גוגל, TrustYou והגדלת ההזמנות הישירות: כך מלונות יישארו תחרותיים גם בשנת 2016

שם המשחק השנה הוא הזמנת חופשה במלון מהנייד. הנייד הופך את תהליך החיפוש והזמנת החופשה לאטרקטיבי בשל הפשטות והזמינות המתאפשרת.
כשזה מגיע לשטח היקר והמוגבל של מסך הנייד, נוסעים מצפים שהבדיקה שהם עורכים לקראת הזמנת חופשה תהיה מהירה, תציג תוצאות רלוונטיות, תצריך כמה שפחות הקלקות ושתהיה כמה שיותר ויזואלית. המשימה העיקרית של בתי מלון השנה היא לוודא שבכל הפלטפורמות הנגישות בנייד – במיוחד במנועי החיפוש, בהם רוב המטיילים מתחילים את תכנון החופשה שלהם – הם מציעים את חווית הגלישה הטובה ביותר. מלונות שידאגו לכך, יעקפו את המתחרים שלהם ויזכו בתשומת ליבם של אורחים פוטנציאליים.

כשמדובר ביצירת יתרון תחרותי, TrustYou Stars הוא כלי משמעותי בארגז הכלים העומד לרשות בתי מלון בשנת 2016. הכלי הייחודי מאפשר למלונות לשפר את תוכן חוות הדעת שנכתבות עליהם, ולהעביר חוות דעת ישירות לגוגל, כך שמטיילים נחשפים למידע נוסף שמקנה להם ביטחון בקבלת ההחלטה בעת הזמנת החופשה.
חוות הדעת נכללות גם ב- Meta-Review של המלון בתצורת סיכום תמציתי של תוכן חוות הדעת המאומתות ממגוון מקורות אינטרנטיים (כגון:Booking.com, Expedia.com, Hotels.com וכדומה).

מלונות משתמשים ב- TrustYou Stars לצורך הפצת סקרי שביעות רצון לאורחים שסיימו את שהותם במלון. המלון יכול להעביר את חוות הדעת מסקרי שביעות הרצון ישירות לגוגל. חוות הדעת שישלחו באמצעות TrustYou Stars יופיעו בתוצאות החיפוש של גוגל ואף יכללו בתקצירי ה-TrustYou’s Meta-Review המוצגים במאות אתרים ברחבי העולם, ביניהם: Trivago, KAYAK, Skyscanner, Wego, Sabre GDS ועוד.

TrustYou Meta-Review מופיעות מעל חוות הדעת מגוגל (צילום מסך של תוצאות החיפוש בגוגל)TrustYou Meta-Review מופיעות מעל חוות הדעת בתוצאות החיפוש של גוגל

כמות גדולה של תוכן ייחודי ואיכותי מספקת ביטחון רב יותר לנוסעים. עם TrustYou Stars, מלונות יכולים לראות עלייה מיידית וגבוהה בנפח של חוות הדעת בגוגל. כך למשל, רשת מלונות Meininger רשמה גידול של 200% בכמות חוות הדעת בגוגל בהשוואה לכל שנת 2014, וזאת לאחר שימוש של מספר חודשים בלבד ב-TrustYou Stars.

בנוסף לכמות גדולה יותר של חוות דעת בגוגל, רוב בתי המלון המשתמשים ב- TrustYou Stars, שמו לב לשיפור גם בציון חוות הדעת המשוקלל של TrustYou שנקרא TrustScore, בהקשר זה, מעניין להזכיר את רשת מלונות Ayres שזכתה לעלייה של 4% בציון ה-TrustScore, במקביל לגידול של 3000% בכמות חוות הדעת בגוגל.
רשת מלונות B&B נהנו משיפור של 2.5% בציון ה-TrustScore בתוך חודשיים בלבד, מה שלטענתם הוביל לשיפור ביחס ההמרה: "באמצעות שימוש ב- TrustYou Stars, ראינו עלייה של 740% בכמות חוות הדעת בגוגל, אשר סייעו להגברת הנוכחות שלנו במנוע החיפוש והגדילו משמעותית את שיעור ההקלקות המפנות לאתר שלנו" – אנה קארין דאוט, יועצת מסחר אלקטרוני ברשת המלונות B&B.

TrustYou Stars משתלב היטב גם עם כלים חשובים אחרים. נתוני חוות דעת מ- TrustYou Stars יכולים להיכלל בקלות בתצוגת התוכן העשיר של אתר המלון (Rich Snippets). תצוגה זו מאפשרת למלון לקדם ולהבליט את תוכן חוות הדעת בתוצאות החיפוש ובהתאם לעודד את הנוסעים לבצע הזמנות.
לחוויית משתמש טובה יותר ולשיפור יחסי ההמרה, ניתן לשלב את חוות הדעת מה- TrustYou Stars גם לצד מנוע ההזמנות באתר המלון, ובכך לעודד את האורחים לבצע הזמנות ישירות באופן מיידי.

קטעי תוכן עשירים (Rich Snippets) המכילים נתונים מ- TrustYou Starsקטעי תוכן עשירים (Rich Snippets) המבוססים על חוות דעת שנאספו באמצעות ה- TrustYou Stars

ככל שסוכנויות נסיעות מקוונות (OTA’s) ממשיכות לגדול, ונהיה קשה יותר למלונות לזכות לחשיפה במנועי חיפוש, המלונות נדרשים ליישם מגוון אסטרטגיות להגברת הנוכחות שלהם באינטרנט לטובת הגדלת כמות ההזמנות הישירות.
חשיבותה של גוגל הולכת וגדלה עבור מלונות, במיוחד בשל העובדה שהם ממשיכים לפתח ולהגדיל את תוצאות החיפוש של המלונות.
עכשיו, עם היכולת ליצור יותר חוות דעת אורחים בגוגל, מלונות יכולים להוסיף את ה-TrustYou Stars לארגז הכלים השיווקיים שלהם וליהנות מתוצאות משמעותיות בטווח זמן קצר.

מלונות המעוניינים לבחון את ה-TrustYou Stars בגרסת ניסיון
ל-90 יום ללא עלות – לחצו כאן והירשמו

לפרטים נוספים על ה-TrustYou Stars – לחצו כאן

אין תגובות למאמר

עדיין לא נכתבו תגובות.

כתוב תגובה

שדות חובה מסומנים בכוכבית (*)