PPC - פרסום במנועי חיפוש

פרסום PPC (קידום ממומן) הינו אמצעי נפוץ ואפקטיבי להגדלת התנועה לאתר – ותרגומה לפעולות שיווקיות
רצויות (יצירת קשר, הרשמה, הורדת אפליקציה, מסחר אלקטרוני ועוד).

Google AdWords, ממשק הפרסום של מנוע החיפוש גוגל, הוא ללא ספק המוּכר והגדול מכל ממשקי ה-PPC.
ממשקי פרסום PPC קיימים גם ברשתות חברתיות כדוגמת Facebook וגם במנועי חיפוש מתמחים (Yahoo, Bing ו- Yandex – הפונה לקהל דובר רוסית, או Baidu – המיועד לקהל הסיני). יתרונות הפרסום ב-PPC רבים, אך נדמה כי הבולט שבהם הוא היכולת לחשב באופן מדויק את ההחזר עבור עלות ההשקעה (ROI).

צוות ה-PPC שלנו הינו מוסמך Google Adwords, ובעל ניסיון רב בניהול פעילות PPC בפלטפורמות רבות
ובמגוון תחומים, שפות ושווקים – בארץ ובעולם, תוך חתירה מתמדת להשגת יעדי  ROI (החזר השקעה),
במינימום ההוצאה הפרסומית.

נשמח לנהל עבורכם את פרויקט ה-PPC על כל שלביו והיבטיו:

  • הבנת מהות והגדרת יעדי הקמפיין, באמצעות בריף פרסומי מובנה.
  • אפיון ועיצוב חוויית המשתמש בדפי הנחיתה.
  • טסטים ובדיקות איכות למוצר הדיגיטלי הסופי.
  • הקמת מערך קמפיינים ממומנים, המכוון לזירות תוכן רלוונטיות ברשת ומקודם למחשבים נייחים, ניידים, טאבלטים ומובייל.
  • תכנון וביצוע ניטור מלא של הפעילות.
  • ניהול אופטימיזציה מתמשכת ומכוונת תוצאות של הפעילות, בהתאם למתודולוגיית ROI  של החברה.
  • דיווח מקיף ושקוף על ביצועי הפעילות, לרבות תובנות והמלצות.
  • ייעוץ, הנחיה ועבודה בשיתוף מלא מול כל הגורמים המעורבים – מנהלי פרויקטים, משרדי אינטראקטיב, חברות IT, מנהלי אתרים וכדומה.

יתרונות הפרסום ב-PPC:

חשיפה בזמן אמת –

כמות החיפושים במנועי חיפוש וגוגל בראשם עולה משנה לשנה. באמצעות פרסום PPC , המודעה שלך תוצג ללקוחות רבים כאשר הם מחפשים מוצר בקטגוריה שלך, או כאשר הם גולשים בזירות התוכן הרלוונטיות למוצר שלך.

הגעה לקהל מפולח וממוקד – 

פרסום PPC במערכת הפרסום Google Adwords מאפשר לך לפלח קהלי יעד רלוונטים – ולהגיע אליהם בלבד.

פורמטים מגוונים – 

מערכת הפרסום Google Adwords מאפשרת פרסום מוצרים/שירותים באמצעות מודעות טקסט, תמונות או וידאו, והתאמתם למכשירים השונים (מחשבים נייחים, ניידים, טאבלטים וסמארטפונים).

יכולת ניטור, מדידה ואופטימיזציה –

רשת האינטרנט מאפשרת מדידה נרחבת ומדויקת של תוצאות באמצעות כלים חינמיים של גוגל. כך ניתן לכוון את התקציבים אל אותם אפיקים וערוצים אשר מראים אפקטיביות וROI- גבוה ולשפר את הפעילות לאורך זמן.

פרסום Always on

הפרסום במדיה הדיגיטלית פועל במתכונת 24/7 ומאפשר לך להיחשף ללקוחות פוטנציאלים בכל רגע ובכל דקה.


סוגי פעילות PPC נפוצים בגוגל AdWords:

גוגל הינו מנוע החיפוש המרכזי בישראל כיום, ומחזיק ביותר מ-80% משוק החיפוש. לכן, אך טבעי הוא כי מרבית
האתרים שפועלים בישראל נוטים למקד את פעילות הפרסום שלהם בגוגל. קיימים מספר סוגי מסעות פרסום בגוגל:

מסעות פרסום בגוגל דסקטופ

הצגת מודעות המקדמות את האתר בתוצאות החיפוש של גוגל למחשבים נייחים או לפטופים.

מסעות פרסום בגוגל מובייל

הצגת מודעות המפרסמות את האתר לגולשים המחפשים באמצעות מכשירים ניידים. בנוסף לקישור לאתר או לעמוד נחיתה, ניתן גם לפעול עם קליק 2 קול (click2call), שבו הגולש מועבר בקליק לשיחה טלפונית היישר לבית העסק.

מסעות פרסום ביוטיוב –

קידום סרטוני וידאו של העסק שלך לגולשים ברשת יוטיוב – מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם וזירת שיתוף הוידאו הגדולה בעולם.

מסעות פרסום ברשת המדיה של גוגל –

הגשת מודעות טקסט ותמונה (באנרים) לגולשים באתרים עצמאיים בעלי תוכן רלוונטי ברחבי רשת המדיה של גוגל.

שיווק מחדש (remarketing) –

Remarketing הינה הצגת מודעות טקסט או באנרים לגולשים אשר ביקרו באתרך בעבר ונחשבים ללקוחות פוטנציאליים.