שיפור חוות דעת על בתי מלון בקרב נוסעים עסקיים – המלצות

בואו נדמיין שבחדר אחד יש נוסע עסקי שטס כל הלילה, התמודד עם יום עמוס של פגישות, חזר למלון כדי להתעדכן על הודעות דוא"ל ולאכול. למחרת, כמה שעות אחרי שינה טרופה וקצרה, הוא צריך לעשות את כל זה שוב – לטוס, להיפגש, להתרוצץ ולחזור חזרה למלון לאכול ולהתעדכן. בחדר הסמוך, יש נופש שרוצה לישון בנוחות, לעשות אמבטיה ארוכה, לאכול ארוחת בוקר בנחת בחדר, לפרסם תמונות של חוויות יום האתמול בפייסבוק, ואז לצאת ליום מלא בטיולים ובילויים. זה ברור שבזמן שיש לשני סוגי הנוסעים הללו – הנוסע העסקי והנוסע הנופש – צרכים דומים, סדר העדיפויות שלהם שונה בתכלית.

ב- TrustYou ניתחו מדגם של 1.57 מיליון חוות דעת מאומתות כדי להבין טוב יותר את השוני בין צרכיהם של אנשי עסקים לבין צרכיהם של נוסעי הפנאי. מהניתוח עולה כי כ-20% מחוות הדעת של הנוסעים העסקיים היו שליליות, לעומת 17% מתוך חוות הדעת של נוסעי הפנאי. עוד מתברר שהנוסעים העסקיים לא מרוצים מחופשתם.
במסגרת נסיעות מרובות לצרכי עבודה, אנשי עסקים מבלים חלק גדול מזמנם בבתי מלון, בהתאם לכך, הם מהווים נתח משמעותי ברווחים של המלון. על כן, חשוב לספק את מלוא צרכיהם לשיפור שביעות רצונם. בהתבסס על הערות שעלו בחוות דעת של אנשי עסקים, להלן מספר רעיונות ודגשים לשיפור חווית האירוח שלהם:

רהיטים נוחים ומתוחזקים היטב
הבעיה: המלון הוא הבית הזמני של הנוסע העסקי, והוא צריך להיות מקום שנוח לערוך בו פגישות ואף להתכונן אליהן. אבל לא כל אנשי העסקים מרגישים בנוח בחדרי המלון שלהם, ובחוות הדעת שלהם הם מציינים את עניין הריהוט בחדר המלון יותר מ-17% מאשר נוסעי פנאי, והם נוטים לתת לו ציונים נמוכים ב-5% יותר מאשר נוסעי הפנאי.
הפתרון: מלונות המחפשים להרשים אנשי עסקים צריכים להבטיח שהרהיטים שלהם יהיו מתוחזקים היטב ונוחים.

חדרי אמבטיה גדולים ומאובזרים
הבעיה: אנשי עסקים צריכים להופיע בלבוש מכובד וראוי למעמדם. זה מתחיל בצורך שלהם בחדר אמבטיה עם מקלחת טובה, תאורה יעילה וקצת מרחב לייבש את השיער, להתאפר, להתגלח וכו'. נוסעים עסקיים מזכירים בחוות הדעת שלהם את חדר האמבטיה יותר מ-14% מאשר נוסעי הפנאי, והם נוטים לתת ציוני אמבטיה הנמוכים ב-3% מאשר נוסעי הפנאי.
הפתרון: כדי לשמור על שביעות רצונם של אנשי העסקים, בתי מלון צריכים להבטיח שחדרי השירותים והאמבטיה שלהם מאובזרים כראוי ומותאמים לשימוש הנוסעים העסקיים.

מיני בר מלא ומצויד
הבעיה: לאנשי עסקים רבים שחרור ורגיעה בסוף יום עבודה ארוך מלווה בשתיית משקה חריף ובחטיף קטן. בחוות הדעת שלהם, מדרגים אנשי העסקים את המיני בר בציון נמוך של 38%, לעומת 46% בקרב נוסעי הפנאי.
הפתרון: מלונות המחפשים לשמור על אנשי עסקים מרוצים, צריכים להבטיח שהמיני הבר בחדר המלון מצויד כראוי. רוצים ללכת צעד אחד קדימה? קחו דוגמה ממלון Kimpton, המציע שובר חופשי למיני בר לאנשי עסקים החברים במועדון הלקוחות שלהם.

מיזוג אוויר יעיל
הבעיה: טמפרטורת חדר נכונה היא מפתח לשנת לילה טוב, ולכן אין זה מפתיע שאנשי עסקים דורשים מיזוג אוויר יעיל ואפקטיבי. למרבה הצער, הם לא תמיד מקבלים את זה. מיזוג אוויר מדורג נמוך ביותר ע"י אנשי עסקים, עם ציון של 29% בלבד, לעומת 35% בקרב נוסעי הפנאי.
הפתרון: כדי להבטיח שלנוסעים עסקיים יהיה נוח, על בתי המלון להבטיח שמערכת הקירור שלהם מתאימה לחדר ועובדת כראוי.

חיבור לרשת
הבעיה: זה לא חדש שאנשי עסקים חייבים להישאר מחוברים כל העת לאינטרנט. למרות זאת, במלונות רבים שירותי החיבור לאינטרנט (קווי ה-Wi-Fi) אינם תמיד עומדים בדרישות. אנשי עסקים נוטים לתת בחוות הדעת שלהם ציונים נמוכים יותר מאשר נוסעי הפנאי בכל הקשור לחיבור לרשת, והם מזכירים זאת לעיתים תכופות בחוות הדעת שהם מעלים בעניין.
הפתרון: מלונות חייבים לאפשר לאנשי עסקים להישאר מחוברים כל העת בזמן שהותם. שיפור במערך החיבור לאינטרנט, יסייע גם לנוסעי הפנאי, ובכך ישפיע משמעותית על הציונים וחוות הדעת החיוביות בנושא.
* הערה: כל הנתונים הסטטיסטיים שהוזכרו במאמר זה מבוססים על ניתוח מדגם של 1.57 מיליון ביקורות מאומתות מבסיס הנתונים של TrustYou.

אודות TrustYou
TrustYou הינה חברה המספקת כלים לניהול חוות דעת ומוניטין באונליין בתחום תעשיית האירוח. TrustYou מנטרים ומנתחים חוות דעת מרחבי האינטרנט ומרכזים את כל הנתונים והתובנות לממשק ידידותי ונוח לשימוש. המטרה היא לאפשר למלונאים להבין מה נאמר עליהם באינטרנט, לנהל את המוניטין שלהם ברשת, לשפר את נקודות התורפה של המלון ולהגדיל את המכירות בהתאם.

ה-Meta Reviews של TrustYou מבוססים אך ורק על חוות דעת מאומתות של מטיילים מיותר מ-250 מקורות מרחבי העולם. הם אינם כוללים נתונים מ- TripAdvisor.

מידע על השירותים אותם אנו מציעים ב"כרמלון" בתחום ניהול מוניטין ושיפור חוות דעת למלונות – לחץ כאן

אין תגובות למאמר

עדיין לא נכתבו תגובות.

כתוב תגובה

שדות חובה מסומנים בכוכבית (*)