עמוד זה אינו עומד בדרישות לדרוג נגישות AAA בשל שילוב רכיב החורג מדרישות תקן הנגישות WCAG 2.0.
האתר כולו תוכנן ונבנה לעמוד בדרוג נגישות AAA, וכל התאמות הנגישות שקיימות ביתר עמודי האתר קיימות גם בעמוד זה. עם זאת, בעמוד זה קיימת מצגת המוצגת בחלון שאינו עומד בתקן. רכיב זה מגיע מאתר חיצוני ואינו בשליטתנו.
על מנת לנסות ולתת מענה לאי תאימות חלקית זו של העמוד, הוספנו לעמוד גרסה נגישה של התוכן. כל התוכן המוצג במצגת, מוגש בצורה נגישה גם כתמליל (גרסה כתובה), אליו ניתן לגשת דרך הכפתור "לגרסא נגישה של תוכן המצגת" שנמצא ישירות מעל למצגת.
במידה ונתקלתם בבעיות נוספות בעמוד, נודה לכם אם תצרו עמנו קשר ותעדכנו אותנו בבעיה דרך טופס הפנייה שבקישור זה, על מנת שנוכל לשפר את השרות לגולשינו.
"האינטרנט של הדברים" (internet of things) או בקיצור – IOT, הוא אחת מן המגמות המדוברות ביותר כיום, ובצדק. מדובר בתופעה שצפויה להשפיע כמעט על כל תעשיה.
תיאור מצגת למאמר בנושא: האינטרנט של הדברים
עמוד מספר 1 במצגת
חמוטל שיבר | שיבר ריסרץ'
בחלק העליון של העמוד קיים איור של דמות גיבור עם ארגז כלים בצבע צהוב ועם לוגו של "כרמלון" על החזה. ברקע של הדמות יש שלושה עננים לבנים על רקע סגול בהיר,איור בגוונים סגולים- אפורים ולבנים בדומה ללוגו "כרמלון".
בכל עמודי המצגת – בחלק התחתון מתחת לכותרת המצגת, המחברת ותאריך המצגת, מופיע מצד ימין למטה לוגו של "כרמלון" (Carmelon Digital Marketing)
עמוד מספר 2 במצגת
הקדמה – על רקע סגול
•"האינטרנט של הדברים" (internet of things) או IoT, הוא אחת מן המגמות המדוברות ביותר כיום, ובצדק: מדובר בתופעה שצפויה להשפיע כמעט על כל תעשיה.
•הסיבה המרכזית לכך ש-IoT משנה את כללי המשחק היא, שהוא מאפשר לנו לזכות בפרסונליזציה, התאמה אישית ושליטה מרחוק כמעט בכל היבט של חיינו: האוירה והטמפרטורה בבית, הנהיגה שלנו, אופן הקניה שלנו, אימוני הכושר שלנו, הבישול שלנו, המנעולים שלנו ועוד הרבה יותר.
•מצגת זו בוחנת:
–מהו IoT?
–מהו עתיד המגמה?
–כיצד יכולות תעשיות כגון אירוח, שירותים פיננסיים וביטוח, רכב ואחרות, לנצל את ה-IoT?
–מהו הערך המוסף מבחינת הצרכנים?
עמוד מספר 3 במצגת
מהו "האינטרנט של הדברים"? – על רקע סגול
מתחת לכותרת זו ועל רקע סגול בהיר – מופיע הכיתוב הבא:
האינטרנט של הדברים, או IoT, הוא רשת של רשתות של נקודות קצה הניתנות לזיהוי באופן חד-חד ערכי ("דברים"), המתקשרים ללא מעורבות אדם, תוך שימוש בחיבוריות IP (IDC, 2014(
מתחת לכיתוב זה מופיע איור המתאר את התחומים בהם כבר חל שינוי בעקבות ה-IoT נכון לספטמבר 2014.
בצד השמאלי של העמוד מופיעים הכיתובים הבאים:
•אינפוגרפיקה מצוינת זו מאת Goldman Sachsמציגה את התחומים בהם כבר חל שינוי בעקבות ה-IoT נכון לספטמבר 2014.
•ואולם, כפי שהחברה הצהירה לפני מספר חודשים, "החיים האישיים, הפרודוקטיביות בעבודה והצריכה, ישתנו אף הם". ואכן, השקות חדשות בתחום המוצרים המחוברים סוללות את הדרך למציאות חדשה של קניות, צריכה ואינטראקציה.
עמוד מספר 4 במצגת
תחומי IoT עיקריים – על רקע סגול
•מטכנולוגיה לבישה ועד למכוניות, מוצרים מחוברים יכולים לסייע בניטור ובפיתרון של בעיות בריאות כרוניות ו/או נושאים הקשורים לבטיחות.
•אוכלוסיות יעד כוללות:
•האוכלוסיה הכללית – ניטור פרמטרים בריאותיים שונים כבר נכנס למיינסטרים עקב טכנולוגיה לבישה דוגמת שעונים חכמים, המאפשרת למשתמשים לעקוב אחר נתונים כמו ביצועים, דופק, הוצאה קלורית, לנתח את הנתונים ולשתף אותם
•קשישים וחולים – ניתן לעקוב אחר מצבים כרוניים דוגמת סוכרת, לחץ דם גבוה, בעיות לב או כליות, כמו גם אלצהיימר, ולשתף בעיות באמצעות WiFi על מנת שהמטפל יקבל התרעות במקרה של בעיה. הסיכון טמון הן בפריצה למכשיר והן ב-"false negative".
•ילדים ומשפחה – מכשירים מחוברים יכולים לזהות את המיקום של כל חבר משפחה (כולל בעלי חיים), ולספק אמצעי תקשורת עם ילדים צעירים או פעוטות.
עמוד מספר 5 במצגת
גודל שוק – על רקע סגול
תחזית לתעשיית המכשירים המחוברים (מיליארדים), שוק תעשייתי לעומת צרכני Source: Gartner, Nov. 2014
מתחת לכיתוב זה מופיע מקרא עבור תרשים שמופיע במרכז העמוד.
המקרא כולל ריבוע קטן בצבע תכלת המייצג# connected devices – consumer (billion), וריבוע אדום המייצג # connected devices – industry (billion).
מתחת למקרא מופיעות 2 עמודות, המחולקות לשני הצבעים (אדום ותכלת). העמודה השמאלית מייצגת את שנת 2015, העמודה הימנית את שנת 2020 .
להלן נתוני העמודות:
2015
2020
# connected devices – consumer (billion)
2.9
13
# connected devices – industry (billion)
12
2
עמוד מספר 6 במצגת
גודל שוק | בחתך קטגוריה – על רקע סגול
Internet of Things Units Installed Base by Category (Billion, Gartner, Nov 2014)
מתחת לכותרת זו מופיע מקרא הבנוי מריבועי צבע קטנים המציינים כל אחד שנה: ריבוע כחול – 2013, ריבוע אדום – 2014, ריבוע ירוק – 2015, ריבוע סגול – 2020.
מתחת למקרא מופיעים 5 תרשימים, הבנויים כל אחד מ-4 עמודות בצבעים המייצגים את השנים. להלן נתוני התרשימים, לפי שנים:
Category
2013
2014
2015
2020
Automotive
96.0
190
372
3,511
Consumer
1,842
2,245
2,875
13,173
Generic Business
395
479
624
5,159
Vertical Business
699
837
1,009
3,164
Grand Total
3,032
3,750
4,881
25,006
עמוד מספר 7 במצגת
מגמות שוק – על רקע סגול
•על פי מחקר של Capgemini מ-2014, IoT מבשיל מתמיכה במידע לכדי תמיכה בפעולה מרחוק, ומשם לכדי תמיכה בשיפור הביצועים.
•ניתוח שיבר ריסרץ' מעלה כי השלב הבא ב-IoT יהיה מעבר למיקוד בצרכן – כלומר, מה"דברים" ל"תועלות לצרכן".
משמאל לכיתובים אלו מופיעים 3 מלבנים. כל אחד בצד אחר. להלן נתוני המלבנים:
מלבן ירוק
כותרת:Basic Information Support כותרת משנית: Delivery of alerts and notifications on product status דוגמה:Whirlpool’s smart appliances notify users when a wash cycle is complete or the refrigerator door is open, via a smartphone app אייקונים נלווים: טלפון נייד, מכונת כביסה, מקרר
מלבן כתום
כותרת: Remote Operability Support כותרת משנית: Ability to be controlled and configured remotely דוגמה:GM’s OnStar system allows vehicle owners to remotely lock and unlock their car doors, and flash the horn and lights through a smartphone app אייקונים נלווים: טלפון חכם עם ידיים הנוגעות במסך המחובר בקו לאוטו
מלבן תכלת
כותרת: Performance Improvement Support כותרת משנית: Predictive maintenance and productivity enhancement insights based on sensor data דוגמה: GE applies advanced analytics techniques to the data collected fromits connected equipment to improve machine utilization and efficiency אייקונים נלווים: מסך מחשב המחובר בקו לאיור של אתר בנייה
על מנת שטרנד ה-IoT ימשיך להתפתח, חובה שיהיו תועלות צרכניות מוחשיות. בסקר של קבוצת Nielsen's Affinnova , מעל 40% מהמבוגרים בארה"ב אמרו כי המוצרים החכמים שהם ראו עד כה נראו להם כגימיקים, ו-59% אמרו שהם יוציאו כסף על מוצר חכם רק אם יש בו ערך אמיתי. סקר של קבוצת Bluetooth Special Interest Group מצא כי הצרכנים דורשים מכשירים פשוטים יותר, והם חוששים מפריצות באבטחת המידע של המכשירים. 67% מהצרכנים חוששים כי המכשירים החכמים יחשפו את המידע שלהם.
מתחת לכיתוב זהמופיעה טבלה, כשהעמודה הימנית שלה בצבע סגול כהה, והעמודה הימנית שלה על רקע סגול כהה. להלן נתוני הטבלה:
שליטה ופרסונליזציה
היכולת להתאים אישית כל מכשיר בהתאם לאורח החיים של המשתמשים, הוא מנוע צמיחה משמעותי עבור הצרכנים של ימינו
נוחות
פתרונות מהירים יותר החוסכים זמן
חיסכון בכסף
חיסכון באנרגיה = חסכון בתשלום על חשמל
בריאות ואיכות חיים
ביטחון
ניטור ודיווח בריאותי
סביבה
חיסכון באנרגיה
עמוד מספר 9 במצגת
תועלות | שוק המלונאות – על רקע סגול
בצד השמאלי של העמוד מופיעים הכיתובים הבאים:
•לפי Hospa, תעשיית המלונאות יכולה להרוויח מאוד ממגמת ה-IoT, הן בשל העצמת חויית הלקוח והן בשל הגברת היעילות התפעולית.
•דוגמאות אפשריות: צ'ק-אין אוטומטי באמצעות מצלמות המזהות את הלקוח; התאמת החדר ללקוח ברמה האישית מבחינת טמפרטורה, אוירה, מוזיקה ואלמנטים אחרים, בהתאם לשעה ולהעדפות הלקוח בהתבסס על ביקורים קודמים.
•מיני בר מחובר – גביה אוטומטית בגין מוצר במיני בר תוך משלוח התראה על הצורך למלא את המיני בר, ושמירת נתונים על קניות מהמיני-בר על מנת שבפעם הבאה שיתאכסן ברשת יותאם המיני-בר לצרכי הלקוח עצמו.
•לפי דוח Tnooz , האינטרנט של הדברים יאפשר גם ניהול מרחוק (באמצעות הסמארטפון) של בתי נופש בכל הנוגע לתרמוסטט, מנעולים, בריכה וג'קוזי, כמו גם צ'ק-אין וצ'ק-אאוט של האורח.
4,300 חדרי האורחים במלון Aria MGM City Center Hotel Las , כוללים מכשירים מחוברים של ZigBee שמאפשרים ללקוח לשלוט לחלוטין בכל מערכות החדר.
מתחת לכיתוב מופיע צילום מסך מתוך אתר Aria MGM City Center Hotel Las
עמוד מספר 11 במצגת
תועלות | שוק הרכב – על רקע סגול
•דוח של Capgemini מדצמבר 2013, מצא כי בטיחות היא הערך המוסף החשוב ביותר לצרכנים, בכל הנוגע למכוניות מחוברות.
בחלק השמאלי של העמוד מופיע תרשים עם נתוני הדוח. התרשים בנוי מארבעה סעיפים, כשלכל סעיף 3 נתונים המיוצגים בצבעים שונים – סגול: all markets, תכלת:mature markets , כתום: developing markets.
להלן נתוני התרשים:
all markets
mature markets
developing markets
safety
78
70
87
Driving experience
71
61
80
Vehicle diagnostics / customer care
66
51
80
infotainment
55
39
69
בחלק הימני של העמוד מופיעה תמונה של אדם הרוכב על אופנוע. מתחת לתמונה, על רקע סגול בהיר, מופיע הכיתוב הבא:
•Skully היא קסדת אופנוע מחוברת, המסייעת למנוע "שטח עוור" עם מצלמות ותצוגה בתוך הקסדה
עמוד מספר 12 במצגת
תועלות | שוק הביטוח – על רקע סגול
•פרסונליזציה מהווה אלמנט מפתח בתעשיית הביטוח, וחיבוריות מאפשרת יותר פרסונליזציה מתמיד. דוגמאות:
–ביטוח רכב – חברת הביטוח יכולה לקבל נתונים בדבר אופן הנהיגה, על מנת להציע את הפרמיה הטובה ביותר ולשלוח תזכורות באשר לתחזוקה השוטפת
–ביטוח רכוש – חיבור הרכוש למשלוח התרעות במקרה של בעיה, יכול להביא לעלויות נמוכות יותר של הביטוח.
–בריאות – ניטור בריאות וכושר יכול להודיע לחברת הביטוח האם הלקוח עומד בדרישת זמן הכושר שהומלצה לו.
עמוד מספר 13 במצגת
תועלות | שוק השירותים הפיננסיים – על רקע סגול
•דו"ח מאת Accenture מדווח כי ה-IoT יאפשר לתעשיית הבנקאות לספק ללקוחות חויה הוליסטית: הלקוחות יוכלו לקבל עדכונים בזמן אמת ממגוון מכשירים מחוברים הדורשים הוצאה כספית, כגון מכשירי חשמל דורשי אנרגיה. כך יוכלו הלקוחות להתכוונן לנקיטת הצעדים הדרושים.
•על פי Banking Tech , מספר בנקים כבר הודיעו על פיילוטים בטכנולוגיה לבישה, והם מתאימים את האפליקציות שלהם לשעונים החכמים.
עמוד מספר 14 במצגת
תועלות | הבית החכם – על רקע סגול
בחלקו השמאלי של העמוד מופיע הכיתוב הבא:
•הבית המחובר יכול לעזור לנו לשלוט כמעט בכל היבט של חיי היומיום. למשל:
–מצלמות ששולחות תמונות של מי שנכנס לבית, מצלמות ששולחות תמונה של המנה מהתנור
–מכשירי חשמל שניתן לשלוט בהם מהסמארטפון – מכונות כביסה, מכונות קפה, סיר בישול איטי, מקררים ותנורים
–שליטה באוירה באמצעות סמארטפון: תרמוסטט, תאורה ועוד.
לצד כיתובים אלו מופיע צילום של סלון בבית בו נמצאים פריטים דיגיטליים שונים שלצד כל אחד מהם כיתוב הממחיש את יכולות הבית המחובר .
יצרני חשמל ואלקטרוניקה מובילים כבר נכנסו לשוק ה-IoT, כמו גם שחקנים מתחומים אחרים ובהם Google, שרכשה את חברת התרמוסטט החכם Nest, ו-Apple שהשיקה פלטפורמה בשם HomeKit, ומשתפת פעולה במסגרתה עם חברות כמו HoneyWell.
מתחת לכיתוב זה מופיע הכיתוב הבא:
Apple.com *Picture: Various Internet of Things Devices, sold by
בצד השמאלי של העמוד מופיעים צילומים של מוצרי חשמל שונים שנכנסו לשוק ה-IoT – כמו מנורות ומצלמות.
עמוד מספר 16 במצגת
הסביבה התחרותית | שיתופי פעולה – על רקע סגול
•דוח Capgemini מ-2014 בוחן את שיתופי הפעולה שנוצרו במסגרת "האינטרנט של הדברים", ואת חשיבות שיתופי הפעולה בתחום זה.
משמאל לכיתוב זה מופיע איור עם שמות מותגים שיצרו שיתוף פעולה במסגרת "האינטרנט של הדברים". האיור בנוי מעיגול שבתוכו מופיע הכיתוב: internet of things partnership drivers. כל חלק מהעיגול מתייחס למותג אחר ומלווה בלוגו המותג וכיתוב. להלן נתוני האיור:
בחלק הימני של עמוד, על רקע סגל בהיר, מופיע הכיתוב הבא:
·חברת Fitbit מנטרת אלמנטים שונים בשגרה היומיומית, לרבות פעילות גופנית, אימון, מזון, משקל ושינה, על מנת לסייע לצרכנים לשמור על הכושר ועל המוטיבציה.
מתחת לכיתוב מופיעה תמונה של אלמנטים שונים
בחלק השמאלי של עמוד, על רקע סגל בהיר, מופיע הכיתוב הבא:
•Garmin השיקה את Connect, פלטפורמה המסנכרנת את הנתונים מהשעון החכם לפלטפורמת אונליין, המאפשרת מעקב, ניתוח ושיתוף נתונים, וכן לקהילה למשתמשי Garmin.
מתחת לכיתוב מופיעה תמונה של מצלמה שעון חכם של Garmin
עמוד מספר 23 במצגת
טכנולוגיה לבישה | דוגמאות – על רקע סגול
בחלק הימני של עמוד, על רקע סגל בהיר, מופיע הכיתוב הבא:
·T.Jacket:לשלוח חיבוק לילדים מרחוק, באמצעות ג'קט המחובר לסמארטפון
מתחת לכיתוב מופיעה תמונה של הג'קט
בחלק השמאלי של עמוד, על רקע סגל בהיר, מופיע הכיתוב הבא:
•אפליקציית Nike+ Fuelband הפועלת עם הצמיד המחובר Fuelband
מתחת לכיתוב מופיעה תמונה של הצמיד
עמוד מספר 24 במצגת
בריאות ואיכות חיים | דוגמאות – על רקע סגול
בחלק הימני של עמוד, על רקע סגל בהיר, מופיע הכיתוב הבא:
•מערכת ניטור בשם Mother של חברת Sen.se, המאפשרת להורה לדעת היכן נמצא כל אחד מבני המשפחה ברחבי הבית על מנת לשמור על בטיחותם, ושולחת התראות.
מתחת לכיתוב מופיעה תמונה של המערכת
בחלק השמאלי של עמוד, על רקע סגל בהיר, מופיע הכיתוב הבא:
•Toymail – צעצועים המאפשרים להורים לתקשר עם ילדיהם, באמצעות משלוח הודעות מוקלטות דרך הסמארטפון ושידורן באמצעות הצעצוע
מתחת לכיתוב מופיעה תמונה של אפליקציית הצעצועים החכמים
עמוד מספר 25 במצגת
בריאות ואיכות חיים | דוגמאות – על רקע סגול
•באתר Postcapes ניתן למצוא עשרות דוגמאות נוספות הממחישות כיצד ה-IoT הופך לחלק בלתי נפרד מחיינו, כולל גוף, בית, עיר, תעשיה וסביבה. בין הדוגמאות באתר – mimobaby המנטר תנועות של תינוקות, ו- beclose המנטר קשישים.
מתחת ולצד כיתוב זה מופיעות תמונות נוספות הממחישות כיצד ה-IoT הופך לחלק בלתי נפרד מחיינו,
עמוד מספר 26 במצגת
לסיכום "הדברים" – על רקע סגול
•האינטרנט של הדברים מציע פרסונליזציה, חברות ושליטה לצרכנים, עם פוטנציאל לשפר את הנוחות, הבריאות, החיסכון באנרגיה, ואספקטים אחרים של החיים היומיומיים.
•ואולם, על מנת שהמגמה תיכנס למיינסטרים, צרכנים צריכים להשתכנע כי הביטחון והפרטיות שלהם נמצאים בידיים בטוחות.
עמוד מספר 27 במצגת
תודה – על רקע סגול
•בחלק העליון של העמוד קיים איור (בדומה לעמוד הראשון) של דמות גיבור עם ארגז כלים בצבע צהוב ועם לוגו על החזה. ברקע של הדמות יש שלושה עננים לבנים על רקע סגול בהיר, איור בגוונים סגולים- אפורים ולבנים בדומה ללוגו "כרמלון".
חברת IDC מגדירה את האינטרנט של הדברים, כרשת של רשתות עם נקודות קצה, הניתנות לזיהוי באופן חד-חד ערכי ("דברים"), המתקשרים ללא מעורבות אדם, תוך שימוש בחיבוריות IP; אולם הדרך הטובה ביותר להבין מה המשמעות של IoT לדעתנו, הנה להתבונן מסביבנו ולדמיין מה היינו יכולים לעשות אילו כל המכשירים מסביבנו היו מחוברים לאינטרנט.
הסיבה המרכזית לכך ש-IoT משנה את חוקי המשחק, היא שמדובר בתופעה שמאפשרת לנו התאמה אישית ושליטה מרחוק כמעט בכל הסובב אותנו: האוירה והטמפרטורה בבית, הנהיגה, הקניות, האימונים, הבישול, האבטחה ועוד ועוד. השקות מוצרים מחוברים חדשות, סוללות את הדרך למציאות חדשה של קניה, צריכה ואינטראקציה.
על מנת שהמגמה תתפתח, יש צורך בתועלת אמיתיתומוחשית לצרכנים, כמו גם ניהול אבטחת המידע למניעת זליגת מידע – שכן החשש מזליגת מידע מהווה חסם משמעותי מבחינת הצרכנים.
פרסונליזציה – האפשרות להתאים אישית כל מכשיר בהתאם לאורח החיים של הצרכן מהווה מנוע צמיחה משמעותי מבחינת הצרכנים של היום:
– התאמה אישית של האווירה בבית, עם תרמוסטטים ופתרונות תאורה חכמים.
– התאמה אישית של השהיה בבית המלון, עם מיני-בר והגדרות חדר, התפורים לפי מידות הלקוח.
– התאמה אישית של פרמיית הביטוח לפי הרגלי הנהיגה, תחזוקת הבית ואורח החיים של הלקוח.
נוחות – פתרונות מהירים וחוסכים בזמן:
– שליטה מרחוק במכשירים שונים בבית לפי זמן ודרישה מראש.
– מתן שירות לאורחים (בבית ובמוסדות מחוץ לבית) באמצעות אפליקציות.
– שיתוף ועדכון הרשת החברתית או הקהילה שלנו באופן אוטומטי.
חיסכון בכסף:
– חיסכון באנרגיה באמצעות שימוש יעיל בחשמל, הדלקה וכיבוי מכשירי חשמל לפי דרישה לצורך שימוש מינימלי באנרגיה.
– ניטור פיננסי, למשל באמצעות חיבור מכשירים צורכי אנרגיה לאפליקציית ניהול התקציב של המשתמש.
בריאות ואיכות חיים:
– בטחון המשפחה עם מצלמות וניטור מיקום; לדוגמה: מכשירים מחוברים יכולים לדווח היכן נמצא כל בן משפחה (כולל בעלי החיים), ולספק אמצעי תקשורת עם ילדים ופעוטות.
– תחזוקה ותזכורות באשר למכונית;
– ניטור בריאות: עבור האוכלוסיה הכללית – טכנולוגיה לבישה ואביזרי כושר; עבור חולים וקשישים – ניטור והתרעות.
איכות הסביבה – מכשירי חשמל כמו מכונות כביסה, מכונות קפה, סירים לבישול איטי, מקררים ותנורים, ההופכים להיות יעילים יותר באמצעות שליטה מרחוק עם סמארטפון.
מלבד שליטה מהסמארטפון ומהטבלט, צפוי שימוש גובר בשעונים חכמים כדרך לשלוט במכשירים מחוברים, בעיקר לאור השקת השעון של Apple.
התחרות בשוק רבה, שכן לצד שחקני החשמל והאלקטרוניקה הגדולים, פועיות בתחום גם ענקיות כגון Google (שרכשה את חברת התרמוסטט החכם Nest), ו-Apple (שהשיקה פלטפורמה בשם HomeKit ויוצרת במסגרתה שיתופי פעולה עם חברות כמו HoneyWell). במצגת המצורפת ניתן לראות דוגמאות רבות למגמה, החל מצעצועים אינטראקטיביים המאפשרים להורים לשוחח מרחוק עם פעוטות, דרך תאורה הנשלטת באמצעות מחוות יד, ועד למפתחות, מנעולים ומערכות אזעקה. מתחרים רבים אף מציעים פלטפורמות שאמורות לחבר בין המכשירים החכמים השונים המותקנים בבית – ולשלוט בהם דרך אפליקציה אחת, כדי לתמוך בנוחות הלקוחות.
לסיכום, אין ספק שהאינטרנט של הדברים יכול לתרום רבות לפרסונליזציה, לשיתוף, ולשליטה של הצרכנים ברבים מהממשקים היומיומיים שלהם, ולהבטיח להם יותר נוחות, בריאות, חסכון באנרגיה ותועלות נוספות. עם זאת, על מנת שהטרנד יתפתח ויהפוך למיינסטרים, חברות חייבות לשכנע את הצרכנים כי הן פתרו את סוגיות אבטחת המידע והפרטיות.
גידול שנתי של 130% בטראפיק האורגני (SEO), גידול של מאות אחוזים ביחסי ההמרה ובכמות הלידים בכל הקשור לעולם ההלוואות, מיקומים ראשונים במנועי החיפוש במילות מפתח הקשורות לעולם ההלוואות
אין תגובות למאמר
כתוב תגובה