יאנדקס - Yandex

שמו של מנוע החיפוש הפופולרי ביותר ברוסיה מורכב משילוב של "יה" עבור האות הרוסית I ו-"Ndex" (עבור אינדקס). המנוע הרוסי מחזיק מעל כ-60% מנתח השוק של מנועי חיפוש ברוסיה, ויש לו פעילות ענפה גם בפולין, אוקראינה, קזחסטן, בלארוס וטורקיה. גוגל היא עדיין שחקן מרכזי בשוק הרוסי, אבל עסק המעוניין לשווק ברוסיה, חייב לבצע קודם כל אופטימיזציה של האתר למנוע חיפוש של Yandex, ורק לאחר מכן לפעול לקידום במנוע החיפוש של גוגל. כמו כן, Yandex בעל מספר דרישות SEO שונות ממנועי חיפוש אחרים שקיימים בשוק.

MatrixNet הנו אלגוריתם הפופולאריות של Yandex (בדומה ל- PageRank של גוגל). MatrixNet מודד את רמת הפופולאריות של האתר ואת הכמות והרלוונטיות של קישורים נכנסים כדי לקבוע מדד אינדוקס (TIC). המדד של Yandex מחושב מחדש מספר פעמים בחודש עבור דפים סטטיים, ומספר פעמים ביום עבור פוסטים בבלוגים, בעוד שגוגל סורקת ומאנדקסת כל הזמן.

Yandex מציעה שירותים רבים הדומים לאלו שגוגל מציעה, וכל שירותי Yandex קיימים תחת עמוד אחד לנוחות המשתמש: https://yandex.ru/all. אלו הם חלק מהשירותים שמציע מנוע חיפוש Yandex:

  • Cars.ru - שירות פרסום למכירת כלי רכב
  • Tickets - כרטיסים זולים לטיסות ברוסיה ובחו"ל
  • Billboard - מידע על קונצרטים, הופעות וכו'
  • Money - מטבע אלקטרוני של Yandex
  • Drive- ענן אחסון קבצים של Yandex
  • Images - חיפוש תמונות של Yandex

ושירותים רבים אחרים ש Yandex ללקוחות המקומיים

יאנדקס - Yandex

Yandex הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר ברוסיה המחזיק בכ- 60% + נתח שוק ברוסיה עבור מנועי חיפוש. עסק המעוניין לשווק ברוסיה, חייב לבצע קודם כל אופטימיזציה של האתר למנוע חיפוש של Yandex, ורק לאחר מכן לפעול לקידום במנוע החיפוש של גוגל.
קרא עוד

יחס המרה

יחס המרה (Conversion Rate) מתאר את היחס בין מספר הגולשים באתר למספר הגולשים המבצעים פעולה כלשהי בהתאם למטרת בעל האתר- מילוי טופס, השארת פרטים, רכישת מוצר עוד.
קרא עוד

יצירת לידים

יצירת לידים הנה שיטת שיווק של קבלת מידע לצורך הרחבת היקף העסק והגדלת ההכנסות ממכירות על ידי איסוף פרטים של לקוחות. יצירת לידים הינה השלב הראשון בתהליך המכירה; כשאיכות הלידים וכמותם הם גורמים חשובים על מנת לבצע המרות.
קרא עוד