החזר השקעה (ROI)

מדד ROI הוא מדד כלכלי להחזר השקעה (Return Of Investment) שמאפשר למפרסם לבחון ולהשוות את הרווח הכספי שהושג בקמפיין מהפעולות השיווקיות להשקעה הכספית הכרוכה בכך והושקעה בקמפיין.

את המדד ניתן לקבל באמצעות גוגל אנליטיקס המשווה את ההשקעה בפרסום באינטרנט (לדוגמה PPC) לעומת כמות הלידים ומספר הגולשים שנכנס לאתר ולכמות המכירות שבוצעה בפועל.

האשטאג - Hashtag (#)

סימן Hashtag (#), שנקרא בעבר "סימן פאונד", נפוץ במדיה חברתית לאינדוקס הודעות ותמונות על נושא מסוים לפי קטגוריה או ביטוי.
קרא עוד

החלפת קישורים

אחת השיטות הנפוצות והוותיקות לקידום אתרים באינטרנט היא החלפת קישורים (Link exchange). הקישור בדף מפנה את הגולש לעמוד אינטרנט אחר באותו האתר או לאתר חיצוני.
קרא עוד

החזר השקעה (ROI)

מדד ROI הוא מדד כלכלי להחזר השקעה (Return Of Investment) שמאפשר למפרסם לבחון ולהשוות את הרווח הכספי שהושג בקמפיין מהפעולות השיווקיות להשקעה הכספית הכרוכה בכך והושקעה בקמפיין.
קרא עוד