עמוד שער/עמוד גשר

עמוד שער (עמוד גשר, עמודי כניסה) הוא עמוד שנוצר במיוחד לצורך אופטימיזציה בכדי לדרג את האתר טוב יותר במנועי החיפוש בתוצאות האורגניות (לא ממומן) עבור מילות מפתח מסוימות. עמוד זה מתפקד כדף מעבר לפני המעבר לאתר הראשי והוא מספק מידע מועט מאוד לגולשים.

לעתים קרובות יכלול העמוד קריאה קצרה לפעולה, כגון "לחץ כאן", או שהמבקרים יעברו אוטומטית לאתר הראשי מבלי לשים לב. למנועי החיפוש יש הנחיות נגד עמודי שער (Doorway page) למרות שהם נפוצים יותר בתכניות ממומנות. דפי כניסה אלו בעלי מוניטין רע בשל השימוש לרעה בדואר זבל (ספאם) במנועי החיפוש. עמוד השער שונה מעמוד נחיתה.

עמוד שגיאה 404 Not Found

הודעת השגיאה 404 (Not Found error message ,HTTP 404, Not Found או 404 File Directory Not Found) הוא קוד תגובה סטנדרטי המציין כי השרת אינו יכול למצוא את כתובת האתר המבוקשת, אבל שהגולש אכן הצליח לתקשר עם שרת מסוים והגיע לעמוד שגיאה ולא לעמוד המבוקש. הודעות שגיאה 404 Not Found יכולות להופיע בכל דפדפן או מערכת הפעלה.
קרא עוד

עלות פר קליק (CPC)

עלות פר קליק (עלות לקליק, pay per click, PPC) הנה המחיר שמנועי החיפוש (ומפרסמים) גובים עבור פרסום במנועי החיפוש. זוהי דרך נפוצה לשלם למנוע החיפוש עבור פרסום מקוון.
קרא עוד

עמוד שער/עמוד גשר

עמוד שער (עמוד גשר, עמודי כניסה) הוא עמוד שנוצר במיוחד לצורך אופטימיזציה בכדי לדרג את האתר טוב יותר במנועי החיפוש בתוצאות האורגניות (לא ממומן) עבור מילות מפתח מסוימות.
קרא עוד

עדכון פנדה של גוגל

בשנת 2011 עדכנה חברת גוגל את האלגוריתם של מנוע החיפוש הפופולארי שלה וכינתה את העדכון בשם "עדכון פנדה" (Google Panda Update). מטרת העדכון נועדה לסלק מתוצאת החיפוש את אתרי הספאם למיניהם ולהציג בפני הגולשים תוצאות חיפוש איכותיות עם אתרים המציעים תוכן מקורי, רלוונטי, איכותי וטוב.
קרא עוד

ערוץ יוטיוב

ערוץ יוטיוב (YouTube Channel) הינו ערוץ הווידאו המוביל והנחשב ביותר בעולם ובעיקר הודות לעובדה שהוא שייך כיום לחברת גוגל. למעשה, הערוץ מוביל אחרי גוגל כמנוע החיפוש המועדף והפופולארי ביותר. חברות קידום אתרים וחברות שיווק דיגיטלי מציעים ללקוחות חשיפה רחבה בזכות הקמת ערוץ ביוטיוב וחשיפה הגולשים לתכני ווידאו.
קרא עוד