מגמות המפתח הצפויות לתעשיית המלונות בשנת 2017

תהליכי הפרסונליזציה ישתפרו, מעורבות האורחים תגדל, חוות דעת תהיינה רלוונטיות מתמיד, והטכנולוגיות ימשיכו לחדש ולהתחדש. אלו מגמות המפתח הצפויות לתעשיית המלונות בשנת 2017.

בכל שנה, ב-TrustYou שולפים את כל כדורי המזל, ומנסים לראות אם אנו יכולים לחזות את העתיד הצפוי לתעשיית האירוח והמלונות. השנה, אנו רואים עתיד מזהיר עבור בתי מלון ואורחיהם. כמובן, תחזית זו לא נשענת על קסמים ולהטוטים, אלא על ידע עצום שהצטבר אצלנו ועל התייעצויות עם מקורות מומחים ומובילים בתעשייה. אז מהן מגמות המפתח שאנו צופים שיתרחשו בשנת 2017 בתעשיית האירוח? קראו עד הסוף…

ההתאמה אישית (פרסונליזציה) תשתפר
מפרטי הזמנה עד לחוות דעת נוסעים – אורחים משאירים לנו פיסות מידע קטנות על עצמם לכל אורך המסע שלהם. הנתונים האלו חשובים מאוד לצורך הפיכתם למותאמים אישית ובכך מאפשרים למלונות לבנות חוויה אישית עבור כל אחד מהאורחים שלהם. עם זאת, פעמים רבות נתונים אלו מפוזרים במספר מקורות ומערכות שונות, בהתאם לשלבי המסע של אורח. אנו צופים כי במהלך שנת 2017, תוכנות אירוח שונות יתאגדו ויוכלו לשלב נתונים ממערכות מרובות, כך שיופיעו במרוכז במקום אחד בלבד. כתוצאה – פרטי הקשר של האורחים יופיעו לצד דירוגי שביעות הרצון שלהם, דבר שיאפשר למלונות ליהנות מנתונים איכותיים ועמוקים, וליצור תקשורת חיובית והדדית בין המלון לבין האורחים.

מחויבות האורחים תתרחב
טכנולוגיות חדשות עבור בתי מלון שהוצגו בשנת 2016 פתחו את עינינו למגוון האפשרויות של מעורבות האורחים. בשנת 2017, המגמה תתרחב עוד יותר ובתי מלון יכולים לצפות לטכנולוגיות משופרות יותר שיגרמו להם לשמור על קשר עם האורחים. זה כולל כמובן גם טכנולוגיות מובייל חדשות שיסייעו למלון להציע את שירותיו השונים בצורה נגישה וקלה לשימוש.

בהקשר זה מעניין לציין שמלון חכם נמצא כבר בהישג יד וכולל שירותים שונים ומגוונים כמו חדרים ללא מפתח ושליטה מרחוק על מערכות שונות בחדר. הטכנולוגיות המתקדמות הקיימות והחדשות להוטות לנצל את יכולות המובייל עד תום, ולמצוא למלון קהל חדש שיוכלו לשווק לו את מוצריהם.
למרות שהחדשנות הזו עלולה גם להרתיע, מלונות יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי טכנולוגיות אלה יעשו את המקסימום על מנת לאפשר ללקוחות המלונות לקבל את כל הדרוש להם, כשהתועלת הרווחית והתדמיתית עבור מלונות שווה בהחלט את המאמץ.

חוות דעת תהיינה רלוונטיות מתמיד
בשנת 2017, עידוד האורחים לעלות חוות דעת כבר אינו נחשב למגמה חדשה, אבל הוא בוודאי משיך להיות רלוונטי וחשוב גם בשנים הקרובות. לאחר איסוף חוות דעת מהאורחים במהלך השנים האחרונות, מלונות מתחילים לגלות את ההשפעה הגדולה שלהן על לקוחות. ובהתבסס על חוות דעת אורחים, מותגי מלון רבים יוצרים ומיישמים שירותים רלוונטיים נוספים בידיעה שהאורחים יאהבו את זה בעתיד. לדוגמה, רשת מלונות Hyatt – במאמץ ליצור מלון נעים יותר עבור אורחיהם העסקיים – מתכנן לצאת בתוכנית אירוח חדשה המעודדת את האורחים לשמור על כושר גופני ועל מצב רוח בריא ומאושר.

בכדי להגביר את ערכן של חוות הדעת, על מלונות להבטיח כי הביקורות החיוביות עליהם ישווקו אל קהל היעד שלהם, לכן מלונות יצטרכו להראות לאורחיהם שהם מקדמים תכנים אלו בשיתוף חברתי ובסקרי משוב. השנה, על מנת לוודא שהמלון שלכם מנצל את שיטות השיווק הללו עם TrustYou, מלונות יכולים לפקח על המעורבות שלהם במדיה החברתית, לקדם את התוכן הטוב ביותר שלהם, ולעודד אורחים לשתף חוות דעת בגוגל ובערוצי הזמנה פופולאריים אחרים.

לסיכום, משנה לשנה, צצות מגמות חדשות, אחרות נשארות אותו הדבר, וכמה בודדות ומיוחדות נהיות פופולריות ורווחיות. 2017 אינה שונה. מלונות יכולים לצפות לקצת יותר מאותן מגמות: משוב, עלייה בפופולריות ובמעורבות האורחים, ויכולות חדשות לחיזוק המותג בדמות פרסונליזציה מהודקת יותר.

אנו מצפים להמשיך לסייע לשותפינו המלונאים וללקוחותינו לנצל מגמות אלה, ומאחלים לכם שנה חדשה, מוצלחת ומאושרת.

אין תגובות למאמר

עדיין לא נכתבו תגובות.

כתוב תגובה

שדות חובה מסומנים בכוכבית (*)