Conversion Rate Optimization - שיפור יחסי המרה

למשאבים הרבים שהשקעתם בעת הקמת האתר היו מטרות ברורות: מכירה, קבלת לידים (פניות) או כל יעד אחר שרציתם להשיג. לצורך כך הקמתם אתר מושקע, משופע בתכנים אטרקטיביים המושכים גולשים, ואף השקעתם בקידום ממומן ובפרסום אוף ליין ואון ליין.
אולם אז, לעתים קרובות, מתעוררות הבעיות. הגולשים מגיעים – אך אינם מבצעים פעולות, או, במקרים רבים – פעולות שהתבצעו בתחילה פוחתות בהדרגה, חודש אחר חודש.

הצוות שלנו כולל יועצים עתירי ניסיון של שיפור יחסי המרה באתרי מסחר, אתרי תוכן, אתרי מובייל ואפליקציות. אנו מכירים את כל כלי המדיה והמעקב ומבצעים ניסוי ותהיה ותהליכי AB Testing, ויודעים מה לבדוק ומה לשנות כדי לאפשר לכם לממש את מטרותיכם במינימום השקעה וזמן. אנו חותרים באופן תמידי ומתודולגי לשפר את התוצאות העסקיות ולהגדיל את יחס ההמרה של הפעולות באתר.
שיפור יחסי המרה (Conversion Rate Optimization) מתייחס לכלל הפעולות שמטרתן להגדיל את מספר ההמרות שהמבקרים מבצעים באתרכם – ולשמר מספר זה. כמו בתחומים אחרים באינטרנט, גם שיפור יחסי המרה הנו תהליך מתמשך שיש לבצע באופן רציף, אחרת יחסי ההמרה יקטנו בהדרגה. עם זאת, בניגוד לקידום אורגני, לעתים שינויים קטנים כמו שינוי גודל כפתור באתר או שינוי מיקום טופס הפנייה, יכולים להביא לשיפור משמעותי ביחסי ההמרה.

כיצד יודעים מה ניתן לשפר, מה לשנות ומה לשמר? גם כאן, לא רצוי לבסס את מאמציכם על תחושות ואינסטינקטים, אלא לפעול על סמך נתונים מדויקים.
ניתוח נכון של הפעילות באתר (web analytics), ביצוע מבחנים לבדיקת יעילוּת גרסאות תוכן ועיצוב שונים (A/B testing), ביצוע סקרי משתמשים וסקירות אתר יזומות הינם רק חלק מהדרכים שבאמצעותן אנו אוספים נתונים המאפשרים לנו לגלות מהו העיצוב ותמהיל התכנים הנכון שיגדיל את אחוז ההמרה שלכם.
כמו בתחומים אחרים, ניסיון הוא הבסיס לכל: יועצי שימושיות מנוסים בתחום ההמרות וממשקי משתמש (UI) יכולים לצמצם משמעותית את ההשקעה הנדרשת מצדכם כדי להביא לאופטימיזציה של האתר, וזאת בהסתמך על ניסיונם מאתרים אחרים וממבחנים שכבר ביצעו.

בקרו בעמודי סיפורי ההצלחה שלנו, וראו  כיצד עזרנו ללקוחותינו לשפר משמעותית את יחסי ההמרה באתריהם.