מאמרים ומדריכים מקצועיים בנושא שיווק דיגיטלי

אנו שמחים לשתף ולחלוק את הידע המקצועי שלנו, ולהעשיר אתכם במגוון מאמרים ומדריכים מקיפים  על שיווק דיגיטלי, קידום אתרים מקצועי, שיפור יחסי המרה, תאימות למנועי חיפוש , שיווק במובייל ועל מגוון סוגיות מקצועיות של שיווק דיגיטלי.

חוק הנגשת אתרי אינטרנט 2017: כל העדכונים, כל ההקלות

לאחר שהוכנסו לא מעט שינויים והקלות בחוק הנגשת אתרי אינטרנט, ייכנס החוק לתוקפו החל מאוקטובר 2017. מי חייב להנגיש, מה חובה להנגיש, אילו אתרים זכאים לפטור ומה העונשים הצפויים למפירים? הכל במדריך המקיף שלנו על חוק נגישות אתרים החדש

קראו עוד על חוק הנגשת אתרי אינטרנט 2017: כל העדכונים, כל ההקלות >

האם גוגל תהפוך לשחקנית ה-MetaSearch המובילה בעולם התיירות?

השליטה של גוגל בעולם החיפוש (metasearch) היא טבעית ועוצמתית. מעקב אחר השתלשלות העניינים לוקחת אותנו אחורה לשנת 2009, אז השיקה גוגל את הפטנט החדשני Google Hotel Ads, וכיום, ב-2017, מוכיחה גוגל כי בכל הקשור להובלת תוצאות החיפוש בתעשיית האירוח והמלונאות באינטרנט – היא השליטה הבלתי מעורערת בתחום. כנסו למאמר וגלו את הסיבות המרתקות לכך

קראו עוד על האם גוגל תהפוך לשחקנית ה-MetaSearch המובילה בעולם התיירות? >

כיצד להגדיל הזמנות ישירות של מלונות?

מלונאים? רוצים לשפר ולהגדיל את כמות ההזמנות הישירות מהפעילות הדיגיטלית שלכם? הכנו עבורכם שש אסטרטגיות מרכזיות ויעילות שיישומן יעשה פלאים למכירות. על הכוונת: אופטימיזציה עבור Metasearch, בניית אתרים ידידותיים לגלישה ממובייל, מנוע הזמנה ידידותי, הבנת החשיבות של חוות דעת מקוונות, יצירת אסטרטגיית מדיה חברתית מנצחת ועוד...

קראו עוד על כיצד להגדיל הזמנות ישירות של מלונות? >

יותר גולשים והכנסות: איך הנגשת אתרי אינטרנט משפרת את ה-SEO?

הנגשת אתר אינטרנט עשויה לשפר את ה- SEO ואת דירוג האתר במנועי החיפוש, כמו גם להגדיל את כמות הגולשים המגיעה לאתר, וכמובן, להגדיל את פוטנציאל ההמרות וההכנסות של האתר. במאמר הבא תמצאו מספר דרכים יעילות להנגשת אתר

קראו עוד על יותר גולשים, יותר הכנסות: איך הנגשת אתרי אינטרנט משפרת את ה-SEO? >

תקשורת בין מלון לאורח: מתי מתחילה ואיך בכוחה להגדיל מכירות?

מייסד ומנכ"ל TrustYou חושף נתונים מעניינים מאוד על השפעתה של תקשורת עם האורחים לפני, בזמן ואחרי השהייה במלון, ואיך ביכולתה לשפר את המוניטין שלו ברשת ולהגדיל את המכירות

קראו עוד על תקשורת בין מלון לאורח: מתי מתחילה ואיך בכוחה להגדיל מכירות? >

שירות, חדרים ומיקום: הקטגוריות המשפיעות על דירוג מלונות ברשת

אורחי מלון מעלים יותר יותר חוות דעת לרשת, ומייחסים חשיבות לשירות אדיב, מיקום המלון ותנאי החדר. איזו קטגוריה מפחיתה מהציון הכולל? איזו משפיעה לטובה, ואיך חוות דעת יכולות להגדיל את ההכנסות? הכל במאמר שלפניכם

קראו עוד על שירות, חדרים ומיקום: הקטגוריות המשפיעות ביותר על דירוג מלונות ברשת >

Best in Class: סיפור ההצלחה של אמזון

אמזון עשויה להיות ״משבשת התעשיות״ הגדולה של העשור האחרון, והיא ממציאה מחדש תעשיות באמצעות מסחר אלקטרוני, תוך שהיא שומרת על מיקוד אסטרטגי בלקוחותיה. מאמר זה סוקר חלק מהטקטיקות בהן משתמשת אמזון בתעשיות השונות

קראו עוד על Best in Class: סיפור ההצלחה של אמזון >

שירותים פיננסיים - חדשנות ומגמות דיגיטליות

עולם השירותים הפיננסים ממשיך להשתנות. סטארט-אפים מייצרים ציפיות חדשות מצד הצרכנים, והשחקנים המסורתיים נאלצים לפעול למתן מענה לצרכים אלה, תוך אימוץ טכנולוגיות של מובייל, אינטליגנציה מלאכותית וחיבוריות לצורך שירות מהיר, נוח ומותאם אישית.

קראו עוד על שירותים פיננסיים - חדשנות ומגמות דיגיטליות >

מגמות וחדשנות במדיה חברתית 2017

בשנת 2016 עבר עולם המדיה החברתית שינויים משמעותיים כתוצאה ממגמות צרכנים כמו וידאו ומובייל, וכן כתוצאה משינויים במפה התחרותית, שבאו לידי ביטוי בין היתר בעליית אפליקציות הצ'אט. בפני משווקים עומדות טקטיקות מגוונות לפנות לקהל העצום המשתמש במדיה חברתית, אך עליהם להבין את השוני בין הפלטפורמות. בעתיד אנו מצפים לאימוץ של "ליבה חברתית" עצמאית על ידי החברות.

קראו עוד על מגמות וחדשנות במדיה חברתית 2017 >

חוות דעת אונליין – מחקר מגמות, חדשנות ואסטרטגיה 2017

בחינת חוות דעת לגבי שירותים ומוצרים הנה שלב חשוב במסע הרכישה של הלקוחות והיא הופכת להיות קריטית בכל תעשיה, עם שילוב חוות דעת במגוון עצום של פלטפורמות. לכן, על חברות לעודד כתיבת חוות דעת ולעצב אסטרטגיה לתגובה לחוות דעת ולמינופן.

קראו עוד על חוות דעת אונליין – מחקר מגמות, חדשנות ואסטרטגיה 2017 >

מגמות המפתח הצפויות לתעשיית המלונות בשנת 2017

תהליכי הפרסונליזציה ישתפרו, מעורבות האורחים תגדל, חוות הדעת תהיינה רלוונטיות מתמיד, והטכנולוגיות ימשיכו לחדש ולהתחדש. אלו מגמות המפתח הצפויות לתעשיית המלונות בשנת 2017

קראו עוד על מגמות המפתח הצפויות לתעשיית המלונות בשנת 2017 >

שיווק מלונות בדיגיטל - מחקר מגמות וחדשנות 2017

תחום התיירות ממשיך לחוות שינויים הנובעים הן מרצון המטיילים בחוייה אותנטית, נוחה ובמחירים טובים, והן מטכנולוגיות המאפשרות לענות על דרישות אלה. ריבוי השחקנים בשוק - מלונות, סוכנויות נסיעות וירטואליות, חברות המתמחות בדירות נופש, אגרגטורים ומנועי חיפוש - מביא לחידוד האסטרטגיה השיווקית של השחקנים, ולהצעת ערך מוסף לפני, במהלך ואחרי הטיול.

קראו עוד על שיווק מלונות בדיגיטל - מחקר מגמות וחדשנות 2017 >

כיצד הודעות טקסט מסייעות בהגדלת הכנסות של מלון?

מלונאים רבים מחפשים אסטרטגיה יעילה שגם תשפר את שביעות רצונו של האורח, וגם תסייע בהגדלת ההכנסות. הפתרון: תקשורת ישירה עם האורחים באמצעות הודעות טקסט מטעם בית המלון. איך זה עובד? למה זה יעיל? ואיך זה משפיע לטובה על חוות הדעת ועל ההכנסות? הכל כאן

קראו עוד על שדרוג, שירות ושיפור בחוות דעת: כך הודעות טקסט מסייעות בהגדלת הכנסות של בית מלון >

Booking.com – מקרה בוחן של סיפור ההצלחה

ניתוח הצלחת Booking.com: קייס סטאדי על מותג דיגיטלי של סוכנות נסיעות וירטואלית (OTA), שמצליח לשמר מובילות לאורך שנים באמצעות התאמת האסטרטגיה לשוק, לתחרות ולצרכנים, עם פרסונליזציה, השקעה במובייל, בניית מותג, סגמנטציה, שירות וחוויית משתמש, תכנית נאמנות והצעת ערך מוסף ניכר גם לשותפים וללקוחות.

קראו עוד על Booking.com – מקרה בוחן של סיפור ההצלחה >

כיצד לבצע מחקר מילים גלובלי לטובת קידום לוקאלי בשפות לטובת SEO

היכרות מעמיקה עם קהלי היעד, הבנה מקיפה של אופן החיפוש והתאמת מילות חיפוש המבוסס על מחקר מילות מפתח מדויק - SEO גלובלי הוא כלי מפתח רב עוצמה ליצירת הזדמנויות עסקיות וחשיפה לקהל בינלאומי חדש. כל המידע וההמלצות במאמר שלפניכם

קראו עוד על כיצד לבצע מחקר מילים גלובלי לטובת קידום לוקאלי בשפות לטובת SEO >

שיווק דיגיטלי - מחקר מגמות וחדשנות 2016

שיווק דיגיטלי בשנת 2017 יכלול השקעה בפרסונליזציה, זמן אמת ומיידיות, שילוב בין ערוצים באופן שקוף ודגש על וידאו. התפתחות של טכנולוגיות שנמצאות בשימוש בשנים האחרונות תוביל ליישומים חדשניים, שיאפשרו להתמקד בצרכנים באופן אינדיבידואלי יותר מאי פעם. כל הפרטים במחקר שלפניכם.

קראו עוד על שיווק דיגיטלי - מחקר מגמות וחדשנות 2016 >

מובייל – מחקר מגמות וחדשנות 2016

חדירת טכנולוגיית המובייל הולכת וגוברת. המגמות הבולטות בשוק הן אימוץ טכנולוגיה לבישה ומציאות מדומה / מוגברת, לצד שימוש גדל באפליקציות צ׳אט ועליה בצריכת וידאו ובמסחר במובייל; משווקים מגיבים לכך בין היתר באמצעות שימוש בטכנולוגיית זיהוי מיקום, במשחוק ובתכני וידאו, על מנת להציע חויה רלוונטית ומיידית לצרכנים.

קראו עוד על מובייל – מחקר מגמות וחדשנות 2016 >

פייסבוק, הודעות מיידיות ואתר מותאם: איך טכנולוגיית המובייל של מלון יכולה לשפר את חוויית האירוח?

כשכל כך הרבה נוסעים משתמשים בטלפונים חכמים בזמן חופשה – מלונות יכולים לספק ערך מוסף חשוב וחיוני עבור האורחים, וליצור עבורם חוויית אירוח טובה ומהנה יותר. איך עושים את זה ביעילות? כל הפרטים במאמר שלפניכם

קראו עוד על פייסבוק, הודעות מיידיות ואתר מותאם: איך טכנולוגיית המובייל של מלון יכולה לשפר את חוויית האירוח? >

מעגל ההשפעה של חוות דעת אורחים על הזמנות למלונות

לחוות דעת אורחים יש השפעה עצומה על מטיילים בכל שלבי הטיול – מרגע ההחלטה באיזה מלון לבצע הזמנה, דרך המשוב שעולה לאחר האירוח ועד כמובן הזמנות עתידיות. איך ממנפים חוות דעת על הזמנות בית מלון? כל המידע וההמלצות במאמר שלפניכם

קראו עוד על מעגל ההשפעה של חוות דעת אורחים על הזמנות למלונות >

שירות עצמי דיגיטלי - מגמות וחדשנות 2016

שירות עצמי דיגיטלי מאפשר ללקוחות ליהנות מחיסכון בזמן, ויכול לסייע לארגונים לחסוך בכסף, כשהוא נעשה כמו שצריך. אימוץ נכון של טכנולוגיה חדשה עשוי לתרום לשביעות רצון הלקוחות וליעול של פעילות הארגון.

קראו עוד על שירות עצמי דיגיטלי - מגמות וחדשנות 2016 >

מסחר אלקטרוני 2016 - מגמות וחדשנות

מכירה ישירה לצרכן מהווה פלטפורמת צמיחה אדירה עבור כל מותג וקמעונאי כיום. עם העליה במסחר אלקטרוני, חברות פונות למגוון פתרונות חדשניים על מנת לספק לצרכנים חוויית קניה זולה יותר, נוחה יותר ובעיקר - משביעת רצון.

קראו עוד על מגמות וחדשנות במסחר אלקטרוני - 2016 >

עוד דרך פשוטה להגדיל הזמנות למלונות ברשת: הכירו את Google Rich Snippets

Google Rich Snippets מאפשר לבתי מלון להוסיף לתוצאות החיפוש תוכן חשוב וחיוני ובכך מסייע בהגדלת כמות ההקלקות וההזמנות הישירות. איך בדיוק עושים זה? קבלו מדריך מעשי

קראו עוד על דרך פשוטה להגדיל הזמנות למלונות ברשת: הכירו את Google Rich Snippets >

שיווק B2B דיגיטלי – מגמות וחדשנות

משווקים בתעשיות ה- B2B ברחבי העולם בוחנים כיום דרכים שונות למינוף שיווק B2B דיגיטלי, על מנת להגיע למקבלי החלטות באופן יעיל יותר. בצענו מחקר ובחנו את המגמות והחדשנות בתעשיה, כדי להבין לאן מועדות פניו של השיווק B2B. כל המידע והמחקר המלא במאמר שלפניכם.

קראו עוד על שיווק B2B דיגיטלי – מגמות וחדשנות >

המסלול של חוות דעת אחת מסקר שביעות רצון: תרשים למלונאים

אלפי חוות דעת על מלונות מתפרסמות מדי יום ברשת האינטרנט. איפה הן מופיעות? איך מלונאים יכולים לעקוב אחריהן ואיך הן משפיעות על אורחים פוטנציאליים? תרשים למלונאים וכל המידע במאמר שלפניכם

קראו עוד על המסלול של חוות דעת אחת מסקר שביעות רצון: תרשים למלונאים >

השיבוש הדיגיטלי בתעשיית השירותים הפיננסיים: מגמות וחדשנות

בשנים האחרונות עברה תעשיית השירותים הפיננסים אבולוציה דיגיטלית, בהשפעת שחקנים חדשים בתעשיה. כעת נראה שחברות הסטארט אפ בתחום ה״פינטק״ יכוונו את החברות הקיימות לאימוץ מודלים מבוססי דיגיטל חדשים.

קראו עוד על השיבוש הדיגיטלי בתעשיית השירותים הפיננסיים: מגמות וחדשנות >

רשתות חברתיות – מחקר מגמות וחדשנות

הרשת החברתית הופכת בהדרגה לרכיב שמשולב בכל נקודות הממשק עם הלקוח: מהמחקר טרום הרכישה, דרך הרכישה עצמה, הקשר לאחר הרכישה ועד לבניית הנאמנות. המחקר בוחן את המגמות והחדשנות בשוק, עם דוגמאות למינוף של הפלטפורמות השונות כדרך לספק רלוונטיות.

קראו עוד על רשתות חברתיות מחקר מגמות וחדשנות >

מה ההשפעה האמתית של שירות גרוע (או מצוין) על מוניטין המלון באינטרנט?

זיהוי הנושאים המרכזיים הנכתבים בחוות דעת עשוי לסייע למלון לשפר את שביעות הרצון של אורחיו ובהתאם לשפר את הנוכחות והמוניטין באינטרנט. איך מנהלים נכון את מוניטין המלון ברשת? הכל בכתבה שלפניכם

קראו עוד על מה ההשפעה האמתית של שירות גרוע (או מצוין) על מוניטין המלון באינטרנט? >

גוגל, TrustYou והגדלת ההזמנות הישירות: כך מלונות יישארו תחרותיים גם בשנת 2016

TrustYou Stars הוא כלי המשמש מלונות ליצירת יתרון תחרותי משמעותי בשנת 2016. הכלי הייחודי מסייע למלונות לשפר את חוות הדעת, להגביר את הנוכחות בתוצאות החיפוש של גוגל ולהגדיל משמעותית את כמות ההזמנות הישירות.

קראו עוד על גוגל, TrustYou והגדלת ההזמנות הישירות: כך מלונות יישארו תחרותיים גם בשנת 2016 >

Airbnb ותעשיית המלונות

תעשיית המלונות עוברת ״שיבוש״ נוסף: תחרות מצד ״הכלכלה השיתופית״ ובראשה חברת Airbnb, המביאה לעלייתן של דירות נופש במחירים נמוכים יותר בד״כ, המוצעות על ידי אנשים ברחבי העולם. המלונות מגיבים למגמה זו באמצעות חידוד האסטרטגיה והבידול מול המתחרים החדשים.

קראו עוד על Airbnb ותעשיית בתי המלון >

שיפור חוות דעת על בתי מלון בקרב נוסעים עסקיים - המלצות

לנוסעים עסקיים יש דרישות מיוחדות, ובמקרים רבים הם מפרסמים חוות דעת שלילית על בית המלון בו שהו. TrustYou מציעה מגוון פתרונות לשיפור חוות הדעת של הנוסעים העסקיים על בתי מלון

קראו עוד על שיפור חוות דעת על בתי מלון בקרב נוסעים עסקיים - המלצות >

חוות דעת ברשת: פתרונות למלונות שרוצים להגדיל את כמות ההזמנות

חוות דעת על בתי מלון ברשת מסייעות לנוסע לקבל החלטה לפני הזמנת חופשה, אך האם המידע נכון ומקיף? TrustYou מציעה מגוון פתרונות לבתי מלון שרוצים להגדיל את כמות ההזמנות.

קראו עוד על חוות דעת ברשת: פתרונות למלונות שרוצים להגדיל את כמות ההזמנות >

טרנדים בשיווק דיגיטלי של מלונות 2015

שוק התיירות ובתי המלון חווה מיקוד גדול מתמיד בצרכן. כתוצאה מכך, מגמות הצרכנים המרכזיות - נוחות, פרסונליזציה, סושיאל ותמורה גבוהה יותר לכסף, מקבלות מענה חדשני, המותאם לכל אחד משלבי מסע הקניה של המטייל. מגמת העליה בחדירת טכנולוגיית מובייל, כמו גם חדירת השימוש ב״ביג דאטה״ וניצול של הנתונים הנאספים אודות המשתמשים, מסייעות לחברות לתת מענה למגמות אלה.

קראו עוד על טרנדים בשיווק דיגיטלי של מלונות >

שיווק דיגיטלי - מחקר מגמות וחדשנות, אוגוסט 2015

כדי להבין את ההזדמנויות הטמונות בשיווק דיגיטלי וליהנות מהן, הדבר המרכזי שעלינו לזכור בשיווק דיגיטלי הוא – הערך לצרכן. המפתח למקסום של התועלת לצרכן הוא להציע הצעות רלוונטיות, שעוזרות לצרכן, ומתאימות למסע הקניה שלו במונחי זמן, מקום וערוץ. למעשה, ניתן להגדיר את "סולם הרלוונטיות" כמדד שיקבע את מידת ההצלחה הצפויה של כל טקטיקה של שיווק דיגיטלי.

קראו עוד על שיווק דיגיטלי - מחקר מגמות וחדשנות, אוגוסט 2015 >

איך חוות דעת גולשים ישפרו את דירוג המלון בגוגל?

חוות דעת גולשים על בית מלון מספקות לאתר המלון תוכן ייחודי, עדכני ורלוונטי ומשפרות את דירוגו של האתר בתוצאות החיפוש בגוגל. מומחי TRUSTYOU מסבירים איך עושים זאת נכון במדריך מעשי לשיפור דירוג המלון.

קראו עוד על איך חוות דעת גולשים ישפרו את דירוג המלון בגוגל >

האינטרנט של הדברים - מחקר מגמות וחדשנות, מאי 2015

נושא האינטרנט של הדברים נוגע לפוטנציאל החיבוריות של כל היבט בחיי היומיום שלנו, על מנת לאפשר לנו יותר תועלות כגון נוחות, פרסונליזציה, חסכון בכסף ובאנרגיה, ותועלות רבות אחרות. אך לפני שהאינטרנט של הדברים יהפוך באמת לחלק מחיי היומיום שלנו, על חברות לטפל בנושאים כגון בטיחות, מחיר ותאימות.

קראו עוד על האינטרנט של הדברים - מחקר מגמות וחדשנות, מאי 2015 >

חוות דעת על מלונות ככלי ליצירת מחקרי שוק

חוות דעת של אורחים על מלונוות מספקות מידע רב וחשוב שיכול לתרום משמעותית ביצירת מחקרי שוק איכותיים. מאמר זה מסביר כיצד ניתן לשפר משמעותית את יחסי ההמרה ואת התגובות החיוביות על המלון

קראו עוד על חוות דעת על בתי מלון ככלי ליצירת מחקרי שוק >

למה מלון חייב לשפר את המוניטין שלו ברשת?

מחקר של TrustYou מגלה שמלונות המגיבים כראוי לחוות דעת שעולות כלפיו ברשת - משפר את תדמיתו, מגדיל את רמת שביעות הרצון של האורחים ומסייע להגדלת ההכנסות

קראו עוד על למה מלון חייב לשפר את המוניטין שלו ברשת? >

מחקר TrustYou קובע - שיפור חוות דעת מגדיל תשואת מלונות

חוות דעת גולשים על בתי מלון הן בעלות השפעה רבה בתהליך הזמנת חופשה באינטרנט. מערכת TrustYou מספקת למלונות מערכת לניהול מוניטין לשיפור תוצאות והגדלת ההכנסות. מאמר זה מציג ממצאי מחקר המעלים סוגיות מעניינות, שיכולות לסייע למלונות לשפר את חוות הדעת השליליות שהתפרסמו עליהם, ובכך לשפר משמעותית את תדמית המלון ואת כמות ההזמנות.

קראו עוד על מחקר של חברת TrustYou שקובע כי שיפור חוות דעת מגדיל תשואת מלונות >

איך מלון צריך להגיב על חוות דעת שליליות - מדריך מעשי

מדריך המסביר איך מלון צריך להגיב על חוות דעת שליליות, על מה חשוב להקפיד ואיך הופכים את הביקורת השלילית ליעילה ואפקטיבית. המדריך מתבסס על מחקר שבצעה TrustYou, ועל המסקנה שמלון שבוחר להגיב לתלונות המועלות כנגדו ברשת, יכול להרוויח בגדול, לשפר את תדמיתו וליצור דיאלוג ישיר וענייני עם אורחיו

קראו עוד על איך מלון צריך להגיב על חוות דעת שליליות - מדריך מעשי >

חוות דעת אונליין וניהול מוניטין

מסע הרכישה של הקונים כיום מושפע מאוד מביקורות של צרכנים אחרים. לחברות אין ברירה אלא לאמץ את המציאות החדשה, וחלקן עושות זאת על ידי שילוב חוות דעת אונליין באתר שלהן, עידוד כתיבת חוות דעת, ותגובה לחוות דעת שליליות וחיוביות כאחד. עקב החשיבות הרבה שיש למוניטין החברה ברשת, וההשפעה הגדולה על קבלת ההחלטות של הקונים, מומלץ כי חברות יפתחו אסטרטגיה לניהול מוניטין.

קראו עוד על חוות דעת אונליין וניהול מוניטין >

Inbound Marketing - שיווק באמצעות תוכן: מגמות ו-Best Practice

לצרכנים של ימינו יש גישה למידע רב כל הזמן, ולכן העניין שלהם במידע שמגיע אליהם הולך ויורד – ובהתאם יורדת גם רמת האפקטיביות של טקטיקות שיווקיות מסורתיות. שיווק באמצעות תוכן, לעומת זאת, מבוסס על התובנה שאם אנו, המשווקים, נספק תכנים שהנם רלוונטיים ומערבים עבור הצרכנים – אזי הצרכנים יבואו לשמוע ולקרוא בדיוק בזמן שהם זקוקים למוצרים ולשירותים שלנו.

קראו עוד על Inbound Marketing - שיווק באמצעות תוכן >

השוואה: הנגשת אתרים ידנית, אוטומטית או עצמית

אחד האתגרים בתהליך הנגשת אתר אינטרנט הוא ההחלטה האם לבצע תיקונים ידניים, להנגיש באופן עצמאי, או להעדיף אפשרות אוטומטית. מאמר זה מבצע סקירה יסודית של כל אחת מהאפשרויות ומציג יתרונות וחסרונות בכל דרך

קראו עוד על השוואה: הנגשת אתרים ידנית, אוטומטית או עצמית >

מקרה בוחן: הנגשת אתר כרמלון שיווק דיגיטלי לרמת נגישות AAA

מאמר המהווה מקרה בוחן המתאר בצורה מפורטת ומסודרת את תהליך ההנגשה של אתר כרמלון שיווק דיגיטלי לרמת נגישות AAA, משלב הלמידה, עובר דרך שלב ההטמעה והאתגרים איתם התמודדנו בתחומי התוכן, העיצוב והפיתוח ועד לשלב קבלת תו הנגישות

קראו עוד על מקרה בוחן: הנגשת אתר כרמלון שיווק דיגיטלי לרמת נגישות AAA >

מערכת יוזר פירסט (User1st) הנגשת אתרי אינטרנט בלחיצת כפתור

מאמר בנושא הנגשת אתרים בעזרת user1st (יוזר פירסט), מערכת מתקדמת ואיכותית, שקיבלה היתר לספק את שירותיה לכלל החברות הממשלתיות בישראל, המציעה פתרונות מתקדמים להנגשת אתרים עבור בעלי מוגבלויות בתהליך קצר יחסית וללא התערבות בקוד האתר

קראו עוד על מערכת User1st - הנגשת אתרי אינטרנט בלחיצת כפתור >

מובייל - מחקר מגמות וחדשנות - דצמבר 2014

על התפשטותה וחדירתה של טכנולוגיית המובייל כבר נאמרו ונכתבו מלים רבות. משווקים ונותני שירות ברחבי העולם מעוניינים ליהנות מן הפוטנציאל האדיר הטמון במכשירים הניידים, אשר הצרכנים משתמשים בהם לכל אורך שרשרת הקניה; אך כדי לעשות זאת, על החברות להבין קודם כל איזה ערך מוסף מצפים הצרכנים לקבל ממכשירים אלה, ומהן המגמות המעצבות את עתיד השימוש במובייל

קראו עוד על מובייל - מחקר מגמות וחדשנות - דצמבר 2014 >

שירות עצמי בדיגיטל – מחקר מגמות וחדשנות

מודלים של שירות עצמי כבר הביאו לשינוי קיצוני בתעשיות שונות, שכן ישום של אסטרטגיית שירות עצמי יכול להביא לקיצוץ בעלויות ולהגברת היעילות, כמו גם להעלאת שביעות רצון הלקוחות. עם זאת, ישום לא נכון של האסטרטגיה עלול להביא לעליה בהוצאות ולתסכול הלקוחות. לכן, על חברות לפתח אסטרטגיית שירות עצמי ממוקדת-לקוח, בהתאם לפרקטיקות המובילות בשוק.

קראו עוד על שירות עצמי בדיגיטל – מחקר מגמות וחדשנות >

מסחר אלקטרוני - מחקר מגמות וחדשנות - יוני 2014

עולם המסחר האלקטרוני מתפתח בצעדי ענק והוא מציע הזדמנות עצומה ליצרנים ולקמעונאים להגיע ליותר צרכנים יותר בקלות, עם הצעת ערך שניתן להתאים אותה לפי תגובות הקונה כמעט באופן מיידי. על מנת לנצל את ההזדמנות הזו, מומלץ להרחיב את החשיבה על התחום מעבר לסתם תרגום של הצעה קמעונאית פיזית לערוץ הדיגיטלי: יש לאמץ חשיבה "מחוץ לקופסא" המנצלת את היכולות הרבות הטמונות בכלים הדיגיטליים, מתוך מיקוד בצרכנים והבנת החסמים והמניעים בקטגוריה.

קראו עוד על מסחר אלקטרוני - מחקר מגמות וחדשנות - יוני 2014 >

טרנדים ומגמות מבוססי דיגיטל בשוק השירותים הפיננסים: בנקאות, ביטוח, השקעות, הלוואות וכרטיסי אשראי

תעשיית השירותים הפיננסיים מנצלת את הטכנולוגיות והערוצים החדשים העומדים לרשותה, על מנת להפוך ליעילה, אמינה, נוחה יותר ובעיקר – פשוטה יותר. בין הערוצים החדשים בשימוש, ניתן למנות אתרי אינטרנט, פלטפורמות מדיה חברתית, אפליקציות לטלפונים חכמים ולטבלטים ועוד. מאמר זה סוקר את הטרנדים הדיגיטליים בתחום השירותים הפיננסיים.

קראו עוד על טרנדים ומגמות מבוססי דיגיטל בשוק השירותים הפיננסים >

מגמות בהזמנת מלונות ומוצרי תיירות און ליין

מחקר מקיף הסוקר את המגמות הבולטות בעולם בתחום הזמנת מלונות ומוצרי תיירות אונליין. תחום הזמנות המלונות והנופש עבר שינוי משמעותי עקב ההתפתחות הטכנולוגית והמעבר לכלים דיגיטליים. בין אם המדובר בסוכנות נסיעות מקוונת, במנוע metasearch, באתר בית מלון, או בכל סוג אחר של מתחרה – צרכני הנופש מחפשים חוויה נוחה ומותאמת אישית, שתספק להם השראה ותעצים אותם.

קראו עוד על מגמות בהזמנת מלונות ומוצרי תיירות און ליין >

מקרה מבחן A/B Testing – מיקום מנוע הזמנות באתרי רשת מלונות ארנה טוריסט בקרואטיה

מאמר זה עוסק במקרה מבחן A/B Testing שבוצע לצורך קבלת החלטה בנוגע למיקום מנוע ההזמנות של אתרי רשת מלונות ArenaTurist בקרואטיה. המאמר מסביר מהי בדיקת A/B ומציג את הערך הרב שקיים ב- A/B Testing, בדיקה חשובה עבור חברות שיווק דיגיטלי, מנהלי שיווק ובעלי אתרים, כאשר עליהם לקבל החלטות בנוגע למיקום רכיבים חשובים באתר, ומציג את התוצאות ואת שיעורי ההמרה של כל אחת מהאפשרויות שנבדקו.

קראו עוד על מקרה מבחן A/B Testing – מיקום מנוע הזמנות באתרי רשת מלונות ארנה טוריסט >

התאמת אתרי אינטרנט למובייל

מדריך המציג את מאפייני האתרים המיועדים לפלטפורמות מובייל. המדריך סוקר עקרונות אסטרטגיים כלליים, שזוהו בקרב חברות בינלאומיות גדולות, וכן בקרב חברות רכב בינלאומיות. מטרת המדריך לספק הבנה כללית של התחום ושל התועלת הפוטנציאלית הטמונה בפיתוח אתר לניידים.

קראו עוד על התאמת אתרי אינטרנט למובייל >

הפניות מבוססות פלטפורמה בין גרסאות אתר לניידים ולשולחנים

הגלישה ממכשירים ניידים נמצאת בעלייה מטאורית בכל רחבי העולם, וצפויה להפוך בשנתיים הקרובות לצורת הגלישה השלטת. כתוצאה, התאמת אתרים לפלטפורמות בעלות מסכים קטנים (כדוגמת סמארטפונים) הינה הליך הכרחי כיום לכל אתר משמעותי.

קראו עוד על הפניות מבוססות פלטפורמה >

מדריך לשיפור מהירות טעינת דפים באתר

גוגל משתמש בממוצע מהירות האתר וביציבותו כפרמטר חשוב באלגוריתם החיפוש- אתרים המדורגים כאיטיים או לא יציבים מדורגים נמוך בתוצאות החיפוש, ולכן מקבלים פחות נפח תנועה. בנוסף, מהירות טעינה גבוהה פוגעת בחווית המשתמש, מגדילה אחוזי נטישה, והופכת את האתר ללא שמיש עבור גולשים מפלטפורמות סלולאריות

קראו עוד על מדריך לשיפור מהירות טעינת דפים >

סימון מידע עבור גוגל - שימוש ב- Data Highlighter

מדריך המהווה סקירה מפורטת של ה- data highlighter, מיועד לצוותי התוכן והניהול של האתר. מטרתו של מדריך זה לשחרר את צוות האתר מהצורך בשרותי מתכנת לסימון התוכן, ובכך להעלות את תדירות ונפל התכנים המסומנים עבור גוגל.

קראו עוד על שימוש ב- Data Highlighter >

עדכון אלגוריתם חיפוש בגוגל - "יונק דבש"

מאמר הסוקר את עדכון אלגוריתם החיפוש החדש של גוגל לגרסא הנקראת יונק הדבש- Hummingbird והשלכותיו על החיפוש בגוגל, ועל אתרים. כמו כן, ניתן לקבל במאמר המלצות מה כדאי לעשות כדי למקסם את הרווח מיונק הדבש ולהיות מוכנים לשינויים עתידיים.

קראו עוד על עדכון אלגוריתם חיפוש בגוגל - "יונק דבש" >

קידוד קמפיינים לאנליטיקס באמצעות כלי ה- Google URL Builder

מאמר המציג את החשיבות של קידוד קמפיינים בגוגל אנליטיקס על מנת שהקמפיינים יהיו מזוהים במערכת, ובדרך זו ניתן יהיה לקבל נתונים מפורטים על הקמפיין, נושא חשוב למנהלי קמפיינים אונליין. המאמר מספק הסבר טכני מקיף איך לקודד בצורה נוחה ובדרך פשוטה.

קראו עוד על קידוד קמפיינים בעזרת Google URL Builder >

נגישות אתרים - המלצות להנגשת אתר אינטרנט ועבודה עם תקן WCAG 2.0

מאמר המהווה תמצית ההתאמות לנגישות הנדרשות עפ"י חוק לביצוע באתרי אינטרנט. כל התוכן המופיע במאמר מבוסס על מספר מקורות, ונלקח בין השאר (בחלקו או בשלמותו) מתקן Wcag 2.0, תקן מכון התקנים הישראלי ת"י 5568 ומספר אתרי אינטרנט של גורמים רשמיים בנושא (כגון אתר הנציבות לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות של משרד המשפטים, אתר עמותת נגישות ישראל, אתר נגיש ועוד

קראו עוד על נגישות לאתרי אינטרנט - עיקרי הדרישות >

חוק נגישות אתרים - עיקרי החוק, לוחות הזמנים והקנסות הצפויים

החוק המחייב בביצוע התאמות נגישות לאתרי אינטרנט יהפוך למחייב החל מיולי 2013. מאמר זה הינו תמצית דרישות החוק לביצוע התאמות לנגישות ותחולתן באתרי אינטרנט, כולל הסבר על עיקרי החוק ופירוט לוחות הזמנים הנדרשים עפ"י החוק לביצוע התאמות באתרים.

קראו עוד על נגישות לאתרי אינטרנט - עיקרי החוק ולוח הזמנים >

סימון מידע למנועי חיפוש

בעבר הלא רחוק, מנועי חיפוש ידעו לאנדקס מידע, ולאחזרו כאשר מבוצעת שאילתת חיפוש לביטויים "רלוונטיים" לדף (קרי, כאלו המופיעים בדף או שמשמים כקישורים לדף), כלומר- ידעו לזהות שקיים מידע בנושא מסוים, אך לא ממש "להבין" מהו המידע. עם זאת, מנועי חיפוש פעלו ללא הרף לפתח שיטות לא רק לאנדקס את המידע, אלא גם "להבין" את תוכנו

קראו עוד על סימון מידע למנועי חיפוש >

שרות גוגל פלוס מקומי - Google+ Local

שירות גוגל+ מקומי הינו שרות שנועד לאפשר לבעלי עסקים ליצור דף עסק ברשת החברתית גוגל פלוס תוך ציון מיקומו הפיזי של העסק, וכך לקדם את העסק עצמו בחיפושים בכלל ובחיפושים מוכווני מיקום בפרט. שירות זה מיועד לרשת את שרות העסקים הקודם של גוגל (Google places- עדיין פעיל נכון לעכשיו), ע"י איחודו עם הרשת החברתית גוגל פלוס.

קראו עוד על שרות גוגל פלוס מקומי >

שימוש באפליקציות AJAX והאש פרגמנטס במבנה מצב (#!) לבניית עמודי אתר דינאמיים- סקירה כללית של יתרונות וחסרונות

שימוש באפליקציות AJAX מאפשר לייצר עמודים דינאמיים, ולהציג מספר רב של מצבים (מעין ואריאציות) לעמוד יחיד. לצורת בנייה זו (AJAX) יש מספר יתרונות, אך גם חסרונות רבים, כשעד לאחרונה, המשמעותי שבהם היה שמנועי חיפוש לא יכלו לטפל באופן ראוי בעמודי אינטרנט הבנויים בצורה זו. מאמר זה מהווה סקירה כללית של היתרונות והחסרונות בנושא.

קראו עוד על שימוש באפליקציות AJAX והאש פרגמנטס >

קווי מנחה ליצירת קישורים נכנסים לאתר

קישורים הנכנסים לאתר שלנו מאתרים חיצוניים הינם חלק מהותי באסטרטגיית הקידום של האתר, מהווים פרמטר חשוב בחיזוק מעמדו של האתר במנועי החיפוש וגורמים לשיפור הדירוג שמקבל האתר בתוצאות החיפוש. מדריך זה מספק קווי מנחה להשגת קישורים חיצוניים איכותיים שתורמים לקידום האתר.

קראו עוד על קווי מנחה ליצירת קישורים נכנסים לאתר >

הזנת תגי מטא ובחירת נתונים לתמונות בוורדפרס

תמונות משמשות כיום שער ראשי למשיכת גולשים ממנועי חיפוש. משיכה זו מתבצעת ברובה על תגי המטא של התמונה. בהעדרם, מנועי החיפוש קובעים (לעיתים, ללא הצלחה) מהו תוכן התמונה בהסתמך על טקסט הנמצא בסמיכות לתמונה. מאמר זה מסביר ומדריך כיצד להגדיר תמונות בצורה נכונה.

קראו עוד על הזנת תגי מטא ובחירת נתונים לתמונות בוורדפרס >

קבצי PDF - תאימות SEO ונגישות

כיצד לשלב קבצי PDF באתר כך שיהיו מוגדרים, מותאמים ונגישים בצורה תקינה וטובה למנועי החיפוש.

קראו עוד על קבצי PDF - תאימות SEO ונגישות >

מדריך להוספת ערך בוויקיפדיה

וויקיפדיה הינה מיזם מבוסס peer review, כלומר, רשת שלמה של אנשים שהכישורים היחידים שלהם לבצע עריכה היא שיש להם חיבור אינטרנט ושהם פתחו חשבון בוויקיפדיה. מדריך זה מטרתו להסביר כיצד לפתוח חשבון וערך בוויקיפדיה, כיצד לבצע עריכה בערך והוא כולל טיפים לעריכה וניהול חשבון בצורה טובה ונכונה.

קראו עוד על מדריך להוספת ערך בוויקיפדיה >