SEO eBook 2019

מדריך SEO מקיף לדירוג טוב יותר במנועי החיפוש

SEO הוא תהליך מאומץ ומאתגר, הדורש זמן ומחוייבות. מדריך ה-SEO האלקטרוני המקיף של כרמלון שיווק דיגיטלי לשנת 2019, מכסה את כל עקרונות היסוד של עולם ה-SEO ואת כל האלמנטים הדרושים לבניית אתר אפקטיבי בעל סיכוי אמיתי להיות מדורג היטב בתוצאות מנועי החיפוש.

SEO eBook 2019לחץ כאן להורדת מדריך ה- SEO המקיף

ה- e-book הייחודי שהכנו עבורכם לשנת 2019, מפרט את הצורך החיוני לשלב SEO באסטרטגיית השיווק עבור כל אתר אינטרנט, כשהמסקנה החותכת היא שללא אופטימיזציה למנועי חיפוש, אתרים לא יגיעו ללקוחות רבים, ובוודאי שלא יוכלו למקסם את הפוטנציאל בחשיפה לקהלים רחבים ככל האפשר.

זירת האינטרנט מתנהלת בשוק תחרותי וקשוח כשמטרת העל של כל העסקים והחברות היא להופיע בדף הראשון בדירוג תוצאות החיפוש של גוגל. מה- e-book של כרמלון שיווק דיגיטלי, עולה כי רק לעתים נדירות משתמשי גוגל ממשיכים לחקור מעבר לדף התוצאות הראשון ו/או מעבר ל-10 תוצאות החיפוש האורגניות המובילות. התוצאה הראשונה המופיעה בדף תזכה ברוב המקרים ל-32.5% מהתנועה, השנייה ל-17.6%, והשלישית רק ל-11.4%. בשל כל אלו, המדריך המקיף מספק את כל הכלים והאסטרטגיות הדרושות ליצירת דף אינטרנט שידורג בין עשרת התוצאות האורגניות המובילות בגוגל.

מומחית ה-SEO של כרמלון שיווק דיגיטלי, אלין אלבז, מפרטת במדריך כיצד יש לבצע מחקר מילות מפתח מקצועי ויעיל, תוך פירוט הכלים שיספקו מפת ביטויי מפתח מקיפה ביותר, ויסייעו לכם לשפר את התוכן באתר, כך שידורג היטב במנועי החיפוש.

בהיותו ממוקד בראש ובראשונה לסייע לעסקים קטנים עם מעט משאבים – ה- e-book הייחודי שלנו, מציע שפע כלים חינמיים אפקטיביים, כשלצידם, כלים מקצועיים, המתאימים יותר עבור אתרי אינטרנט גדולים.

לצד הצעות מעשיות כיצד להשתמש בכלי מחקר מילות מפתח ולתכנן על-פיו את האסטרטגיה השיווקית, מדריך ה-SEO שלנו מקנה כלים יעילים רבים נוספים: ביצוע אופטימיזציה של טקסטים, מניעת אופטימיזציית יתר ו"קניבליזם" פנימי, טיפים שימושיים ליצירת תוכן ייחודי ודרכים אפקטיביות להתמודד עם תוכן כפול שעלול לפגוע בדירוג האתר. כמו כן מציע המדריך הוראות מפורטות, שלב אחר שלב, לביצוע אופטימיזציה של כותרות-מטה (meta titles) תיאורי-מטה (meta descriptions), תיוגי תמונות (image alt attributes), תיוגי כותרות וכותרות HTML.

פרק נרחב במדריך מוקדש ל-SEO טכני (technical SEO) על מכלול היבטיו המורכבים, לרבות מטה-רובוטים (meta robots), קובצי robots.txt, תגים קנוניים, תאימות לדפדפנים שונים, סימוני תוכן (content markup), מפות אתר, ניווטי breadcrumb, ועוד.

בפרקים האחרונים במדריך מדגישים המחברים את החשיבות העליונה בהתאמה למובייל של אתרי אינטרנט מכל הסוגים ואת ההשפעות המהותיות של מהירות טעינת האתר. המדריך מסתיים בפרק החושף את דרישות הסף המומלצות עבור אתרי אינטרנט לניהול תוכן ומפרט כיצד לפקח על תפעול נכון של האתר ועל דירוגו באמצעות מנהל התגים של גוגל (Google tag manager), גוגל אנליטיקס (Google Analytics) וקונסולת החיפוש של גוגל (Google Search Console).

ה- e-book שלנו לשנת 2019 הוא בגדר קריאת חובה לפני תכנון אתר חדש, אבל חיוני מאוד גם עבור אופטימיזציה של אתרים קיימים שסובלים מביצועים ירודים במנועי החיפוש. יישום ההמלצות המפורטות במדריך יעזור לבעלי אתרים לשפר את הנוכחות הדיגיטלית שלהם ולהשיג תנועה אורגנית רבה יותר ממנועי החיפוש. המדריך עוסק ב-SEO הפנימי של כל אתר, תוך דגש רב הן על תוכן והן על אלמנטים טכניים המשפיעים על הדירוג.

אין תגובות למאמר

עדיין לא נכתבו תגובות.

כתוב תגובה

שדות חובה מסומנים בכוכבית (*)