ניהול מוניטין ושיפור חוות דעת למלונות

האם אתם מודעים להשפעה העצומה שיש לגולשים שכותבים משהו על העסק שלכם באינטרנט?
הידעתם שכיום אפשר לבצע מעקב וניתוח של חוות דעת בזמן אמת ולפעול לשיפור במהירות ויעילות? הכירו את השירות שיעזור לכם לשפר את שביעות רצון הלקוחות ולהגדיל את המכירות

  • כל דקה נכתבות באינטרנט למעלה מ-50 חוות דעת
  • לאדם ממוצע יש 130 חברים ברשתות החברתיות
  • מעל 3.5 מיליארד פוסטים משותפים בפייסבוק מדי שבוע
  • 250 מיליון "ציוצים" מועלים מדי יום…


האם אתם מודעים להשפעה העצומה שיש לגולשים שכותבים חוות דעת על העסק שלכם באינטרנט?

מוניטין העסק שלכם באינטרנט מבוסס לא רק על האופן בו אתם מציגים את עצמכם באתר החברה וברשתות החברתיות, אלא גם ובעיקר על מה שכותבים עליכם בערוצי האונליין השונים (רשתות חברתיות, בלוגים, אתרי חוות דעת וכדומה).

כיום, לכל אחד יש את הכוח להשפיע על החלטת הצריכה של האחר באמצעות שיתוף דעותיו על חברות מסחריות ומוצריהן במגוון רחב של ערוצי אינטרנט – רשתות חברתיות, ערוצי חוות הדעת, פורומים, בלוגים וכדומה.
אתרי חוות דעת וסוכני הזמנות באונליין (TripAdvisor, Booking, Expedia וכדומה) מהווים כיום גורם מכריע בהחלטת הגולש בעת ביצוע ההזמנה.

"מעגל האמון" – בסיס להזמנה הבאה

יותר מ-80% מהצרכנים קוראים חוות דעת על בתי מלון בטרם יבצעו הזמנה, יותר מ-50% בודקים את חוות הדעת בטרם יזמינו מקום לארוחה במסעדה ו- 44% יעשו כך לפני שיזמינו אטרקציה.
חוות דעת חיוביות על מלון מגדילות את הביקוש להזמנות ובהתאם מובילות לצמיחה בהיקף המכירות ואף בגובה המחיר שניתן לדרוש.

מחקר של אוניברסיטת קורנל (2012) מעיד ששיפור ציון חוות הדעת של המלון בנקודה אחת בסולם של 5 נקודות, מאפשר למלון להעלות את המחיר ב-11.2% ללא איבוד נתח שוק.

 

איך אפשר לנהל את חוות הדעת באונליין בתוך ה"כפר הגלובלי" הזה שנקרא אינטרנט?

ישנם מספר כלים שמטרתם להקל במעקב אחר חוות הדעת ברחבי הרשת.
הכלי המרכזי והמוכר ביותר נקרא מערכת Online Reputation Management – ORM. מערכות מסוג זה מבצעות מעקב וניתוח של חוות הדעת בזמן אמת ממגוון רחב של מקורות (ביניהם רשתות חברתיות, בלוגים, פורומים וערוצי חוות דעת מובילים כגון: TripAdvisor, Booking.com, Expedia). לאחר איסוף הנתונים, מציגות לכם מערכות אלו תחת ממשק אחד סיכום משוקלל של מדדי איכות של המלון (KPI’s) בחלוקה לציונים לפי קטגוריה (חדרים, שירות, מזון ומשקאות וכדומה) ואפשרות השוואת המדדים למתחרים.

בזכות אותן מערכות תוכלו לעקוב אחר הנכתב עליכם בזמן אמת, "להקשיב" לביקורות ולפעול במהירות ויעילות לשביעות רצון הלקוחות.
בנוסף, ניתוח תוכן חוות הדעת והציונים שתקבלו בקטגוריות השונות, מאפשר לכם לשמר את החוזקות ולשפר את החולשות של המלון. במקביל, תוכלו להבין בדיוק איך אתם מדורגים בחוות הדעת ביחס למלונות המתחרים שלכם, וזאת במטרה ברורה להוביל את השוק ולהעניק את חווית האירוח הטובה ביותר לאורחים שלכם. כל אלו בסופו של דבר מובילים לשיפור המוניטין שלכם באונליין ולהגדלת התשואה.

כשותפים בלעדיים של חברת TrustYou בארץ, אנו ממליצים על שימוש במערכת ה-ORM שלהם.
נשמח לייעץ וללוות אתכם בתהליך הטמעת מערכת זו.
לפרטים נוספים על מערכת ניהול המוניטין וחוות הדעת של חברת TrustYou

אנו מתמחים בליווי ובשיווק בתי מלון באינטרנט לטובת הגדלת התשואה ושיפור יחס ההמרה.
לרשותנו ניסיון עשיר ומגוון בשיווק באינטרנט וניהול מוניטין באונליין במחלקות הדיגיטל של רשתות בתי המלון הגדולות בארץ. אנו נייעץ, נתמוך ונלווה אתכם בתהליך הבקרה ושיפור המוניטין בהתאם למטרות והאסטרטגיה שנגדיר יחדיו.

 

מטרות מרכזיות:

  • שימור וחיזוק "זרימה" של חוות דעת חיוביות לטווח ארוך כגורם משמעותי בתהליך ההזמנה של הלקוח.
    יותר חוות דעת חיוביות = יותר מכירות!
  • מניעה וניהול של חוות דעת שליליות על ידי הנעה לשיח ישיר, מכובד ומבוקר בטווח זמן קצר לטובת שיפור חווית האירוח וצמצום היקף החשיפה השלילית
  • עידוד הרחבת מאגר חוות דעת של אורחים באינטרנט בכלל, ושיתוף חוות דעת חיוביות בפרט, לטובת חיזוק תדמית המלון באונליין
  • שיפור שביעות רצון האורחים בכל קטגוריות המלון (חדרים, שירות, מזון ומשקאות וכו') על ידי הצבת יעדים ומשימות בהתבסס על אסטרטגיית ניהול מוניטין שתקבע מראש

 

להלן השירותים שאנו מציעים לטובת שיפור המוניטין וניהול חוות הדעת:

  • יעוץ וליווי בבחירה והטמעת מערכת לניהול מוניטין באונליין (ORM system)
  • הדרכות טכניות לשימוש נכון ויעיל במערכת ניהול מוניטין באונליין
  • עזרה בבניית אסטרטגיה לניהול מוניטין המלונות באונליין
  • יעוץ בכתיבת מדיניות לטיפול בחוות הדעת
  • ניתוח דו"חות תקופתיים לטובת בקרה והנעה לשיפור חוות הדעת
  • עזרה בהגדרת יעדים ומשימות על בסיס מדדי האיכות (KPI’s)
  • השוואה למתחרים במטרה להוביל בכל קטגוריה
  • תמיכה ויעוץ בשוטף בניהול חוות הדעת באמצעות מערכת ה-ORM

ניהול מוניטין ושיפור חוות דעת למלונות לטובת הגדלת ההכנסות

שותף מועדף של TrustYouTrustYou – מערכת לניהול מוניטין מלונות