PPC - פרסום במנועי חיפוש

פרסום PPC (קידום ממומן) הינו אמצעי נפוץ ואפקטיבי להגדלת התנועה לאתר – ותרגומה לפעולות שיווקיות
רצויות (יצירת קשר, הרשמה, הורדת אפליקציה, מסחר אלקטרוני ועוד).

Google AdWords, ממשק הפרסום של מנוע החיפוש גוגל, הוא ללא ספק המוּכר והגדול מכל ממשקי ה-PPC.
ממשקי פרסום PPC קיימים גם ברשתות חברתיות כדוגמת Facebook וגם במנועי חיפוש מתמחים (Yahoo, Bing ו- Yandex – הפונה לקהל דובר רוסית, או Baidu – המיועד לקהל הסיני). יתרונות הפרסום ב-PPC רבים, אך נדמה כי הבולט שבהם הוא היכולת לחשב באופן מדויק את ההחזר עבור עלות ההשקעה (ROI).

צוות ה-PPC שלנו הינו מוסמך Google Adwords, ובעל ניסיון רב בניהול פעילות PPC בפלטפורמות רבות
ובמגוון תחומים, שפות ושווקים – בארץ ובעולם, תוך חתירה מתמדת להשגת יעדי  ROI (החזר השקעה),
במינימום ההוצאה הפרסומית.

נשמח לנהל עבורכם את פרויקט ה-PPC על כל שלביו והיבטיו:

  • הבנת מהות והגדרת יעדי הקמפיין, באמצעות בריף פרסומי מובנה.
  • אפיון ועיצוב חוויית המשתמש בדפי הנחיתה.
  • טסטים ובדיקות איכות למוצר הדיגיטלי הסופי.
  • הקמת מערך קמפיינים ממומנים, המכוון לזירות תוכן רלוונטיות ברשת ומקודם למחשבים נייחים, ניידים, טאבלטים ומובייל.
  • תכנון וביצוע ניטור מלא של הפעילות.
  • ניהול אופטימיזציה מתמשכת ומכוונת תוצאות של הפעילות, בהתאם למתודולוגיית ROI  של החברה.
  • דיווח מקיף ושקוף על ביצועי הפעילות, לרבות תובנות והמלצות.
  • ייעוץ, הנחיה ועבודה בשיתוף מלא מול כל הגורמים המעורבים – מנהלי פרויקטים, משרדי אינטראקטיב, חברות IT, מנהלי אתרים וכדומה.

יתרונות הפרסום ב-PPC:

חשיפה בזמן אמת -

כמות החיפושים במנועי חיפוש וגוגל בראשם עולה משנה לשנה. באמצעות פרסום PPC , המודעה שלך תוצג ללקוחות רבים כאשר הם מחפשים מוצר בקטגוריה שלך, או כאשר הם גולשים בזירות התוכן הרלוונטיות למוצר שלך.

הגעה לקהל מפולח וממוקד - 

פרסום PPC במערכת הפרסום Google Adwords מאפשר לך לפלח קהלי יעד רלוונטים – ולהגיע אליהם בלבד.

פורמטים מגוונים - 

מערכת הפרסום Google Adwords מאפשרת פרסום מוצרים/שירותים באמצעות מודעות טקסט, תמונות או וידאו, והתאמתם למכשירים השונים (מחשבים נייחים, ניידים, טאבלטים וסמארטפונים).

יכולת ניטור, מדידה ואופטימיזציה -

רשת האינטרנט מאפשרת מדידה נרחבת ומדויקת של תוצאות באמצעות כלים חינמיים של גוגל. כך ניתן לכוון את התקציבים אל אותם אפיקים וערוצים אשר מראים אפקטיביות וROI- גבוה ולשפר את הפעילות לאורך זמן.

פרסום Always on -

הפרסום במדיה הדיגיטלית פועל במתכונת 24/7 ומאפשר לך להיחשף ללקוחות פוטנציאלים בכל רגע ובכל דקה.


סוגי פעילות PPC נפוצים בגוגל AdWords:

גוגל הינו מנוע החיפוש המרכזי בישראל כיום, ומחזיק ביותר מ-80% משוק החיפוש. לכן, אך טבעי הוא כי מרבית
האתרים שפועלים בישראל נוטים למקד את פעילות הפרסום שלהם בגוגל. קיימים מספר סוגי מסעות פרסום בגוגל:

מסעות פרסום בגוגל דסקטופ -

הצגת מודעות המקדמות את האתר בתוצאות החיפוש של גוגל למחשבים נייחים או לפטופים.

מסעות פרסום בגוגל מובייל -

הצגת מודעות המפרסמות את האתר לגולשים המחפשים באמצעות מכשירים ניידים. בנוסף לקישור לאתר או לעמוד נחיתה, ניתן גם לפעול עם קליק 2 קול (click2call), שבו הגולש מועבר בקליק לשיחה טלפונית היישר לבית העסק.

מסעות פרסום ביוטיוב -

קידום סרטוני וידאו של העסק שלך לגולשים ברשת יוטיוב – מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם וזירת שיתוף הוידאו הגדולה בעולם.

מסעות פרסום ברשת המדיה של גוגל -

הגשת מודעות טקסט ותמונה (באנרים) לגולשים באתרים עצמאיים בעלי תוכן רלוונטי ברחבי רשת המדיה של גוגל.

שיווק מחדש (remarketing) -

Remarketing הינה הצגת מודעות טקסט או באנרים לגולשים אשר ביקרו באתרך בעבר ונחשבים ללקוחות פוטנציאליים.