המסלול של חוות דעת אחת מסקר שביעות רצון: תרשים למלונאים

אין דרך אחת שמטיילים חווים דעה באונליין על חווית השהות שלהם במלון. מטיילים עשויים להיות נאמנים ל-TripAdvisor, לפרסם את המחשבות שלהם ברשתות החברתיות, לכתוב מייל ישירות למלון או להביע את דעתם באינספור דרכים נוספות.
במציאות מורכבת זו, מלונאים צריכים לאתר היכן אנשים מדברים על המלון שלהם ואיך הדעות הללו משפיעות על אורחים פוטנציאליים חדשים.
דרך הפעולה הטובה ביותר עבור מלונאים היא לקחת את העניינים לידיים ולהניע אורחים לכתוב חוות דעת על המלון. זהו הצעד הראשון ב'איחוד' שני פרטי מידע חשובים: מי כתב את חוות הדעת והיכן היא פורסמה, במטרה להחזיר את השליטה לידי האנשים שיכולים לעשות את ההבדל.
הדרך הפשוטה ביותר להשיג משוב, לנתח אותו ולהפיץ אותו באופן אסטרטגי, היא לייצר סקר שביעות רצון באמצעות כלי כגון TrustYou Stars. משוב מסקרים אלו מאפשר למלונאים להבין מה האורחים הכי מעריכים במלון שלהם (כמה נקי היה החדר, כמה טעים היה האוכל, האם המתקנים תאמו לציפיות שלהם וכדומה).
לאחר מכן, ניתן לקבל מידע אישי על האורחים (שם, דוא"ל, תאריך הגעה ועזיבה) במטרה לבקש מהם משוב מהאורחים ששהו במלון. בהתאם לתוצאות הרצויות –ניתן לתזמן את קבלת המשוב בשלבים שונים של האירוח – תוך כדי השהות במלון או עם החזרה הביתה.

התרשים הבא מציג נתיב לינארי כיצד כל תגובה לסקר של TrustYou Stars משפיעה על המוניטין הכולל של בתי מלון ברחבי האינטרנט. נסו גם אתם את TrustYou Stars בחינם (לחצו כאן והירשמו)

  1. שלחו ואספו סקרי שביעות רצון באמצעות ה-TrustYou Stars.
  2. תוצאות הסקר נשלחות ל-TrustYou ומוצגות ב-TrustYou Analytics באופן הגלוי לכלל הגולשים ב-Meta-Reviews™, אשר משולבות במאות אתרי אינטרנט בתחום התיירות מרחבי העולם.
  3. צפו בהשפעת חוות הדעת המאומתות על הציון הכולל ושמרו על המוניטין באמצעות TrustYou Analytics and Radar.
  4. ההשפעה ניכרת בפריסה רחבה בשל העובדה שמאות אתרי אינטרנט בתחום התיירות (סוכנים, מתווכים וכו') כבר משתמשים ב- Meta Reviews של TrustYou.

המסלול של חוות דעת הנשלחת באמצעות TrustYou Stars

 

זו היא ללא ספק הדרך המהירה והמשפיעה ביותר להמיר חוות דעת חיוביות לתוכן, המשמש לשיווק המלון בסביבה המורכבת של האינטרנט. בהתחשב בכך שתוצאות סקרי ה-TrustYou Stars גבוהות בכ-8% מהציון הכולל של המלון, הכוח לשפר את הציון הכולל טמון ברצון המלונאים לנצל את האפשרות לאסוף חוות דעת מאורחיהם.
מכוון ש-TrustYou Stars מאפשר למלונות להשפיע על כמות חוות הדעת באמצעות איסוף חוות דעת נוספות בגוגל, מלונות יכולים לצפות לשיפור הדירוג המקומי שלהם בתוצאות החיפוש. באחרונה פרסמנו שני מקרי בוחן בנושא זה, עליהם ניתן לקרוא: כאן וכאן.
מתוך רצון עז שהשותפים שלנו לדרך יצליחו בדרכים נוספות, מעבר לשיפור המוניטין, פרסמנו את המדריך All Things Google: A Guide For Hotels – ספר אינטרנטי חינמי המסייע למלונות להבין איך ניתן להגדיל את הנוכחות בגוגל שלהם – ממודעות של מלון ועד לתצוגה חדשה במובייל.

מלונות המעוניינים לבחון את TrustYou Stars בגרסת ניסיון ל-90 יום ללא עלות:
לחצו כאן והירשמו

לפרטים נוספים על ה-TrustYou Stars – לחצו כאן

אין תגובות למאמר

עדיין לא נכתבו תגובות.

כתוב תגובה

שדות חובה מסומנים בכוכבית (*)