סיפורי הצלחה

רשת מלונות ArenaTurist, קרואטיה

במהלך הרבעון האחרון של שנת 2011 זיהתה ArenaTurist, רשת המלונות ואתרי הנופש המובילה בקרואטיה, פוטנציאל משמעותי לצמיחה במכירות האון-ליין שלה.
על מנת לממש את הפוטנציאל ערכה החברה תהליך יסודי וקפדני, לאיתור חברה המתמחה בשיווק דיגיטלי. בסופו של התהליך נבחרה חברת Carmelon להוביל את אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי והפעילות האינטרנטית של ArenaTurist.

ArenaTurist, מקבוצת מלונות פארק פלאזה, מנהלת ומפעילה 7 מלונות, 5 אתרי נופש
ו-8 אתרי קמפינג בערים פולה (Pula) ומדולין (Medulin) שבקרואטיה.

בפברואר 2012 החלה  Carmelon את העבודה המשותפת בניהול תחום השיווק הדיגיטלי של ArenaTurist, כשהיא מקדמת שלושה אתרים מובילים של החברה:
Arenaturist.com | ArenaCamps.com | ArenaTurist.hr.

אתר רשת מלונות ArenaTurist, קרואטיה

הפעילות התמקדה בתחומים הבאים:

SEO – ייעוץ והדרכה בהטמעה ויישום של שינויים באתרי האינטרנט, בנושאים טכניים, כלליים ותוכניים, מתודות פעולה, אופטימיזציה של מילות מפתח, שינויים ותוספות נדרשות, דוחות מיקומים וביצוע שיפורים נוספים.

PPC – הגדרת מטרות ויעדים, ביצוע מחקר מילות חיפוש, הקמת ופיתוח קמפיינים, קופירייטינג למודעות, הערכה ומדידת מטרות, ניהול הצעות מחיר, אופטימיזציה של דפי נחיתה, מעקב אחר המרות, פיקוח ודיווח.

Web Analytics – ביצוע והפקת דוחות סטטיסטיים יסודיים ומפורטים, ניתוח האתרים והשוק ודיווחי KPI מחווני ביצועי מפתח Key Performance Indicators.

שנת הפעילות הראשונה של Carmelon עם ArenaTurist הייתה אינטנסיבית ומוצלחת מאוד. בסיכומה נרשם גידול של 23% בהכנסות מהזמנות FIT מאתרי האינטרנט של החברה (בהשוואה לשנת 2011), ונרשם גידול של 65% בהכנסות שנבעו מחיפושים אורגניים בלבד.

מנואלה קרלייביץ', מנהלת שיווק ומכירות של רשת מלונות ArenaTurist:

"המקצוענות, המומחיות וההתמקדות במטרה של חברת Carmelon, כמו גם הייעוץ וההדרכה שהיא מספקת, תורמים תרומה חשובה להתפתחות הערוץ הדיגיטלי שלנו, ולמקור חשוב של הכנסות ישירות, שהביא לגידול מרשים ומהיר ב-ROI. לאחר שנת עבודה משותפת, והמומנטום החזק שנבנה בתחום הדיגיטל בחברתנו, אני אופטימית מאוד ומצפה להמשך עלייה גם בשנת הפעילות הבאה".