.
נובמבר: SMX® East, ניו-יורק
אירוע SMX® East , המוכר בכל העולם כאירוע שיווק במנועי החיפוש הגדול ביותר בעולם, הוא בחלקו תערוכה ובחלקו צלילה עמוקה לתוך עולם ה-SEM. זהו אחד הכינוסים היחידים מסוגם המוקדש אך ורק לשיווק וחיפוש, ומנוהל על ידי מומחים מחוץ לזירות המכירה האוטומטיות. הכנס תוכנן על ידי צוות של Search Engine Land, ונחשב לאירוע השיווק הפרסום החשוב בעולם. הדוברים המרכזיים יכללו את פרדריק דובוט מבינג; מנהלת התוכנית הבכירה, כריסטי אולסון ממייקרוסופט; ועוד. הוועידה אמורה להתקיים ב-13 וב-14 בנובמבר במרכז הקונגרסים ג'ייקוב ק. ג'אוויטס בניו-יורק. עלות לנרשמים מראש: מ-1395 דולר.
דצמבר: Growth Marketing Conference, סן פרנסיסקו
ב-10 וב-11 בדצמבר ייערך במלון Fairmont בסן פרנסיסקו, הכנס Growth Marketing Conference 2019, בו ישתתף קן רודין, ראש תחום צמיחת משתמשים בגוגל כדובר המרכזי. כמו כן, ירצו עלי ווייזבוסקי, ראש תחום הנעת מחויבות; מנהל שיווק מוצרים ב-Uber; אלכס טולדו לייט ממייקרוסופט; וג'ון צ'אנג מ-IBM Watson. הכנס הגלובלי ממוקד בצמיחת שוק ה-B2B וה-B2C, וצפויים להגיע אליו יותר מ-2000 משתתפים. עלות: החל מ-850 דולר עבור צוותים של שלושה או יותר.
כמובן, ישנם עוד לא מעט כנסים ומפגשים, חלקם לוקאליים יותר, חלקם זולים יותר, אבל, כאן דגמנו את המובילים והמעניינים ביותר, שמומלץ מאוד להשתתף באחד מהם, להכיר אסטרטגיות שיווק קיימות, ללמוד מה מתוכנן להתפתח בשנה הבאה, וכיצד לתכנן מראש מסעות שיווק מוצלחים ורלוונטיים יותר.