PPC - פרסום במנועי חיפוש
פרסום PPC (קידום ממומן) הינו אמצעי נפוץ ואפקטיבי להגדלת התנועה לאתר – ותרגומה לפעולות שיווקיות
רצויות (יצירת קשר, הרשמה, הורדת אפליקציה, מסחר אלקטרוני ועוד).
Google AdWords, ממשק הפרסום של מנוע החיפוש גוגל, הוא ללא ספק המוּכר והגדול מכל ממשקי ה-PPC.
ממשקי פרסום PPC קיימים גם ברשתות חברתיות כדוגמת Facebook וגם במנועי חיפוש מתמחים (Yahoo, Bing ו- Yandex – הפונה לקהל דובר רוסית, או Baidu – המיועד לקהל הסיני). יתרונות הפרסום ב-PPC רבים, אך נדמה כי הבולט שבהם הוא היכולת לחשב באופן מדויק את ההחזר עבור עלות ההשקעה (ROI).
צוות ה-PPC שלנו הינו מוסמך Google Adwords, ובעל ניסיון רב בניהול פעילות PPC בפלטפורמות רבות
ובמגוון תחומים, שפות ושווקים – בארץ ובעולם, תוך חתירה מתמדת להשגת יעדי ROI (החזר השקעה),
במינימום ההוצאה הפרסומית.
נשמח לנהל עבורכם את פרויקט ה-PPC על כל שלביו והיבטיו:
- הבנת מהות והגדרת יעדי הקמפיין, באמצעות בריף פרסומי מובנה.
- אפיון ועיצוב חוויית המשתמש בדפי הנחיתה.
- טסטים ובדיקות איכות למוצר הדיגיטלי הסופי.
- הקמת מערך קמפיינים ממומנים, המכוון לזירות תוכן רלוונטיות ברשת ומקודם למחשבים נייחים, ניידים, טאבלטים ומובייל.
- תכנון וביצוע ניטור מלא של הפעילות.
- ניהול אופטימיזציה מתמשכת ומכוונת תוצאות של הפעילות, בהתאם למתודולוגיית ROI של החברה.
- דיווח מקיף ושקוף על ביצועי הפעילות, לרבות תובנות והמלצות.
- ייעוץ, הנחיה ועבודה בשיתוף מלא מול כל הגורמים המעורבים – מנהלי פרויקטים, משרדי אינטראקטיב, חברות IT, מנהלי אתרים וכדומה.
יתרונות הפרסום ב-PPC:
חשיפה בזמן אמת –
כמות החיפושים במנועי חיפוש וגוגל בראשם עולה משנה לשנה. באמצעות פרסום PPC , המודעה שלך תוצג ללקוחות רבים כאשר הם מחפשים מוצר בקטגוריה שלך, או כאשר הם גולשים בזירות התוכן הרלוונטיות למוצר שלך.
הגעה לקהל מפולח וממוקד –
פרסום PPC במערכת הפרסום Google Adwords מאפשר לך לפלח קהלי יעד רלוונטים – ולהגיע אליהם בלבד.
פורמטים מגוונים –
מערכת הפרסום Google Adwords מאפשרת פרסום מוצרים/שירותים באמצעות מודעות טקסט, תמונות או וידאו, והתאמתם למכשירים השונים (מחשבים נייחים, ניידים, טאבלטים וסמארטפונים).
יכולת ניטור, מדידה ואופטימיזציה –
רשת האינטרנט מאפשרת מדידה נרחבת ומדויקת של תוצאות באמצעות כלים חינמיים של גוגל. כך ניתן לכוון את התקציבים אל אותם אפיקים וערוצים אשר מראים אפקטיביות וROI- גבוה ולשפר את הפעילות לאורך זמן.
פרסום Always on –
הפרסום במדיה הדיגיטלית פועל במתכונת 24/7 ומאפשר לך להיחשף ללקוחות פוטנציאלים בכל רגע ובכל דקה.
סוגי פעילות PPC נפוצים בגוגל AdWords:
גוגל הינו מנוע החיפוש המרכזי בישראל כיום, ומחזיק ביותר מ-80% משוק החיפוש. לכן, אך טבעי הוא כי מרבית
האתרים שפועלים בישראל נוטים למקד את פעילות הפרסום שלהם בגוגל. קיימים מספר סוגי מסעות פרסום בגוגל:
מסעות פרסום בגוגל דסקטופ –
הצגת מודעות המקדמות את האתר בתוצאות החיפוש של גוגל למחשבים נייחים או לפטופים.
מסעות פרסום בגוגל מובייל –
הצגת מודעות המפרסמות את האתר לגולשים המחפשים באמצעות מכשירים ניידים. בנוסף לקישור לאתר או לעמוד נחיתה, ניתן גם לפעול עם קליק 2 קול (click2call), שבו הגולש מועבר בקליק לשיחה טלפונית היישר לבית העסק.
מסעות פרסום ביוטיוב –
קידום סרטוני וידאו של העסק שלך לגולשים ברשת יוטיוב – מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם וזירת שיתוף הוידאו הגדולה בעולם.
מסעות פרסום ברשת המדיה של גוגל –
הגשת מודעות טקסט ותמונה (באנרים) לגולשים באתרים עצמאיים בעלי תוכן רלוונטי ברחבי רשת המדיה של גוגל.
שיווק מחדש (remarketing) –
Remarketing הינה הצגת מודעות טקסט או באנרים לגולשים אשר ביקרו באתרך בעבר ונחשבים ללקוחות פוטנציאליים.